Igen, nekem is ezt mondták, jövő héten, legkésőbb a jövő hét közepén már munkába áll a mester. Nagyon úgy tűnik, hogy a fél ország itt javíttatja a sérült felniket.
Na már a BT45-ös árát is felemelték!
Vicc, hogy a kocsim 4 kerekét olcsóbban felgumizom, mint a motoromat.
Pedig most már a motor is lassan tömegterméknek mondható, sokkal többen motoroznak mint jópár éve, úgyhogy mérsékelhetnék az árakat.
Így inkább maradok Dunlopnál, vagy Metzeler Lasertec. Említettétek hogy esőben nagyon jó, de kanyarvadászatban is jeleskedik?
Állítólag holnap vagy a jövő héten már lesz. (Ha a Joóbéknál levő szakiról van szó.) Haver is pont görgőzés miatt járt náluk, akkor mondták neki, hogy jövő hétre várható.
Fórumtársak! Továbbra is nagyon nagy szükségem lenne egy gumisműhelyre ahol motor felnit görgőznek. Ajánljatok már valakit légyszi mert már egy hete le van téve a gs500 és elvonási tüneteim vannak :) A felniklinikán nem vállalták, beteg a szaki :(
Illetőleg aki azt a hozzászólást írta, ő több dolgot is felújított, és le is írta. Nem túl aktív fórum, szerintem néhány óra alatt átfutható, viszont sok hasznos infó leledzik ott is.
Nekem egyszerűen kijött...két éves volt a vas amikor elsőre leszedtem...grafitos zsírral raktam össze (mint minden csavart...kivéve amit rögzítővel (paszta) kell..
Óvatosan bánj vele..nehogy beszakadjon...vagy elnyírd a belsejét..
Az egyik haveromnak is totál be volt gyógyulva...szinte mindent kipróbáltunk.. Utolsó esély az volt ,hogy télen kitolta a minusz 10 fokba iccakára...hidegben ugye minden kicsit összemegy (lásd fő vezérlő egységünk:) ) Félve kapott egy koccintást kis kalimpácsal..és minden erölködés nélkül kijött...
A bekötött csavarokat a kipuffkönyöknél mivel bányásztad ki? Én már próbáltam, hogy ráfújok egy fél flakon WD-40-et, tépem-tépem, nem mozdul. A külsőket talán ki tudtam lazítani, de a belsők az istennek se...
Minden második évben leszedtem a rendszert...és a fekete részeket fémtisztára pucoltam...majd kapta a hőálló festéket...Szerintem az esőtől lesz randa..amikor a forró csőre ráfröccsen a hideg víz...ezt a hirtelen termikus változást a festék nem tolerálja..és úgy dönt ,hogy lepattan...
Gondolom a krómoztatás majd segít..vaaaagy polírozni az egészet..és minden lovaglás után mehet a pucolás.....aminek az a rákfenéje,hogy ha csak esőt lát...már besárgul...
Néztem olyan vasak csövei is rozsdásodnak amik alapból rozsdamentes csőből készültek (sv)
Szerintem nem mert valaki ki is furta a csövet de azt nem tudom ,hogy a fogyasztás mennyivel nőt de szerintem biztos az enyém nem változott csak mert rövidebb a csonk igy a vastag részbe keveri a füstöt.
Én meg már láttam olyat, aki hallott olyanról, akinek már mondták.... ..... szóval nagy marhaság a lekaparásos kilukadás. Persze, egy 40 éves motoron előfordulhat. Talán. Matt fekete hőállóval gyönyörűvé varázsolható.
... én úgy hallottam, hogy jobb, ha az ember nem is nyúl a GS könyökéhez, mert csak szimplafalú cső, és a nagyobb hő miatt néz ki elég hamar olyan ratyiul (márhogy hamar rozsdásodik). Volt olyan, aki nekiállt ledörzsölni a rozsdafoltokat, na, neki ki is lyukadt.
Hű, de jó, hogy írtad! A ködpilács majdnem lemaradt. A mostani fényszóróm foncsora vszeg tré, így majd jól kivakítom a parasztokat! (Értsd: parasztvakítás. )
Jöhet még bele a stroboszkópos helyzetjelző és úgy már talán jó lesz. Kezdetnek.
Ez mind plusz ködlámpa. A Plaza előtt lehet fényeskedni meg csikorogni. Talpig fukszban. "Most nézz rám, aztán nézz a pasidra. Akarod, hogy a pasidnak is olyan szaga legyen, mint nekem 3 nap után a bőrruhában?"
Vicc, hogy a kocsim 4 kerekét olcsóbban felgumizom, mint a motoromat.
Pedig most már a motor is lassan tömegterméknek mondható, sokkal többen motoroznak mint jópár éve, úgyhogy mérsékelhetnék az árakat.
Így inkább maradok Dunlopnál, vagy Metzeler Lasertec. Említettétek hogy esőben nagyon jó, de kanyarvadászatban is jeleskedik?
Ez Pesten van, és itt fel is rakják a gumit, centíroznak, lehet felnit is javítanak. Egy próbát megér, hívd fel őket!
http://www.motorgumishop.hu/
lásd a 2602-os hozzászólást az alábbi fórumon (illetőleg az előzményei is):
http://forum.index.hu/Article/...
Óvatosan bánj vele..nehogy beszakadjon...vagy elnyírd a belsejét..
Az egyik haveromnak is totál be volt gyógyulva...szinte mindent kipróbáltunk.. Utolsó esély az volt ,hogy télen kitolta a minusz 10 fokba iccakára...hidegben ugye minden kicsit összemegy (lásd fő vezérlő egységünk:) ) Félve kapott egy koccintást kis kalimpácsal..és minden erölködés nélkül kijött...
Gondolom a krómoztatás majd segít..vaaaagy polírozni az egészet..és minden lovaglás után mehet a pucolás.....aminek az a rákfenéje,hogy ha csak esőt lát...már besárgul...
Néztem olyan vasak csövei is rozsdásodnak amik alapból rozsdamentes csőből készültek (sv)
Ha a gyári dob végéből kiszedem azt a kis szűkítőt, azzal okozok valami "rosszat" a motornak? Fogyasztása esetleg nagyobb lesz?
Jöhet még bele a stroboszkópos helyzetjelző és úgy már talán jó lesz. Kezdetnek.