Biztos nem lehetetlen feladat... még a 98 körül amikor peugeot 309-ünk volt abba tettünk 306-ból kivett turbo diesel blokkot. Az anyagi vonzatát nem tudom , de le lett papírozva (nem tudom hogyan, mert egyszer úgy kapott műszakit is, hogy el se vittük ), és 10 évig használtuk is utána.
Talán egy autószervizt kéne megkérdezned mi a menet ilyenkor, mert náluk szerintem kultiváltabb a blokkcsere. És talán ismernek járható kiskapukat.
Kell az ismeretség.Nekem mikor lerohadt a motorszám elvittem másik vizsgabázisra hogy majd egy ottani fazon segít.Ott ültem 3 órát ember intézkedett majd úgy hajtottak el mint a huzat.
FZ6 egy kimondottan sportos magas fordulatú járgány.Főleg a régebbi évjáratok.Asszem egy generációval előbbi generációs R6 blokkok vannak benne.Nem mindenkinek fekszik a pörgősség.
Igazából én rögtön valami okosba vizsgáztatót kerestem volna.Jobbára autóneppereket akik napi szinten jattolnak az NKH-nál.Igaz drágább de nincs szopás.
Ha ragaszkodnak hozzá rendesen megszívtad.........nincs értelme nálunk ilyenekkel foglalkozni mert ha nem találsz valakit akit lefizethetsz soha nem egyeznek bele még a legkisebb dologba sem....az átalakítási engedélyhez rengeteg papír és pénz kell.....kell gyártói igazolás a suzukitól, tervrajz amit egy gépészmérnök csinál 100 rugó körül(nekem annyiba volt anno amikor csináltam ilyet autón) és még 1-2 apróság.....katasztrófa amit nálunk megengednek maguknak a hivatalnokok...
Sziasztok!
Tegnap vittem a Gs-t KPM-hez szemlére! Mert ugye blokk volt cserélve benne. A régi Blokk M104 kóddal kezdődött a motorszám, a mostani pedig M106! A 2 blokk teljesen azonos Gs500F mind 2! Számlával minden!
Mégis belekötöttek,hogy ezt nem lehet szemlézni,mert kell rá átalakítási engedély! Kérdem én minek kell ide ilyen? Teljesen típus azonos a blokk! Valakinek erről valami tapasztalat?
nálam is volt 100,na nem az egyenesekben,meg nem is a kanyarokban,hanem amikor döntve gyorsítasz ki.mert peremig dönteni minden gumival lehet ha nincs rajta terhelés,a kérdés az hogy mikor ráadod a tüzet,mennyire bírja.nem beszélve arról hogy egészen más a bemelegedés és lehűlés.szóval +1 szavazat a 100ra
(pilot power 2ct vs racetec soft)
első guminál elég talán a fele táv is
És az Fz6-után vettem a GS-t és nem azért,mert nem volt pénzem.Ezt sokszor fel sem tudom dolgozni.Lehet,hogy pszichológushoz kéne mennem! Nem tudtok egy jó pszichológust,akinek Gs-e van,ő talán jobban megértené a problémát?
Én meg nem tudom mi ez,de hirtelen nem is tudom,hogy mit akarnék a GS helyett,egyszerűen nem tudok tőle szabadulni.Fura egy dolog.Tudom,hogy a legtöbben ezért körberöhögnének,de abban bízom,hogy itt talán a GS fórumon nem. Pedig nyilván ismerem a gyengéit.Talán azért,mert nálam a legtöbb város.
Hát végülis nincs olyan különösebb ok.Egyszerűen ez a tripla nagyon bizgatta az agyamat már vagy másfél éve.
Meg azért a sövi is lassan 5 éves.Tudom nem kor de akkoris.
És most ha ennyit kapok érte mi lesz mondjuk 2-3 év múlva.
A futómű az nem a legjobb a fék sem.Lehet javítani rajta.
Váz frankó blokk szintén.De ezek csak az alapok.
Kezdésnek egy könnyen szervízelhető nem drága,erős,de belépőszintű gépet akartam bármilyen fura.Tom belépőnek a gs lenne az evidens de azon tanultam és nem lett nyerő nekem.
És nagyon szerethető gép is.Bármikor bevállalnám megint.
Viszont kicsit nyers,meglepis terhelésváltásra képes a cucc.
Sok apró dolog adódott össze bennem mire megérlelődött és léptem.
Nem bántam meg.Szerintem a tripla egy új dimenzió.
Persze, feltétlenül írok, ha lesz szabadidőm, és rám jön a mehetnék...mondjuk az mindig rajtam van.
Remélem igaz lesz a langyos október. Idén nem akarom korán eltenni a kecskét!
Én a majd 40ezer forintba kerülő fékbetétnél (jó, nem szar lett beletéve, de akkor is) leakadtam (első-hátsó)... Valamint a szervizben elhangzottak se tetszettek, üzened meg a a haverodnak, kész a gixxer, jöhet érte. Nem volt baja, nem lesz sokba. Na ez a nem lesz sokba volt 85ezer forint
Hátul BT 45, elöl meg Pilot activ van. A Pilot februárban került fel, úgyhogy fogalmam sincs mióta tudom használni rendesen.. talán március vége, amikor jó lett az idő
Had kérdezzem még,hogy most akkor végül eladtad az SV-t?
És még egyet:miért válsz meg az SV-től /hiszen nem rossz motor,sokaknak álma itt a fórumon/?Mi az,amit esetleg nem szerettél rajta?
Talán egy autószervizt kéne megkérdezned mi a menet ilyenkor, mert náluk szerintem kultiváltabb a blokkcsere. És talán ismernek járható kiskapukat.