Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tolómérő kevés....
Gratulálok az új motorodhoz! Majd írd meg, hogy milyen az SV-hez képest.
10-40 es is van.
De az 5100-es az nem 10W50-es olaj?
gs öccához való akksid s van é óccón ?
Hát ha tudtam volna...én valamivel 2000 felett kaptam ActEvot.
Majd tavasszal visszatérünk rá...
Az xj fórumon irtam hogy tudok elég jó áron olajat,akksit.
pl:Actevo 10w40 1500pengő.
14Ah-s Marelli akksit 5800-ért.
Ezek példák,van Motul,Repsol....
pinkmotors.hu
Kb 3000-3500.-/db
De ez 2010 Októberi adat!
Nekem a valvoline vált be!
Egyébként itt a Motult favorizálják a többiek, azt hiszem abból is az 5100-ast. De az drága. Az egyik haverom Repsolt rakott a Banditjába, de az utolsó két fokozatot alig akarja bevenni neki. Ő is előtte Castorlt szokott bele rakni és ezután is azt fog, és neki is bevált. Árban alsó közép szintű, és a 10w40-es télen is szépen eláll a motorban, nem kezdi ki a fagy, persze ha nem jönnek -40 fokok idén...:-D
Hát 170-el tuti nem fogok tépni. (kocsival is csak a németeknél próbáltam meg, hogy hol a vége a kocsinak, amúgy 176km/h-nál volt...)
Én Castrol 10W40 ActEvo-t használok. Itt szidják sokan, mert kemény tőle a váltó.
Én ezt nem tapasztaltam, tegnap cseréltem le, pedig már jócskán túlfutotta a 6000-et, és mégis tökéletes volt minden. Összesen 2.9 ment bele, és kb. egy hónapja töltöttem utána a maradék egy decit.
Szinte nem is eszi, csak akkor ha 170-el tépsz, de akkor se nagyon.
HF133-as szűrőt használok hozzá.
Viszont van egy érdekes jelenség. csere után az első 1-2 ezer km-en kicsit sistereg, súg ahogy felpörög. Lehet az olajszűrő csinálja, mert tavasszal a csere után is ezt csinálta, aztán szép lassan megszűnt. Kicsit megijedtem először, de semmi gond nem volt a motorral még. Most is ugyanazt csinálja, de már nem izgat...majd elmúlik.
Valószínűleg az új szűrőben ahogy áramlik az olaj...
Pont ezért jó ha cakkum-pakk megcsinálják, mert ha te csinálod jó ha van egy digitális, vagy analóg tolómérőd...persze a sima is tud 0,05 mm-es pontossággal mérni...
vagy venni kell 50000 db-os készletet..... valamelyik csak jó lesz
Tudom, hogy már volt téma, de ki milyen olajat tesz a motorba? (emlékszem, valakinek kattog az olaj miatt, illetve valahol olvastam, hogy full szintetikust nem szabad beletenni.)
Amúgy most rendeltem az e-bay-ról levegőszűrő + olajszűrő + 2 db gyertya (NGK DPR8EA-9) szállítással együtt 8.873 HUF. Készülök a télre.............
pl nálam... ....,de azt tudni kell, hogy milyen méret kell, nem úgy megy, hogy veszek egyet és az jó......meg kell mérni a hézagot és a lapkát(ami benne van) és azután kiszámolni és megvenni a belevalót...
Nem tudsz valami címet ahol van lapka?
Értem. Ja és hát a google mindig bevisz a málnásba. Állandóan megkérdi elmúltam-e már 18... :) Köszi a segítséget! :)
Ez szerintem ezres alatt van, bár lehet akár kettő is... ...viszont rendelhető az biztos.....a gugli meg nem a haverod?....ő biztos tud rugókészítőt felétek...
Ezek milyen árban vannak? Hol keressem Suzuki szerviben vagy fékekkel foglalkozó helyeken? Rugókészítőt ismertek Bács megyében?
Azt se szabad elfelejteni, ha minden szabályos, bejelentett a szervizben és becsületesen adóznak is, akkor a szolgáltatásért elkért pénz fele megy is az államnak..Így nem nehéz hogy maszekban megcsinálja valaki 30-40%kal olcsóbban.
Jó a videó, igaz a végén kihagyott egy lapkát, azért volt traktor hangja, de legalább benne hagyta a videóban, hogy hibázott, majd javította. Tetszik!
Lehet rendelni......nem árt ha van....ha megvan a párja akkor rugókészítő csinál másikat...
Sziasztok. Egy kis alkatrészre lenne szükségem a GS-emhez. A hátsó fékbe kellene nekem egy hajlított drótrugó a fékpofához. Ebből 2 van egy nyeregben. Ezt lehet külön kapni? Vagy van valakinek otthon elfekvőben? Köszi.
Mondjuk a lapkákkal együtt 10-ért legfeljebb egy egyhengeresen állja meg a helyét....egy 16 szelepes motoron már kissé kevés...