A mostani tankolásnál viszont kiürült rendesen.Persze óvatosságból volt a hátizsákomban egy üvegben benzin.Nem tudom,mi lehet.
Na a csepptankos Jawaval ilyen gondom még nem volt.Olyan igen,hogy elkoszolódott egy fúvoka.de le se kellett szedni hozzá a porlasztót,egyszerűen csak kicsavarni fuvókát,átfújni és kész.
A körforgón egyenesen menj át (azért dönts egy kicsit jobbra, balra, aztán megint jobbra ) tovább az egyes úton, és ha kiértetek Bicskéről, 2-3 km-t haladtok és már ott is leszek!
Eddig hárman vagyunk. Isti55 is jelezte hogy jön szombaton, egyeztesd vele az indulást!
Nem az m1-re gondoltam, hanem az egyes főútra. a térkép szerint azon jöttök bicskén át (én ott várok rátok a b pontban), és onnan kanyarodunk le balra, csákvár felé.
de ha nektek jobb a biatorbágy-etyek-alcsútdoboz szakasz, az se gond, akkor felcsút utáni kereszteződésben várok, és onnan megyünk tovább csákvár felé a térkép szerint.
Na ez igen!
Nehogy már ő irányítsa, hogy te mit szeretnél!
Ilyenkor csak nézek, hogy micsoda emberek vannak.
Ezek azt gondolják, hogy tulajdonosai egy csajnak?
Én nem tapasztaltam még ilyet, nekem az első szokott csikorogni, de csak akkor, ha vizeses vagyunk a GS-sel. Most cseréltünk első fékbetétet, az is csak néhány méteren csikorgott, semmi hangja amúgy.
(szingliség) nekem az előző pasim mondta, hogy megyek a levesbe, amikor bejelentettem, hogy a 125-öst le akarom cserélni 250-esre. Na, erre lecseréltem az 500-asra, hogy legalább gyorsabban mehessek a levesbe...
légyszíves a péntek estig írgyad bé hol , mikor van a a találkozási pont, osz tott leszek !a részletek nem érdekelnek csak gurulni akarok !
tele a t..öm a napi 130 km . melóbajárással. már örömmotorozni AKAROK ! csak úgy
Az is lehet, hogy valami vákuumos gebasz lenne? Ugye a GS-en vákuumos az egész üa. rendszer, és tartalékon vagy alacsony benzinszintnél nem szívna eléggé?
Vagy tartalékon nem is vákuumos, hanem simán ejtős üzemmódban megy? (Mint a PRI állásban?)
Nekem pedig a tartalékállásban befulladt a motor menet közben.Azt hittem kifogyott a benzin.Aztán full-ra tankoltam,de csak 15liter ment bele.Tehát legalább volt benne még legkevesebb 3liter,amikor megállt.
Ha nem teljesen párhuzamos a kerék, akkor is folyamatosan hozzáérhet a betét a tárcsához. Nekem szinte mindig kicsit hozzáér. Amikor tolom a motort, hallom hogy kicsit súrol...
A hátsó fékbetét nálatok is vinnyog, csikorog? Nemrég cseréltem ki, azóta talán ha 3000 km-t mentem vele, de azóta is nyikorgott. Tegnap meg ma próbáltam próbáltam "letörni" a felfutó éleit a fékbetéteknek, de ugyanolyan sz.r maradt. Még azt próbálnám ki, hogy rézpasztával bekenem a betét hátlapját, hátha csillapít valamit az is. Lehet, hogy hülye kérdés: hol lehet rézpasztát kapni? :)
Ma induláskor elkezdett kifogyni a benzin, át is raktam tartalékra. Hazafelé megpróbáltam kimotorozni tartalékig a benzint, de nem nagyon sikerült. Visszaállítottam normál állásba a benzincsapot, és kb. 20 km után kezdett el újra rángatni. Lehetséges volna, hogy a karbiban/benzincsőben levő benzin majd' 20 km-re elég lenne? Vagy ott valami benzin-ellátási probléma lesz?
Nyahh két napja még ilyet sem tehettem....ülök a kádban..gravír merevítő a kezemben...a másikban 2000-es papír....és a szöveg réseiből polírozom a kifolyt kiemelő festéket!
Királyság a szinglisééég!:)
Huhh..már lenézni sem tudom...az adatokat takarja a markolat...amúgy egy a lényeg 22mm átmérő :)
Bementem a kormány boltba..oszt megtetszett egyből....mondtam is ,hogy azt a polcról!:)
Van egy eladó kormányom...óccó!:)
Na a csepptankos Jawaval ilyen gondom még nem volt.Olyan igen,hogy elkoszolódott egy fúvoka.de le se kellett szedni hozzá a porlasztót,egyszerűen csak kicsavarni fuvókát,átfújni és kész.