Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél még villogó gyertyapipát, és máris olyan feltűnő leszel, mint a Bódi Gusztit hangszórózó Gold Wingek...
Miért, Te Kelemen Annát várod egy hayabusán? Le fogja hagyni a GS-t... Egyesben is...
Máris rájöttél a megoldásra!
Azert ha csak sracok lesztek, en most egy picit elkezdtem aggodni
AP Racing 156, ez az organikus fajta (tehát nem szinteres).
Azóta csikorog, mióta cseréltem. (Előtte is csikorgott, de akkor már jóformán nem volt rajta ferdol.)

Lehet, hogy szinteres betét kellett volna bele, de az majdnem 2x annyi volt, mint ez a sima. (Erre mondják, hogy olcsó húsnak híg a leve...?)
Milyen fékbetétet használsz?
Azóta csikorog, amióta cserélted vagy csak elkezdte?
Csak azért kérdezem, mert a Suzuki Swiftek egyik nagy előnye a nyektetés!
Meleg időben kurvára csinálja, télen nem!
Ott a megoldás a Boss tárcsa, meg ha jól emlékszem 2 féle betét van hozzá, ami nem nyikorog!
Ma reggelig tartott a csikorgásmentes fékbetét öröme. Minden a régi. Ujjé! Egy előnye van: legalább hallják az autósok, ha jövök
Ellátmány nem kell ..óvszert azért hozzatok (ha esetleg vki. elvágná az ujját szerelés közben :))
Idő és hely tökéletes....csak az időjárás legyen jó!:)
...pedig annyit melóztam vele :(
Van ami festés..van ami matrinya.. Elsőre az egész vas karbonos volt..de a fólia valamiért nem bírta a negatív hajlatokat..
Nekem megfelel a hely és az időpont is. Még késői ebédre is hazaérünk!
Ha változás lenne, vagy bármi: 06 30/3129038
Én mindennemű ellátmány nélkül mentem Selmecbányáig, meg vissza, és útközben még benzinért is elmentem, egy pórul járt motorosnak, de amikor Teplicéig is felmentem Besztercebányáról, akkor is csak fél liter víz volt az ellátmányom.
akkor legyen ataaa által javasolt találkozási pont .
( 1-es úton Óbarok -Szárliget kereszteződés )
10 ó 30 perc megfelel ?
így akkor nekem sem kell duplázni az utat.
a biztonság kedvéért tel.sz.-ot mentek
ellátmányügyben stanicli ,kulacs ? vagy maj'csak lessz valahogy ?
A közepén a karbon minta festés vagy matrinya?
Hű, ez jó, sok munka lehetett vele. Tényleg egy egyedi masina.
Soha sem lesz kész!:)
Milyen jó kis custom-mod bike lett a GS-ből! Vannak még róla "teljes alakos" képek?
Elviekben az a lap szolgál arra .hogy ne nyikorogjon....rezonancia csökkentésre szolgál...
..amitől még csikoroghat az az ,hogy nem tiszta a tárcsa..
amikor festettem a tárcsát...a hűtésre szolgáló lyukakba is került némi csúszós vegyszer...ameddig egyenként ki nem takarítottam (hiába féktisztító) ...addig visított..
Eddig jól....................sima mint a palacsintatészta.
Végigforgatom 5-ig és néééémmáááá 150
Hogy szuperál a Triumph?
Nyugi, nem a betétre kentem, azért van annyi eszem... még ha nem is látszik...
Azt a betét hátlapjára kentem, meg van mellette valami fémlap (anti-chatter shim), na aközé.
És a rézpaszta?