Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem! de azért nem bánnám ha megint karcmentes lenne szegény. Nem nagyon zavar de azért ha tehetem megcsinálom.
Nekem nem használati tárgy a motorom, hanem a kedvesem.
Szia Bali!

Bontóval sajna nem tudok segíteni, de szerintem nem feltűnő a sérülés. Így vettem én is a mocim, meg azóta került is rá még karcocska, de amennyibe kerülne az a matrica rajta, annyit nem ér meg az, h eltüntessem a karcokat.
Olyan problémát csinálsz belőle mintha folyna Vagy folyik ?
Üdv mindenkinek!

Mi is hazaértünk egyben. ~350Km. Ami viszont a 4napos ünnep karcmentességét illeti, az nem jött össze... Ha valaki tud egy karcmentes jobboldali deklit akkor üvöltsön. Rajta hagytam tegnap a tárcsazárat. Ami jóhír az az, hogy működik! Tényleg nem lehet így elvinni a motort.
A kerék blokkolt, a motor pojitikailag jobbra húzott és dőlt. Én megpróbáltam még letenni a lábam de már átbillent. Hála Herkulesi adotságaimnak, ( ) az utolsó centiken megfogtam az ő 192Kg-ját, így se a kormány, se a kipuff nem sérült meg. Csak a blokk oldala, meg a lábam egy kicsit. Tehát így merevedtünk meg a pacimmal. Én félig alatta egy lábbal, ő meg egy-két centire a földtől. Oszt nagynehezen átemeltem a másik lábam és erektált állapotba hoztam a vasat. Ő pár karcot, én meg sérvet kaptam...
Ha valaki tud ilyet, vagy tudja az új árát, vagy egy helyet, bontót, vagy akármit az szóljon lécci!

Blue! Nincs időm megcsinálni a képeimet, így ide rakok fel párat ami nem olyan rossz.
Egy óra múlva (ebéd után) megyek az olajosokhoz. Megkérdezem neked. Írok árat is, aztán eldöntöd.
Az mi? Hogy kell? Ezt még nem próbáltam...
Teddy!

Akku már nem kell, de ha tudsz VALVOLINE olajat szerezni akkor rikkants:-))))
Motorcicle vagy Durablend 4T.....és 10w40-es minőségben.....


Ha 0 fokban nem indult a gép, akkor mi lesz a Tátrában 1700m-en?
Kockára fagy a blokk?
Nyuszika!

FTP-re feltudod tolni?
Akkor délután elküldeném mailben az infókat (név, jelszó)
Sziasztok!

Még nem volt érkezésem jelentkezni, de mi is egyben hazaértünk egyhén megázva, és jól átfagyva.
Teddy:Még egyszer köszönjük Neked és a Kedves Családodnak is, hogy megszerveztétek, és ilyen klasszul le is bonyolítottátok ennek az éhes bandának a megetetését!

Remélem nem fulladtatok bele a maradékba, meg a maradék muffinokba. Remélem ízlettek a sütik...

Tibkin: Legközelebb átbeszéljük, ami most elmaradt.
Blue: 134 képem lett, 205 Mb. Hogyan toljam át? (ne kérd, h kicsinyítsem, mert nagyon jó minőségűek, felbontásúak)

Remélem nem maradt ki semmi. Csatolok gy-két mókás képet....
Kösz mindenkinek!

Egy AKMT-s haver segített a bajban.......
Rudinak ezért köszönet!
Sziasztok!

Mi is egyben hazaértünk, de nem voltam net-közelben szombat óta, úgyhogy csak most adok életjelet!
Teddy:Még egyszer nagyon köszi a szervezést, és Kedves Családod aktív közreműködését, hogy ilyen jól érezhessük magunkat nálatok! Köszi nekik is!

Végül 134 képet csináltam nagyon jó felbontásban, összesen 205 MB. ez hogyan kűűgyem át Blue?

Jah, szívesen a muffint, meg a kávét is. Remélem ízlett, és nem maradt túl sok Teddíéknél.
Blue, ma úgyis megyek a Suzuki Hollósba vezérmű-tengely miatt. Ha gondolod, nézek egy aksit gs500-hoz, holnap meg beviszem a céghez, és odaadom. Ez megfelel?
Sziasztok,

jelentem sikeresen megjártam a horvát szigetvilágot a gépsárkánnyal, gyönyörű volt és nem hagyott cserben az 1600 km alatt, pályázás nem volt gázos esőt, borát sikerült megúszni.
Az egyetlen battonya az volt, hogy kompnál a lejtőn eldőlt és onnantól az önindítógombra némán hallgatott. :-(
Van vkinek valami ötlete, mi lehet?
Lehet:-(( amugy a 3.



Ami kell:
YB10L-B2
12V - 11Ah
méret: 135*90*145
Nem tudja véletlenül valaki, milyen árban van egy kapaszkodó bontóban, vagy újonnan? (Ha nem vészes, akkor lehet azt farigcsálnám át topcase tartónak..)
Sziasztok!
Múlt héten vettem 2 db Moto-Detail oldaldobozt. Teszteltem, elég masszív kialakítású, nem fog letörni egy nagyobb bukkanótól se. Ha valaki ezt a márkát választja, szerintem mindenképp a 42 literest kell venni. Ehhez eleve jár a fém+műanyag platni ("Universal Adapterplatte"), míg a 44 litereshez nem. Így hiába kerül akciósan ugyanannyiba, mint a 42 literes (~17K), meg kell hozzá venni külön a platnit, ami újabb ~4K dobozonként.
Emellett a rendelésnél oda kell figyelni, hogy azonos kulccsal kell kérni – erre nem gondoltam..
Sikerült is felszerkeszteni a motorra. Blue leírása alapján indult neki a mester, meg vitt bele egy kis egyéni ötletet – ami nem biztos hogy jó ötlet volt: a végeredmény egy rendkívül masszív, és szerfelett ronda konzol lett.
GSTeddy: írtam Nantucket-nek, nem volt lehetősége követni a fórumot, de az ajánlata áll még, én még a héten felhívom.
Jó reggelt!
Pont a nagy távolságra gondoltam én is éppen. cca 160.

Blue!
Neked vmi nincs rendben sztem! Ez már a 3. akksid? Vagy a 4? Egyidősek a gépeink, de az enyém még gyári. V túl sok szar fogyasztót kötöztél rá összevissza, v szívja vmi. De ez így nem egészséges!
Hi Blue!
"Logisztikailag" kicsit messze vagy, ám ha ma nem sikerül nyélbe ütni, akkor holnap talán tudok feléd kanyarodni egy új akkuval. Ha jól emlékszem Sárbogárdra kell mennem, és akkor belefér a körbe Adony is. Remélem lesz valaki közelebb is, mert akkor nyugodtan aluhatsz a szlovákiai túra miatt akár ma este is.
AKI TUD SEGÍTENI - telefonáljon rám, nehogy 2-3-4 ember is vegyen
SOS!


1 órája a melóban kellene lennem, de nem indul a gép....
MEGDÖGLÖTT AZ AKKU.....

Tudna nekem valaki hozni? bármikor a mai nap folyamán (15-24 óra közt vagyok itthon...)

Ha nem, akkor le kell modnanom a SZlovák túrát......De én most nem tudok szerezni sehonan!

VALAKI
KÉRELEK HÚZZ KI A SZARBÓL.....
Húúú, bakker! Az őrangyalok dolgoztak ezerrel... hála az égnek. Én azt hittem, hogy a megázáskor csusszantál egyet...
Még jó, hogy megrettentek... azt hiszem én is beszartam volna. Ilyenkor olyan lassított felvételes érzése van az embernek.
Este felé már én is vártam a "hazaérős" bejelentkezéseket. Megvallom, ameddig mindenki haza nem ért szép sorjában, izgultam kicsit. Kezd hozzám nőni a Kis Csapat!
Hát persze, h el. Nem titok!

Mikor hazafelé Te elmaradtál, én kerültem az élre, mert pont mögötted mentem. Mivel senki nem pályázott a címre, így ott is maradtam. Ezért látta majdnem mindenki. A lényeg: mint rutinos csapatvezető (másodszor voltam "magamon kívül" motorozni ), hátra-hátra nézegettem a többiekre, meg-e vannak-e e. Meg az utasom is szólt vmit. Én meg hátrafordulva magamévá tettem a padkát. Végül is k...va szerencsém volt, hogy jó állapotú volt, kemény....stb, és szintben az úttal. Tehát egyszerűen nem beszarva , egy alkalmas szakaszon gázelvétellel visszakormányolítottam az útra a rakoncátlankodó GS-t.
Számomra tényleg ennyi volt, de a mögöttes kollégák ezek szerint jobban megrettentek, mint én - ami kicsit jól is esik.
Kb ennyi! Tény: hatalmas perec is lehetett volna belőle, de hálisten nem lett, sőt, tényleg teljesen simán visszajöttem az útra, és góóóóóóóóóóóó!