Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem én,meg egy csomó dolgot feltudok hozni ellene,DE
(és ez nyomatékos de )
5,2l/100km egyedül nagyon tartós 130cal (ráadásul 1400km-en keresztül)
és 1db acpumpa 16 év alatt.és kopó alaktrészből sem volt nagy invesztálás,pl még megvan a gyári gumi,csak tavaly le lett cserélve puhábbra (7e/db).
meg olaj.más asszem nem volt
szándékosan.. azért a hónap dolgozója címet remélem nem kaptad meg
Őőőő üzletkötők szoknak most le a dízelesről.
Mondja hogy egy szervíz a pdtdire KB 60-80e.Egy vezérlés 120e.Embertelen árak..............és még szó sincs befcskendező elemről (jött már PDTDI 800 Km-ről tréleren neki) kéttömegű lendkerékről meg turbóról.
Hastrára meg 30 volt a teljes szett cserélnivaló.Plusz a munkadíj.Nemmidegy.
hát ja ez a kulcsszó.egy motor is csak akkor kopik amikor hideg-nincs kenés.vagyis ha nem állítasz le egy autót soha,akkor örökre menni fog
(egyébként én csak céges autóban tettem tönkre turbót,szándékosan.sajátra vigyázok.így van az hogy kemény menet után 10 percig hűthetem vissza,azaz semmivel nem értem el többet,mintha lassan érek oda,és nem kell visszahűteni.. )
el megy az. No nem városban. Az az A6 meg apa vwje is főleg autópályán pergeti a kilométerek zömét, ott meg nincs melegedési meg lehülési ciklus. Fix 3000res fordulat, vagy még annyi se, és mennek bele óránként a 100+ kilométerek.
Fastrát ne...............ritka egy olcsójános gépezet...........tele a tököm vele hogy a kormánytól balra ültem és halál lassú volt.
Inkább egy egyhatos gastra.Nem az olajevős szériából.Inkább a láncos késői szériából enjoj felszereltséggel.
Tudom.Mindkettőből fogyasztottunk el párat.
600ezret nem megy el gyári turbo
mindenesetre itt nagy előnye van a szívó benzineseknek.
akárhogy is számolom minden sokban van.
de ha spórolni akar az ember,motorban gs500/cbf250 autóban meg fastra 1.4 mezei 8szelep.
ha meg élni akar, akkor fizesse meg az árát
(erről jut eszembe válság ide vagy oda,mostanában már a 70éves papák is 2.0(legújabb) tádé pásszátban eveznek előttem 30cal,azért annyira nincs rossz világ ha megnézzük a járműparkot az országban.más kérdés hogy ez mind a bankoké
kint legalább tele voltak logikus döntésekkel az utak (kia picanto 1.0 meg társaik) és igazuk van ám.a különbség hogy ott van pénz itthon meg nincs )
ugyanakkor tudok ellenpéldát is, de az átlagos user kezében történt, aki nem sokat konyít az autózáshoz és annak technikai hátteréhez.
Modern dízelt csak újonnan, és tudatosan használva, úgy jó.

Ha nem terepjáró lenne a hobbi autó, akkor csakis benzines, azt már tudom.

Fater pdtdijében 480ezer van és csak kopó cuccok voltak egy váltót leszámítva

De egyik ismerősünk 2.5tdi A6jában is csak most kezdett el meghalni a turbo.. 600ezer km fölött
azt ugyan nem. Drága fenntartani.

Írtam a TRX-re most délután.. hátha aztán kenyéren és vízen kihúzom talán tavaszig.

Az a motor untig elég lenne nekem. 140-150 kényelmes utazó..bődületes nyomaték. Az hogy 220 a vége, az meg nem érdekel.
az is jó hobbi.
legyen egy újabb dízeled.300e az adagoló.200e a turbó.100e a körbetárcsa,120e a körbegumi.befecskendezés 30-40e/db
és ezek után örülsz hogy 5 litert eszik a kocsi,és mennyit spórolsz ezen.
(az kizárt hogy ennek bármi köze van hozzám )
Szerezz egy gixxert.
Speciel Zsé haver mondja mindíg.
azok a technikás egyenesek .. kár hogy nincs hozzá motorom.
igen,általában azok mondják ezt nekem akiknek a gumija kizárólag a mértani közepénél kopott el
Ha tehetném én autót tartanék hobbiból.. motor mellé, és akkor annak a költségeit nem is számolnám. Menne bele évi 2000 kilométer plusz egy nyaralás
a zsemle olcsóbb.igaz nem különösebben finom,csak olyan mintha ennél valamit,a banánnal ellentétben
Vagy kicombosodom anyagilag betolom a kereskedésbe is kijövök az ezressel..........úgyis ezer alatt nincs élet.
Ilyet viszont tuti szereznem kell.
7 év múlva egy majom aki ezt elhiszi, és ad érte 8 kilót
A blokk tuti az összes többi körítés meg széria japán benne.Mi kell még.
itthon 5-5,2, de ez főleg rövidtávokon és városban.

Túrázni olyan helyre megyek ahol olcsó a benzin

am 4,8 körül eszik túrán. 30ezer ftnyi román leit vittem magammal, meg tartalékba kevés eurót. 1500km, 2 estével és maradt a leiből..

Vacsorára nem költöttem mert volt nálam 2 babkonzerv. Nappal meg banánt ettem. Az olcsó és finom
a 3 henger engem is megfogott,egy daytonát sikerült egy körre megszereznem.nagyon megtetszett.úgy az egész.persze ettől még nem tudnak az angolok motort gyártani,csak van ami összejött nekik.
szóval a 3 henger miatt érthető a felsorolásod,de semmi más nem magyarázná
Pláne ha ilyen kilátással van megfűszerezve.

http://www.sportmotor.hu/motor...

hát akkor én erősen fogyásnak indulok