Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha. Akkor ezek szerint te se tudod, hogy mennyire üzemi körülmények között kopott el olyan hamar.

Tartósteszt győztes guminak van hirdetve.. ezért is furcsa
Dehogynem! Tavaly csináltam a jogsit, és még nagyon mazsola voltam. Volt vagy másfél centi a majrécsíkom! 9700 km-el vettem, és az előző tulaj is már elég laposra koptatta. (mondjuk ezért is nehezebb volt dönteni a szögletessége miatt)
Most sem vagyok egy Rossi, de már jobban koptatok.
a használat módja nem változott azóta?

Mondjuk szükségből vettem BT-t.. de örülnék ha 15 fölött elmenne
Nekem a gyári BT45-ös is csak 12500 körül bírta. A hátsó nagyon laposra kopott, de mivel volt egy szett Dunlop GT501-esem, így az elsőt is cseréltem.
A mostani Dunlopba lassan 13000 van, de még kibír jó pár ezret, és szépen egyenletesen kopik. Az első és a hátsó is együtt fog elhasználódni. Ez a gumi nagyon bejött nekem, de 18 000-el drágább a BT45-nél.
Kicsit későn reagálok de nem voltam gép közelbe. A motor én ezzel a gumival vettem/Heidenau/, ezér nem tudom pontosan mennyi volt benne.
A előz tulaj elmondása alapján kb. most lehet benne 11-12000 Km.
Ha esetleg megjelenik a második, beszállnék harmadiknak! :-)
Mennyi volt? 10 000 körül?
Arra gondoltam, hogy tréningezés előtt lebontom a burkolatot, és feldobom a bukócsövet, ettől egy kicsit bátrabban menne a dolog.
Azt hiszem szimmetrikus a bukócső, így ketten is rendelhetnétek akár 3 párt. Aztán lenne egy-egy tartalékba.
nem lett belőle semmi mert legalább 3 ember kellet volna, de nem lett meg a három, már azt se tudom ki lett volna a második...
Foregon!
Legyártattad már magadnak a bukócsöveket? Úgy emlékszem itt a fórumon van/volt valaki aki elkészíti, ha többen rendelnénk.
Ismerős gumis az ilyen hibákat 3-4 e Ft-ért csinálja.
Sziasztok!
Végre minden apróságot rendbe tettem a motoromon erre most sikerült beleszállnom egy durva nagy kátyúba ami a képeken látható deformációt eredményezte a hátsó felnimen.
Járt már közületek valaki így? Ezt ugye görgőzéssel (?) lehet rendbe tenni? Kb milyen díjtétellel kell számolnom? Csak azért kérdem, hogy ne hagyjam magam nagyon lehúzni holnap a szervízben.
Egyébként 130-140-es tempóval sikerült hazajönnöm (a kátyúkaland után nem vettem észre egyből a sérülést csak itthon) és egyáltalán nem volt instabil és nem is rázott a gép. Azt gondoltam, hogy ilyen deformáció mellett durván érezhető instabilitás áll elő, de nem... Kanyarban meg ígyis úgyis béna vagyok (lásd gumi mintázat/szőröcskék) és ott sem tűnt fel semmi...
Szóval szerintetek kb mennyibe fog ez fájni?
Valakinek kedve elgurulni az Andrettibe?
Sziasztok!

Jövő hétvégi dunántúli gurulásra nekem a szombati nap (09.10.) lenne a megfelelő. Vasárnap szüret.
Ti hogy vagytok ezzel?
Nekem volt valami hasonló és gyertyacsere megoldotta, Denso-t vettem és bevált egyenlőre. Nálam előzéskor 6 ezer körül szaggatott, rángatott, de nagyon idegesítő volt a túra kellős közepén adta meg magát a gyertya. Igaz előtte nap túlhevült a blokk mert átkeltünk a Fogarason és kocsisorok mellet mentünk el elképesztő kis sebességgel szal nem az NGK a szar csak én konkrétan megöltem 9 ezer alatt.
No, ezt már nem tudom. Én anno sosem szedtem szét. 3 évig volt meg a GS, az alatt az idő alatt semmi problémám nem volt vele.
Nos talán megoldottam ezt az égtelen nagy problémát. :) Kicsit kitakarítottam a jeladót és működik úgy néz ki. Köszi a segítséget még egyszer.
Van egy eladó kopott hátsó féktárcsám pici pénzért (1 ezredes). Lecseréltem a sajátomat, de ha valaki kevesebből gazdálkodik vagy szükségmegoldáshoz kell folyamodnia ez még használható egy kevéskét.
Köszönöm szépen a segítségeteket! Megyek is és megcsinálom, ha nincs nagy baja.
Értem. köszi.

Benzincsap pucolása viszonylag egyszerű.
Viszont a karbié az annyira nem. /számomra/
Pontosan melyik részét kellene pucolni?
Hogy tudom ezt megtenni úgy, hogy nem állítom el?

köszi,
Laci
A jeladó testet ad üresben. Lehet valahol kidörzsölődve a kábele.
Szerintem kifogy a karbiból az anyag, pucolást javaslok. A csövekkel, illetve a szűrőkkel, csapokkal kezdenék. Nagy fordulaton elégtelen üzemanyag ellátás.
Rendszerint akkor jön elő ha hirtelen húzok gázt, ha egyenletesen akkor nem jön elő.
Hello

Ritkán de nekem is van ilyen problémám, melegben gyakrabban jön elő és 8000 körül jön elő, húz egyenletesen egy darabig aztán megtorpan s ismét szinte kilő, ilyenkor fogni kell a kormányt mert mintha valami löketet kapna.
Nekem viszont nemrég volt karbiszinkron, használtam a MOTUL CarbuClean ét is ettől kicsit ritkábban jön elő. Viszont zavaró, mert előzéskor bizony bele kell kalkulálni ezt is ha esetleg előjön...
47 ezer km korul van benne .Azt nem tudom mikor volt karbi szinkron mert nem reg van nalam a gep.
mennyi km van benne? karbi szinkron vagy szelephézag ellenőrzés mikor volt?
Sziasztok.
Van egy kis problemam, 2 napja mentem a GS-el es ut kozben elkezdett rangatni mintha kifogyott volna a benzin,5-6 ezer felett nem megy alig porog a motor alig huzes nagyokat csattog a kipufogo.5-6 ezer alatt nincs semmi baj ugyan ugy megy mind elotte csak 6 ezer felett nem akar menni.Indulni ugyan ugy indul mind regebben,hidegen melegen,de nem tudom hogy a motor miert nem akar porogni 6 ezer felett csak szaggatottan csattog es max 8-9 ezerig porog ki.
Mi lehet a problema?
a valaszokat elore is koszonom.