Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi mindenkinek a választ akkor mehet döntés holnaptól.remélem nem lesz eses a végén majd vigyázok.
Szélétől széléig.
Fécenti maradt mert vén félős fasz vok.
Mire szélétől a széléig bátran ki mertem dönteni már több mint 50 kilométer volt az új gumimban.. mondjuk itt kanyar nem sok van
100?
Mire kiértem a nullásra már nem volt gond.
Embere válogatja. De 100 km elég hozzá sztem
eladó,gs elsőkerék,tárcsa nélkül.elérhetőség:adatlap
hali mindenki.
Cseréltem a gumit egy ilyenre ami hátul van / http://www.reifentest.com/moto... /
elől meg k63.
Csak nem igen merek még menni vele mert a gyári bg-hez kicsit furcsa.Sokan írták jó meg minden de sokan fikázták majd elválik nálam de eddig 50 km mentem vele.Kb mennyi idő mig meg szokja az ember az újat?
Az régi gixxer...........nem fordított de már állítható.
1000-res. Eddig csak pályázni meg a városban szaladgálni használta.
Ha 650.es akkor lehet betonvas mert az lágy.............ezrest passz az jobb.Viszont szerintem a túl kemény szart sem ér...........én rosszabb úton szenvedtem mert olyan mint a parasztszekér ha keményítesz rajta.
Ezért jó a mindenhogy állítható mert passzentosra lehet tekerni.
Pályázásra használt SV-vel (nem tudom mi van alatt, de nem tudom lenyomni a hátulját..betonkemény) lement a Dunához, meg a Cserna völgyébe túrázni. Terepezett vele vagy 100 kilométert

Lényeg az hogy a sok rázkódástól menet közben letört a fékfolyadék tartálya (első fék), és rájött hogy vennie kéne egy túramotort
Hogy járt?
"de szerintem ide az túl kemény lenne." Még úgy járnál mint a szerelőm
Jobb lett volna az R mindenfelé állíthatója a radiális nissinekkel..............de szerintem ide az túl kemény lenne.Ha esetleg lágynak találom majd okosítok picit rugóval súlyomhoz állítással.
A futómű szerintem egészen lenyűgöző.
Annyit most mondhatok hogy a sövi nyersebb és kicsit nehézkesebb.Egyenlőre kérdéses hogy fogok hozzászokni a motorfék hiányához mert arra nagyon támaszkodtam.
De minőségibb a suzi ódon futóművéhez képest pedig semmi nem állíható rajta és mintha lágyabb lenne a háta.
Majd pár gurulás után ha hozzászoktam.A blokk egész visítós és pörög mint a búgócsiga.
Kitartás!Aztán írj róla,nem kímélj minket.Még úgysem olvastam SV v. Street Triple összehasonlító tesztet!
Kösz.Még nem.Mostanában beindítom egy picit de holnap már olajcsere meg apróság és jobban merem próbálni.
Két éves olaj van benne.Igaz csak 6e Km de akkoris addig nem megyek.Amúgy még kéne rá rendszám.Az meg minimum egy hét míg kapom a fizut.
Gratulálok a Triumphoz.Bürrögtél már vele?Tapasztalatok?
http://auto.indavideo.hu/video...

nevessek vagy nevessek ?
(ikszöt az kúhat de mindegy,látszik mennyire vagyok tisztába a burzsuj autókkal)
maradjunk annyiba,hogy én is ezt hittem,ameddig nem dolgoztam az audiba.ott kiderült hogy a 3literes tádé is ugyanolyan tűzrevaló
szerencsére nem akartunk ikszötöst venni
ha jó motort akartok,akkor 2literes duplafeltöltős benzin legyen,ahhoz volt nekem közöm (na nem ettől lesz jó,hanem hogy jól megtervezték)
egy jó 10 év múlva elérhető lesz talán nekünk is

(astra 250ekm/2011,mindig 2.autó volt)
Ha 16 évet kibírt a gyári gumi, akkor ez még szinte új autó...
mindegy,az anglia volt,az másvilág volt.
amikor 300km/nappal kezdtem a sofőrködést és az említett időszakban már 1000-1200nál tartottunk(napi szinten,több megállóval)..valahogy meg kellett oldanom a pihenőt
A VW konszernnek volt egy rossz szériája a 2.0 PDTDI motorokból, azok tényleg hullanak. Mostmár az összes dízelük CR amúgy.

Ez a két sokat futott autó, amiről biztos adatom van, mind "öregek", a maguk 8-10 évével.

Ilyen olcsón fenntartható autónk mint a bora még nem volt.. igaz végfelhasználó típusúak vagyunk