Dehogynem! Tavaly csináltam a jogsit, és még nagyon mazsola voltam. Volt vagy másfél centi a majrécsíkom! 9700 km-el vettem, és az előző tulaj is már elég laposra koptatta. (mondjuk ezért is nehezebb volt dönteni a szögletessége miatt)
Most sem vagyok egy Rossi, de már jobban koptatok.
Nekem a gyári BT45-ös is csak 12500 körül bírta. A hátsó nagyon laposra kopott, de mivel volt egy szett Dunlop GT501-esem, így az elsőt is cseréltem.
A mostani Dunlopba lassan 13000 van, de még kibír jó pár ezret, és szépen egyenletesen kopik. Az első és a hátsó is együtt fog elhasználódni. Ez a gumi nagyon bejött nekem, de 18 000-el drágább a BT45-nél.
Kicsit későn reagálok de nem voltam gép közelbe. A motor én ezzel a gumival vettem/Heidenau/, ezér nem tudom pontosan mennyi volt benne.
A előz tulaj elmondása alapján kb. most lehet benne 11-12000 Km.
Ha esetleg megjelenik a második, beszállnék harmadiknak! :-)
Mennyi volt? 10 000 körül?
Arra gondoltam, hogy tréningezés előtt lebontom a burkolatot, és feldobom a bukócsövet, ettől egy kicsit bátrabban menne a dolog.
Sziasztok!
Végre minden apróságot rendbe tettem a motoromon erre most sikerült beleszállnom egy durva nagy kátyúba ami a képeken látható deformációt eredményezte a hátsó felnimen.
Járt már közületek valaki így? Ezt ugye görgőzéssel (?) lehet rendbe tenni? Kb milyen díjtétellel kell számolnom? Csak azért kérdem, hogy ne hagyjam magam nagyon lehúzni holnap a szervízben.
Egyébként 130-140-es tempóval sikerült hazajönnöm (a kátyúkaland után nem vettem észre egyből a sérülést csak itthon) és egyáltalán nem volt instabil és nem is rázott a gép. Azt gondoltam, hogy ilyen deformáció mellett durván érezhető instabilitás áll elő, de nem... Kanyarban meg ígyis úgyis béna vagyok (lásd gumi mintázat/szőröcskék) és ott sem tűnt fel semmi...
Szóval szerintetek kb mennyibe fog ez fájni?
Nekem volt valami hasonló és gyertyacsere megoldotta, Denso-t vettem és bevált egyenlőre. Nálam előzéskor 6 ezer körül szaggatott, rángatott, de nagyon idegesítő volt a túra kellős közepén adta meg magát a gyertya. Igaz előtte nap túlhevült a blokk mert átkeltünk a Fogarason és kocsisorok mellet mentünk el elképesztő kis sebességgel szal nem az NGK a szar csak én konkrétan megöltem 9 ezer alatt.
Nos talán megoldottam ezt az égtelen nagy problémát. :) Kicsit kitakarítottam a jeladót és működik úgy néz ki. Köszi a segítséget még egyszer.
Van egy eladó kopott hátsó féktárcsám pici pénzért (1 ezredes). Lecseréltem a sajátomat, de ha valaki kevesebből gazdálkodik vagy szükségmegoldáshoz kell folyamodnia ez még használható egy kevéskét.
Benzincsap pucolása viszonylag egyszerű.
Viszont a karbié az annyira nem. /számomra/
Pontosan melyik részét kellene pucolni?
Hogy tudom ezt megtenni úgy, hogy nem állítom el?
Szerintem kifogy a karbiból az anyag, pucolást javaslok. A csövekkel, illetve a szűrőkkel, csapokkal kezdenék. Nagy fordulaton elégtelen üzemanyag ellátás.
Ritkán de nekem is van ilyen problémám, melegben gyakrabban jön elő és 8000 körül jön elő, húz egyenletesen egy darabig aztán megtorpan s ismét szinte kilő, ilyenkor fogni kell a kormányt mert mintha valami löketet kapna.
Nekem viszont nemrég volt karbiszinkron, használtam a MOTUL CarbuClean ét is ettől kicsit ritkábban jön elő. Viszont zavaró, mert előzéskor bizony bele kell kalkulálni ezt is ha esetleg előjön...
Sziasztok.
Van egy kis problemam, 2 napja mentem a GS-el es ut kozben elkezdett rangatni mintha kifogyott volna a benzin,5-6 ezer felett nem megy alig porog a motor alig huzes nagyokat csattog a kipufogo.5-6 ezer alatt nincs semmi baj ugyan ugy megy mind elotte csak 6 ezer felett nem akar menni.Indulni ugyan ugy indul mind regebben,hidegen melegen,de nem tudom hogy a motor miert nem akar porogni 6 ezer felett csak szaggatottan csattog es max 8-9 ezerig porog ki.
Mi lehet a problema?
a valaszokat elore is koszonom.
Tartósteszt győztes guminak van hirdetve.. ezért is furcsa