Teszteltem 2007-ben egy 650-es banditot és utána közvetlen egy SV1000-et!
Nem vágott a földhöz és nem gyötört halálra!
Jött a gládius is egy év múlva,de akkor sem nyírt ki a V2!
Igaz normálisan kell vele menni.
Amitől fostam az a B-king!Na attól a mai napig tele is lesz a gatyám!Pontosabban halálfélelmem van tőle!
váci vizsgárol jut eszembe... ott kozlekedtem 5 évet robogoval, mikor megcsináltam az Akorl... vizsgán be akartak kuldeni az egyirányuba szembol, én tuntetoen elmentem egyenesen, azt beszól a rádioba az oktato, hogy nem hallod hogy balra?!... lehet szopatni akartak lehet ők se tudják :D
Hát 3 év 50-es pöcsköszörűvel szaladgálás után jött a vezérhangya nálam.
Letettem a jogsit.GS 500-al.Elsőnek Pegaso strada volt a kiszemelt.
Lebeszéltek róla ismerősök.
Mondták vegyem ezt.
Mondom miez?
SV-650.
Hasalós volt törötten.
Mentem vele 150 métert decemberben.
Mondtam jó is lesz ez nekem.
És igazuk volt.
Bár öcsém szerint a motorfék beleépít az aszfaltba..............de ő fél tőle.
Nos tőmondatokban ennyit tok mondani.
Nem kell félni tőle nem harap.
Volt pár borulás de semmi komoly.
Túl lehet élni.Viszont ha nem az igásló szemszögből nézed akármilyen hihetetlen (és itt sokan tuti nemértenek egyet velem) szerintem költség és vételár szempontjából is ésszerűbb.
Nem akkora a ráfordításban a különbség mint amennyivel többet ad a gép,jobb,szebb modernebb konstrukció.
Igazából nekem az SV az abszolút befutó (kinézet, hang), de mondták, hogy legelső (ténylegesen legelső) motornak az kicsit sok, ráadásul nagy motorfék, stb. A 400-as sportokról meg lebeszéltek (VFR, GSXR) =- Japán belpiac, nincs alkatrész, stb. és ekkor dobták be, hogy van egy technikailag fullos GS, ami ugyan design (fényezés, stb.) javításra szorul, de még így is több mint baráti árban megkapom és mivel első motornak szánom, így fontosabb, hogy majd jó áron el tudjam adni, minthogy most vegyem meg álmaim motorját.
A "gyári kipufogót azonnal kidobni" dolog, meg az SV miatt alakult ki bennem (a gyári turmixgép hang, nem igazán V2).
Egyébként 28 Ezer most a dob újonnan.
"motorozni akarsz , vagy "vakítani"? kérdése: :)
Magamnak szeretnék egy pontot, a GS-en, amit szerethetek, mert ugye SV-hez képest nem egy design bajnok.
Én megjegyeztem,hogy négyszer mentem jobbra!
Ebből következtettem a visszafele vezető irányra.Az autóban is vizsgáztattak az meg rutintalanul beragadt a kamion mögé,meg még a másik motoros is.Felvettem a pesti 50-et azt szeva!
Ezt én sem értettem.Állítólag hogy szokni kő.
Régen volt gödöllőn vizsga...............most nincs.Mehettem Vácra................sok köcsög szivatós egyirányúba.Azóta se láttam ennyit..................vagy csak nem vettem észre.
Nekem a vizsgabiztos azt mondta anno, hogy majd szólunk merre menjen!Amikor szólt,akkor nem hallottam,mert a taxisok belepofáztak.
Ez a hivatalos verzió!
Aztán megelőztem egy kamiont és lehagytam őket.
Nem is láttak!
Felvettem a ritmust és visszamentem a táborba!Bár szokás szerint fingom nem volt hol vagyok.
Kőröztem egy picit, de meglettem!
Falusigyerekminekpestenvizsgázik?
Üdv !
Írták már , de én is csatlakozom a: MIÉRT ? cserélsz dobot
táborhoz .
1. pénnzkidobás
2. Te menetben nem hallod a külömbséget /max.hangosabb /
3. A GS öccá az, ami . JÓÓÓÓ ! /az "értőket" nem tudod átverni /
4. Kívülállóknak meg teccik a duruzsolós hangja .
-a teljesítmény , LE - stb. nem értek , de nagy varázslat
nem hiszem, hogy jelentékeny lenne-
magánvélemény : motorozni akarsz , vagy "vakítani"?
Egyébként felesleges pénzkidobás a GS-re dobot rakni, szerintem. Erőben lószart sem ér, alapjáraton a hangja akár egy traktornak, magas fordulaton nem rossz, de 100 km után meg felrobban az agyad a sisak alatt. A gyári szerintem tökéletes rá, az dob árát meg inkább elmotoroznám.
Köszi szépen! Igazából telefonon is azt mondták nekem, hogy alapvetően jónak kell lennie hozzá ennek a Bódis dobnak.
Még egy olyan kérdés, hogy nem tud valaki véletlenül olyan videót, ahol egy a Bódis dob van egy GS 500-ason? Nézegettem a Youtube-on és annyira különböző módon szólnok a GS-hez való sportdobok és ráadásul a Bódis E-számos is, így elméletileg nem "olyan hangos". (eddig SV 650-est akartam venni, de ez a GS nagyon jóáras=- de az SV-n minden dob jól szólt, azért a GS-en hallottam nem túl szépet is).
Nem vágott a földhöz és nem gyötört halálra!
Jött a gládius is egy év múlva,de akkor sem nyírt ki a V2!
Igaz normálisan kell vele menni.
Amitől fostam az a B-king!Na attól a mai napig tele is lesz a gatyám!Pontosabban halálfélelmem van tőle!
Full-Gas szerint!
Letettem a jogsit.GS 500-al.Elsőnek Pegaso strada volt a kiszemelt.
Lebeszéltek róla ismerősök.
Mondták vegyem ezt.
Mondom miez?
SV-650.
Hasalós volt törötten.
Mentem vele 150 métert decemberben.
Mondtam jó is lesz ez nekem.
És igazuk volt.
Bár öcsém szerint a motorfék beleépít az aszfaltba..............de ő fél tőle.
Nos tőmondatokban ennyit tok mondani.
Nem kell félni tőle nem harap.
Volt pár borulás de semmi komoly.
Túl lehet élni.Viszont ha nem az igásló szemszögből nézed akármilyen hihetetlen (és itt sokan tuti nemértenek egyet velem) szerintem költség és vételár szempontjából is ésszerűbb.
Nem akkora a ráfordításban a különbség mint amennyivel többet ad a gép,jobb,szebb modernebb konstrukció.
A "gyári kipufogót azonnal kidobni" dolog, meg az SV miatt alakult ki bennem (a gyári turmixgép hang, nem igazán V2).
Egyébként 28 Ezer most a dob újonnan.
"motorozni akarsz , vagy "vakítani"? kérdése: :)
Magamnak szeretnék egy pontot, a GS-en, amit szerethetek, mert ugye SV-hez képest nem egy design bajnok.
Ebből következtettem a visszafele vezető irányra.Az autóban is vizsgáztattak az meg rutintalanul beragadt a kamion mögé,meg még a másik motoros is.Felvettem a pesti 50-et azt szeva!
Régen volt gödöllőn vizsga...............most nincs.Mehettem Vácra................sok köcsög szivatós egyirányúba.Azóta se láttam ennyit..................vagy csak nem vettem észre.
Ez a hivatalos verzió!
Aztán megelőztem egy kamiont és lehagytam őket.
Nem is láttak!
Felvettem a ritmust és visszamentem a táborba!Bár szokás szerint fingom nem volt hol vagyok.
Kőröztem egy picit, de meglettem!
Falusigyerekminekpestenvizsgázik?
Írták már , de én is csatlakozom a: MIÉRT ? cserélsz dobot
táborhoz .
1. pénnzkidobás
2. Te menetben nem hallod a külömbséget /max.hangosabb /
3. A GS öccá az, ami . JÓÓÓÓ ! /az "értőket" nem tudod átverni /
4. Kívülállóknak meg teccik a duruzsolós hangja .
-a teljesítmény , LE - stb. nem értek , de nagy varázslat
nem hiszem, hogy jelentékeny lenne-
magánvélemény : motorozni akarsz , vagy "vakítani"?
Bár morcosan néztek mikor megelőztem a felvezetőautót.
Szerintem sem kellene pénzt kidobni rá!
Még egy olyan kérdés, hogy nem tud valaki véletlenül olyan videót, ahol egy a Bódis dob van egy GS 500-ason? Nézegettem a Youtube-on és annyira különböző módon szólnok a GS-hez való sportdobok és ráadásul a Bódis E-számos is, így elméletileg nem "olyan hangos". (eddig SV 650-est akartam venni, de ez a GS nagyon jóáras=- de az SV-n minden dob jól szólt, azért a GS-en hallottam nem túl szépet is).
a kipufogón nem változtattak az évek alatt.