értem én,meg egy csomó dolgot feltudok hozni ellene,DE
(és ez nyomatékos de )
5,2l/100km egyedül nagyon tartós 130cal (ráadásul 1400km-en keresztül)
és 1db acpumpa 16 év alatt.és kopó alaktrészből sem volt nagy invesztálás,pl még megvan a gyári gumi,csak tavaly le lett cserélve puhábbra (7e/db).
meg olaj.más asszem nem volt
Őőőő üzletkötők szoknak most le a dízelesről.
Mondja hogy egy szervíz a pdtdire KB 60-80e.Egy vezérlés 120e.Embertelen árak..............és még szó sincs befcskendező elemről (jött már PDTDI 800 Km-ről tréleren neki) kéttömegű lendkerékről meg turbóról.
Hastrára meg 30 volt a teljes szett cserélnivaló.Plusz a munkadíj.Nemmidegy.
hát ja ez a kulcsszó.egy motor is csak akkor kopik amikor hideg-nincs kenés.vagyis ha nem állítasz le egy autót soha,akkor örökre menni fog
(egyébként én csak céges autóban tettem tönkre turbót,szándékosan.sajátra vigyázok.így van az hogy kemény menet után 10 percig hűthetem vissza,azaz semmivel nem értem el többet,mintha lassan érek oda,és nem kell visszahűteni.. )
el megy az. No nem városban. Az az A6 meg apa vwje is főleg autópályán pergeti a kilométerek zömét, ott meg nincs melegedési meg lehülési ciklus. Fix 3000res fordulat, vagy még annyi se, és mennek bele óránként a 100+ kilométerek.
Fastrát ne...............ritka egy olcsójános gépezet...........tele a tököm vele hogy a kormánytól balra ültem és halál lassú volt.
Inkább egy egyhatos gastra.Nem az olajevős szériából.Inkább a láncos késői szériából enjoj felszereltséggel.
Tudom.Mindkettőből fogyasztottunk el párat.
600ezret nem megy el gyári turbo
mindenesetre itt nagy előnye van a szívó benzineseknek.
akárhogy is számolom minden sokban van.
de ha spórolni akar az ember,motorban gs500/cbf250 autóban meg fastra 1.4 mezei 8szelep.
ha meg élni akar, akkor fizesse meg az árát
(erről jut eszembe válság ide vagy oda,mostanában már a 70éves papák is 2.0(legújabb) tádé pásszátban eveznek előttem 30cal,azért annyira nincs rossz világ ha megnézzük a járműparkot az országban.más kérdés hogy ez mind a bankoké
kint legalább tele voltak logikus döntésekkel az utak (kia picanto 1.0 meg társaik) és igazuk van ám.a különbség hogy ott van pénz itthon meg nincs )
az is jó hobbi.
legyen egy újabb dízeled.300e az adagoló.200e a turbó.100e a körbetárcsa,120e a körbegumi.befecskendezés 30-40e/db
és ezek után örülsz hogy 5 litert eszik a kocsi,és mennyit spórolsz ezen.
(az kizárt hogy ennek bármi köze van hozzám )
a 3 henger engem is megfogott,egy daytonát sikerült egy körre megszereznem.nagyon megtetszett.úgy az egész.persze ettől még nem tudnak az angolok motort gyártani,csak van ami összejött nekik.
szóval a 3 henger miatt érthető a felsorolásod,de semmi más nem magyarázná
(és ez nyomatékos de )
5,2l/100km egyedül nagyon tartós 130cal (ráadásul 1400km-en keresztül)
és 1db acpumpa 16 év alatt.és kopó alaktrészből sem volt nagy invesztálás,pl még megvan a gyári gumi,csak tavaly le lett cserélve puhábbra (7e/db).
meg olaj.más asszem nem volt