Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos nem lehetetlen feladat... még a 98 körül amikor peugeot 309-ünk volt abba tettünk 306-ból kivett turbo diesel blokkot. Az anyagi vonzatát nem tudom , de le lett papírozva (nem tudom hogyan, mert egyszer úgy kapott műszakit is, hogy el se vittük ), és 10 évig használtuk is utána.

Talán egy autószervizt kéne megkérdezned mi a menet ilyenkor, mert náluk szerintem kultiváltabb a blokkcsere. És talán ismernek járható kiskapukat.
És így összesen hány km-t fog futni az a hátsó gumi? Kíváncsi vagyok.
Kell az ismeretség.Nekem mikor lerohadt a motorszám elvittem másik vizsgabázisra hogy majd egy ottani fazon segít.Ott ültem 3 órát ember intézkedett majd úgy hajtottak el mint a huzat.
erről beszéltem nagyjából.... .....ha nincs lé, nincs ügyintézés.....
FZ6 egy kimondottan sportos magas fordulatú járgány.Főleg a régebbi évjáratok.Asszem egy generációval előbbi generációs R6 blokkok vannak benne.Nem mindenkinek fekszik a pörgősség.
Igazából én rögtön valami okosba vizsgáztatót kerestem volna.Jobbára autóneppereket akik napi szinten jattolnak az NKH-nál.Igaz drágább de nincs szopás.
Ha ragaszkodnak hozzá rendesen megszívtad.........nincs értelme nálunk ilyenekkel foglalkozni mert ha nem találsz valakit akit lefizethetsz soha nem egyeznek bele még a legkisebb dologba sem....az átalakítási engedélyhez rengeteg papír és pénz kell.....kell gyártói igazolás a suzukitól, tervrajz amit egy gépészmérnök csinál 100 rugó körül(nekem annyiba volt anno amikor csináltam ilyet autón) és még 1-2 apróság.....katasztrófa amit nálunk megengednek maguknak a hivatalnokok...
Sziasztok!
Tegnap vittem a Gs-t KPM-hez szemlére! Mert ugye blokk volt cserélve benne. A régi Blokk M104 kóddal kezdődött a motorszám, a mostani pedig M106! A 2 blokk teljesen azonos Gs500F mind 2! Számlával minden!
Mégis belekötöttek,hogy ezt nem lehet szemlézni,mert kell rá átalakítási engedély! Kérdem én minek kell ide ilyen? Teljesen típus azonos a blokk! Valakinek erről valami tapasztalat?
és pesze az 1. esőt is meg kell tapasztalni vele,mert úgy jártok mint én amikor rájöttem hogy nincs is ezen minta ami elvezetné a vizet
nálam is volt 100,na nem az egyenesekben,meg nem is a kanyarokban,hanem amikor döntve gyorsítasz ki.mert peremig dönteni minden gumival lehet ha nincs rajta terhelés,a kérdés az hogy mikor ráadod a tüzet,mennyire bírja.nem beszélve arról hogy egészen más a bemelegedés és lehűlés.szóval +1 szavazat a 100ra
(pilot power 2ct vs racetec soft)
első guminál elég talán a fele táv is
Nekem ilyen gumi van rajta, semmi gondom nics vele. Lassan cserés, de ugyan ilyen megy rá megint. Igaz csak a hátulva.
És az Fz6-után vettem a GS-t és nem azért,mert nem volt pénzem.Ezt sokszor fel sem tudom dolgozni.Lehet,hogy pszichológushoz kéne mennem! Nem tudtok egy jó pszichológust,akinek Gs-e van,ő talán jobban megértené a problémát?
Én meg nem tudom mi ez,de hirtelen nem is tudom,hogy mit akarnék a GS helyett,egyszerűen nem tudok tőle szabadulni.Fura egy dolog.Tudom,hogy a legtöbben ezért körberöhögnének,de abban bízom,hogy itt talán a GS fórumon nem. Pedig nyilván ismerem a gyengéit.Talán azért,mert nálam a legtöbb város.
Úgy tudom a fórumtulaj, Blue_Devil sokat fogyasztott ebből a típusból.
Az adatlapján sok információ és tapasztalat van.
Azért előtte szlalomozzál jó sokat, hogy a felülete kicsit megkopjon, mert az csúszós lehet!
Ezt már láttam máshol is, beszarás! Nem is értem hogy csúszott ki alóla a motor? Féktávon lehetett valami olaj, és kiszaladt az első kerék?
El.

Hát végülis nincs olyan különösebb ok.Egyszerűen ez a tripla nagyon bizgatta az agyamat már vagy másfél éve.
Meg azért a sövi is lassan 5 éves.Tudom nem kor de akkoris.
És most ha ennyit kapok érte mi lesz mondjuk 2-3 év múlva.
A futómű az nem a legjobb a fék sem.Lehet javítani rajta.
Váz frankó blokk szintén.De ezek csak az alapok.
Kezdésnek egy könnyen szervízelhető nem drága,erős,de belépőszintű gépet akartam bármilyen fura.Tom belépőnek a gs lenne az evidens de azon tanultam és nem lett nyerő nekem.
És nagyon szerethető gép is.Bármikor bevállalnám megint.
Viszont kicsit nyers,meglepis terhelésváltásra képes a cucc.
Sok apró dolog adódott össze bennem mire megérlelődött és léptem.
Nem bántam meg.Szerintem a tripla egy új dimenzió.
Persze, feltétlenül írok, ha lesz szabadidőm, és rám jön a mehetnék...mondjuk az mindig rajtam van.
Remélem igaz lesz a langyos október. Idén nem akarom korán eltenni a kecskét!
Én a majd 40ezer forintba kerülő fékbetétnél (jó, nem szar lett beletéve, de akkor is) leakadtam (első-hátsó)... Valamint a szervizben elhangzottak se tetszettek, üzened meg a a haverodnak, kész a gixxer, jöhet érte. Nem volt baja, nem lesz sokba. Na ez a nem lesz sokba volt 85ezer forint
Mi annyira drága a Gixerbe? Érdekelne, mert ha egyszer csere, akkor arra, de egyelőre dúl a szerelem a GS-el.
Használt már valaki Heidenau K63 ill.K64 gumit?Mi a tapasztalata.
Hátul BT 45, elöl meg Pilot activ van. A Pilot februárban került fel, úgyhogy fogalmam sincs mióta tudom használni rendesen.. talán március vége, amikor jó lett az idő
Milyen gumi márkával?
Had kérdezzem még,hogy most akkor végül eladtad az SV-t?
És még egyet:miért válsz meg az SV-től /hiszen nem rossz motor,sokaknak álma itt a fórumon/?Mi az,amit esetleg nem szerettél rajta?
Annyi nekem is, mert gyárinál nagyobb a hátsó.. kicsit összehúzza a felni