Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt, hogy sokkal távlatibb célokra kellett volna belőni a mércét a 70-es években. A kezdeti nagy lelkesedés az űrkutatás felé alábbhagyott, köszönhetően annak is, hogy a világpolitikai események máshogy alakultak. A figyelem másfelé irányult. Kialakult az állóvíz a fejlett nyugati világnak, amiben az egyéni érdekek (szuper mobiltelefon, sokhengeres autók) fontosabbak lettek...stb.
Lehet fikázni a SV-t és a Gladiust is,de majd megnézném amikor a 600-as sportmotor tulajok alapjáraton elindulnak!Aki nem szereti ne nézzen rá!Nekem mindegy is volna,hogy egy új SV-SFV volna!
A nyomaték akkor is az én barátom!Nem szerettem soha egy bömbölő sor 4-en ülni!Nekem a V2 fogta meg a szivem és a naked stilus!
"Valamelyik blogon olvastam, hogy a nagy távlatú űrkutatást ájfonra és rengetegféle autóra cseréltük az utóbbi évtizedekben, és ezzel meg is áshatjuk a saját sírunkat.
Mennyire igaz..."

Ez mit jelent?
Ezek másra sem jók, csak hogy a tulajdonosaik pénzügyi lehetőségeit mutassák.

Mennyi értelme van Budapesten egy 80 lóerőnél erősebb autónak? Értelmes V10-zel a pirosban, dugóban állni, ráadásként itt a max sebesség 50-70 km/h? (lehet száguldozni is több százezer Ft büntetés, büntetőpont / jogsibevonás és bírósági eljárás ellenében)

Valamelyik blogon olvastam, hogy a nagy távlatú űrkutatást ájfonra és rengetegféle autóra cseréltük az utóbbi évtizedekben, és ezzel meg is áshatjuk a saját sírunkat.
Mennyire igaz...
nah elhoztam a gs-t a szerelőtöl, pénzt nem kért érte, azt mondta hogy nagyon szép a bellül és nincs elkopva semmi, most mentem vele pár km-et és nem jelentkezett eddig a hang...(kop,kop), de még mek vele meglátjuk mi lesz,
ez pontosan így van.....
Tehát öncélú...
Amúgy nem mindegy, hogy 6-ban előzi az ember a kocsikat vagy vissza kell váltani kettőt?
Sokmindenre.................pl tökmindegy melyik fokozatban van húz mint a barom.
Meg úgy van hogy ha van x teljesítmény jön valaki akinek x+5 és akkor nekem is kell x+5+5.
én nagyon szerettem, azért akkora ugrás nem volt, de ha már motoroztál egy keveset is inkább a gs, a cbf-et hamar ki lehet nőni, autópályán használtam 110-es utazóval a kigyorsítás elég jól megy neki szal előzni ne volt gáz vele, már kamiont
Mondja már meg nekem valaki, hogy mire jó egy olyan motor, ami majdnem 200 lóerős (B-king)...
A Gládiusz meg egy nagy "buziság"... mármint ahogy kinéz.
Olyan, mint a mai "menő gyerekek". Még meg sem szólaltak de már ütném szívlapáttal
Ízlésekről felesleges vitázni.....
Egyszer vezettem, de kicsi a CBF250 a Gs-hez képest. Mind méretben, mind erőben. Szerintem...
Vásárlás előtt át kell nézni, átvizsgálni hozzáértővel és/vagy szerelővel, és akkor nem lesz gond.
Egy új motor néhány év alatt bekövetkező árzuhanásából sokan nem kérnek.
Autót is 4-5 évesen érdemes venni, amikor az első tulaj bebukta a kezdeti árzuhanást, és akkor már az elektromos kütyük, extrák sem számítanak bele a vételárba, mert elnyeli az ára.
Koszonom valaszod!Mennyit birt utazoba es max sebessegre a cbf?
én használtam cbfet a gs előtt és szerintem nyilvánvalo kulonbség érzodik a ketto kozt. Alapbol kicsinek érzed a gs után az biztos:D én autopályán nem mentem vele, de nagyobb sebességnél nem éreztem oly biztosnak mint a gst:) mondjuk szerintem ez szubjektiv
Foregon!
Had kerdezzem mar meg hogy,a CBF 250 utan nagy ugras volt a GS 500?Menet teljesitmenybe nagyon gyengebb volt?autopalyan hasznaltad/probaltad a kis CBF-et?
Csak azert kerdem mert mielott megvettem a GS-t akkor elotte szemeztem a kis cbf-el csak nagyon draga volt,most lenne egy hasznalt viszonylag elfogadhato arba.
Nem a Km. a lényeg, hanem, hogy futárkodtam és nem törődtem vele.
De kb.olyan 50 van benne. Motorikusan nincs baja, hanem szétrohadt a váz, a csavarok a kipuff...mindenhol ahol a havas sólé érte.
Azért örülök h válaszolsz az smsre amit tőlem kapsz...
Hány km kellett hozzá?
Köhhöm!
Én null km-esen vettem a GS-t, szalonból.
A saját magam erejéből amortizáltam le a nullára......(nem vagyok rá büszke, de ez van )
Van hasznaltauton az enyémen kívül még egy GS 450S eladó, fekete. Állítólag 12 ezer km van benne (88as, utolsó évjárat). Képeken teljesen hibátlan az egész jószág. 380ra tartják..kicsit engednek belőle nyilván.. Én azt venném
Na ezért vettem én új motort! Lehet hülyézni érte, de egyrészt nem 2 évre terveztem a dolgot, hanem legalább 6-ra, másrészt annyi a megkímélt, makulátlan állapotú, 10 évesen is csak 5ezret futott szemétbánya, hogy köszönöm, nem kértem belőlük!
Szegenyke egy cseppet transzi nyakonontve egy adag metroszexualis gombolyded formavilaggal.
Parasztosan annyi az agresszivitas es az egyeniseg benne mint egy jolakott napkozisben.
A blokk ami nyerove teszi a csomagot.