Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ma Pannonhalmán voltam és ott is volt egy mocis banda 2 db gs 500 is volt köztük te a többi más volt tehát vegyes gárda.Olyan 8-10 mocival.
Sopron fele nem terveztek túrákat?
Nem baj, lassan elkopik és cserélem...
meg a "törött" gumid ! a lényeg , hogy megfogtad !
nem egy vadregényes táj, de nekem több okból is kedves ! http://maps.google.hu/maps?q=s...
Látod, jó hatással vagyok mások fogyasztására is! nekem 3,72
Az a tájvédelmi terület merre van pontosan?
Én Perbál, telki fele mentem haza. Ezen az úton még nem jártam, és meglepően jó volt.

Telki után van egy körforgalom, ahol több mint fél kört kell tenni ha átmész rajta. Lehet kicsit poros is volt, mert olyan szépen megcsúszott az első kerék, hogy öröm volt nézni. Valószínűleg az volt a baj, hogy hirtelen dobtam át az egyik oldalról a másikra a motort, és volt egy kis bukkanó is.
Végül megtapadt valahogy, így happy end-el végződött a nap.
Urak !
Megtisztelő volt önökkel gurulni ! f@sza volt !
Csak hozzácsaptam a Sárvíz-völgye Tájvédelmi
Körz.-tet . 340 lett a vége.
Külön köszönet ataaa-nak a felvezetésért !
(nem is kellett erőszakot alkalmazni, hogy elvállalja ! )
Teljes ledöbbenésemre 4 l. volt az átlagfogyasztásom !
Volt ott Vértes, Gerecse, Pilis és Budai hg. minden ami a környéken számít.
merre felé voltatok?
Felakadt az úszó a karbiiban. Nem dőlt el véletlenül? Akkor szokott ilyet csinálni.
Az egy jó betét egyébként, próbálj belőle picit lecsiszolni.
Milyen eső?! Verőfényes napsütés és kánikula volt!
Kössz a túrát srácok, fasza volt! 280 km-re jött ki a vége.
halkan és félve kérdezem....biztosan jó nekünk az esőben motorozni? :)
Nem kell köszi nekem olyan kéne amit belinkeltem képet.
Sonyika így néz ki a vason!...a második képen még a randa műszerfallal :)
egy kormánymagasító nem nagy kunszt...de komolyan
jóvanna ...megaszondtuk nem !?
Üdv! Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi okozhatja a túlfolyást illetve a megszívást "egyik pillanatról a másikra"?

Előre is köszönöm!
Hát......kicsit messze vagyok szakmailag az ilyesmik tervezésétől.
@Erik:
Köszi a részletes választ, ki fogom próbálni ezt a bevágást is. Lassan már profi versenybetétet csinálok a sima organikusból. Ájródinamikussan lereszelve, fűrészelve...

Amúgy ha megégett a felülete, nem elég lecsiszolni pár (tized) mm-t a betétből? AP Racing a betét, nem tudom, hogy ez milyen márka. (Biztos nem egy Brembo vagy Textar.)
én valami ilyesmire gondolok/ http://www.sportmotor.hu/motor... /
Na először csípőfogó nagyjából bevagdostam aztán a fogoval tekertem rajta hajlott mint a konzerv nyitásnál a fém.Aztán barkács boltba vettem kb ilyet/http://www.argep.hu/popup.asp?... a zöldszinűre gondolok a nevét nem tudom sajna de fúróba is lehet befogni na ezzel szépen körbe csiszoltam,de a lyukat tehát a csövet valamivel dugd be ne menjen bele a fém forgács de úgy ,hogy utána ki is tudjad szedni a csőből a pl parafa dugó.Aztán le fujtam a végét.Kb 1 h meló
Alföldön én se bicikliznék............vagyis azt igen.Bár én nem fogok megmozdulni azért.........inkább tartogatom az erőt valami nagyra.
Tegyél fel képet róla légyszi aztán beszélünk.
Kötelező programom volt a Zemplénben (egyetemi gyakorlat), aztán kirándulósra vettem a hazautat. Fenének se lett volna kedve 350 kilométert az alföldön lenyomni.

A Mátra annak ellenére is szar, hogy többször leért a kóceráj. Lilafüred-Felsőtárkány viszont nagyon fasza volt, kár hogy szembe sütött a nap szinte végig , és "foltos" volt az aszfalt a lombon átszűrődő fénytől.

Legközelebb ennyit az alföldön tekerni csak akkor fogok, ha a Beszkidekbe (lengyel-szlovák-ukrán hármashatár) megyek
Ott leszek!...Ha másképp nem...akkor egy felhő széléről drukkolok!:)