Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te meg ne fórumozzál, hanem menjél elázni (bocsi, nem hagyhattam ki)
GS-en is mindig lassú voltam, és ez semmit nem változott azóta.
Illetve de, mert most már nincs motorom se.
Hát ha a kezedbe akad a nem létező SV-ek a nem létező gázkaraj akkor azt tekerd meg néha.
Ami nincs, annak nem lehet odahúzni.
Köszi a választ!
Azé néha odahúzhatnál neki.
Nekem nincs SV-m, sőt semmilyen motorom. De motorozom SV-vel.

No tehát.
Röviden:
20 év az 20 év a technikában. Szerintem így lehetne legjobban leírni a különbséget.
Hosszabban:
Sokkal kezesebb és jobb minden tekintetben, ez alól talán csak a fék kivétel, az nem olyan jó. Amikor SV-re ültem, "megügyesedtem". Persze valójában nem, csak a két motor között nagy a különbség.
Fogyasztásra nem írnék számot, mert az tényleg mindenkinek más, maradjunk annyiban, hogy nekem ugyanannyi, mint a GS-el.
És kényelmetlenebb. De 1 szezon (vagy egy fél), megszokod és akkor már nem.
Utazóban sem abszolút, inkább relatív számot mondanék. A GS-hez képest nagyjából 30%-al nagyobb utazót produkál ugyanolyan kényelmi, érzeti szint mellett.

Amit a GS-ben nem szerettem, az a nyomatékszegénység. Ezért is nézegetem mindig V gépet és nem sorost. SV-vel az előzéseknél nem mindig váltok vissza (egyet sem).
De mint tudjátok, nem vagyok "versenyző alkat".
A benzinköltség az egésznek amit motorozásnak hívunk a töredéke.Ott a gumi,szervíz,cuccolás,kaja,túra,szállás stb.
Sajna most az a pénzügyi szitu van, hogy foglalkoznom kell. Mondjuk az is igaz, hogy amíg ez így van, addig úgysem tudok másik gépet venni...
Ne foglalkozz a fogyasztással.
Nem fikázom soha.A blokk pont tökéletes még kezdőknek is és nem tuja senki jó hosszú ideig "kinőni" mert van erő alul is pörög is amit kell szal ott van a csomag.Gs-en az erőt hiányoltam és a spórolást nem szerettem,van akinek ez pont bejön de ahogy az árakat nézem egy fiatalabb GS és egy idősebb karbis SV ára pont egybecsúszik akkor már a modernebb,erősebb konstrukció inkább megdobogtatja a szivem.
Bár az SV-n is látszik a spórolás azért nem annyira szembetűnő és egy kis pénzel még ez is orvosolható.


Viszont ami a leg nálam az a Triple 675 R.
Úgygogy ha egyenesbe jövök pénzügyben akkor a középtávú terv ez lesz és szerintem annyi.Jó hosszú ideig.
Még egy kérdés Hozzád Jégember:
GS után mennyire más az SV? Gondolok itt a kezelésére, dönthetőségére (nekem ezen van még mit csiszolnom sajna), fogyasztására már csak azért, mert erről pl. nagyon eltérő infokat olvasok. Kényelmetlenebb e, vagy pl szted mennyi az az utazótempója amit még szeret. Pl a GS-nél nekem úgy tűnik, hogy az ilyen óra szerinti 120-at (az ugye kb 110) szereti hosszú távon, sokkal jobban nem szeretem pörgetni huzamosabb ideig. Thx.
Zoli32: Köszönöm, amit írtál, sokat segített!

4 órát szántam rá a tegnapi napomból arra, hogy eldöntsem:
- vegyek egy GS 500-at, nagyon jó állapotban és nagyon jó áron,
vagy
- vegyek egy olyan motort, amiért oda vagyok - SV 650.

Nehezen, de sikerült legyőznöm a racionális (ész-)érvéket és az érzelmek döntöttek, így SV lesz. :)

"Nem kell félni tőle nem harap": ha félnék tőle, akkor tuti nem venném meg, inkább más félt engem tőle. :)
Mondjuk őszintén megmondva, nekem a B-king valamiért nagyon bejön formára. Teljesen értelmetlen, az erejének a felét sem lehet sztem rendesen kihasználni, de tetszik, hogy ilyen értelmetlen batár. Szóval ha egyszer úgy adódna, hogy megnyerem az 5 lottót, lehet lennék akkora marha, hogy beruháznék egyre. Mondjuk ez a veszély nem fenyeget, még életemben nem vettem lottót:).
Látom kialakult kis eszmecsere az SV meg Gladius vonalán. Következő gépnek én amit már kiszemeltem, az vagy egy naked 650SV (asszem az 1000-st nem tudnám tankolni), vagy egy 750-es vagy 800-as VFR. Tök más a két motor, de egyszerűen akármelyik hangját hallom meg, abban a pillanatban úgy érzem, nem kell más. Aztán persze bilibe lóg a kezem, és örülök, ha a GS-t tudom tankolni. Erről jut eszembe. FOREGON: örülök, hogy úgy néz ki megy a gép, nem nézünk el valamikor egy kisebb karikára? Ami most nagyon birizgálja a fantáziám, az egy Balaton karika, mert olyat még nem csináltam, vagy mondjuk elnézni kicsit Szombathely felé, vagy esetleg picit át a határon a sógorokhoz. Most már mernék külföldre menni, végre van új forgalmi is új színnel, uh elvileg gyorshajtáson kívül másba nem köthetnek már bele:).
Ezzel most egyetértek.

Aki menni akar, az nem BKinget vesz, hanem Hayabusát
Semmi másról nem szól, mint hogy nekem van rá pénzem - neked nincs? MUHAHAHAHAHHA

A Gladius szerintem kicsit nőiesre sikerült - főleg az a förmedvény kipuffogó......
Az új banditot nem láttam még (hacsak nem a 2010-esre gondolsz) mert az valóban.....akkor inkább GSX650F.....
Ellenben az új gépeken van egy kis zárható rekesz a fejidomban. Na az nekem nagyon hiányzik......


De a GS a király akkor is.
Én az összes km-ert imádtam a kis sáskával:-))))
Tökéletesen egyetértek. Nagy eltolódás van a vágyak / képességek/ anyagiak között.

Legszívesebben egy 800-as Kawasaki cruiser-en motoroznék. Ugyan nem sokmilliós tétel, de túl drága nekem.

Vannak a lenéző, pöffeszkedő, herehimbáló motortulajdonosok (pl. a magyar HD-s társadalom nagy része), és vannak a motorosok...
Azt mondják a HD-sek, hogy a HD-hez "meg kell érni". Szerintem meg csak bele kell dellásodni.

Hány olyan 20-on éves srác lehet, aki Porschét szeretne magának? Aztán hány olyan 65+-os fater van, akinek Porsche áll a garázsában, és tényleg maradéktalanul élvezi?
Akkor most felvilágosítalak:
"A B-king AZÉ van,hogy megmutathasd hogy neked ilyen van!"
Szerintem 90%-a motorosoknak hót el van szállva.
(EZ FŐLEG AZ ALACSONYABB RENDŰ MOTOROSOKAT ÉRINTHETI NEGATÍVUMKÉNT!
CSOMÓSZOR "ÉRZEM" A MENŐMANÓKON A LENÉZŐ TEKINTETET!
SŐŐŐT,VALAKI NEM ÉGETI MAGÁT EGY OLYAN CSAPATBAN, AHOL GS MEG MZ VAN!)
Mondjuk a nagy része ezen felül még a gépe teljesítményével sincs tisztában!
Azon a véleményen vagyok,hogy akinek való lenne a motor,az nem engedheti meg magának! Sajnos.
Csomó nálam ezerszer jobban motorozó ember vágyik egy GS-re.
Nekik nem lehet,nekem meg még nagy nehézségek árán, de megvan.
Az anyagiak!
A Gládius meg a szarul sikerült.Meg az uj Bandit is!
A baj az, hogy az űrbicikli az USA-ban 1,5 millió dollár, Európában kb. ugyanennyi, Magyarországon gyártva meglenne 500ezerből, Kínában gyártva viszont csak 100ezer dollár. Tehát ha Magyarországon gyártanák a cuccaikat, egy valag pénzt spórolhatnának meg, nem kéne a túlfizetett, szakszervezetis amcsi munkásnak adni.
Vagy önfenntartó űrállomás, mesterséges égitest több millió emberrel, ami majdcsak kiköt valahol..
Csináljanak biciklis űrhajót, azt tekerjék, ráérnek.
Azt nem kell potyára nekik a fitnesszelni!
Azt hagyján!

Sétálgasson a Marson, de ne Én fizessem már neki a 6 hónapos ODA, és a 6 hónapos VISSZA útat:-)))

Ráadásul ugye ha meg azt játszuk, hogy van e menekülő bolygó?
Biztos van......de nem 1-2-3 év távolságban.
Tehát miért magamon spóroljak azért, hogy a sok köcsögöt oda szállíthassák majd, ha beütt a crahh
Márhogyapicsábane.
Te is vagy olyan önző,hogy nem lovaskocsival és biciklivel jársz,csak azért, hogy egy barom a marson sétafikáljon!
Tessek eladni mindened és utalni a názának az árát!
Szégyelld magad!
Az attól függ:-)

Én specc sáskát építettem belőle:-)))
Képek az adatlapomon:-)))