Szerintem nem mindegy.
Például egy átlagos gumit 5 évente kell(ene) lecserélni, ha megy, ha áll. Számos olyan alkatrész van, amit megadott időnként cserélni kell használattól függetlenül. Például az olaj is idővel elveszti a kenőképességét. A fém alkatrészeket ugyanúgy támadja a rozsda. Az akksiból is elvesztettél 2-3 évet. Stb.
Eladásnál eleve úgy indulsz, hogy az "eredeti pénzért" megvett motorod már 2-3 évvel "idősebb". Ami szintén nem előnyös anyagi szempontból.
Ha nincs üzembe helyezve nem mindegy? Amit meg veszel zsír újonnan az se biztos, hogy nem állt a gyárban, vagy egy raktárban előtte... Ha mást nem darabokban... Akkor meg miről beszélünk?
"Ja az addig újnak van nyilvánítva, míg meg nem veszed."
Igen a kereskedő lehet, hogy így gondolja, de a vevő nem fogja megvenni. Ergo kénytelen lesz engedni a kereskedő az árból. Szerintem. Még ha új (izé 2 éves null kilométeres), akkor is.
Én például nem vennék meg egy 1-2 éves SV-t 1,7M-ért, mert ez újonnan is ennyibe kerül.
Ilyen alapon 0 km-es, 1989-ben gyártott, azóta a megszűnt Merkúr egyik elfeledett zugában álló Zsiguliért is lehetne kérni 1,5 millió Ft-ot, mai áron számolva.
Röhejes.
Ja az addig újnak van nyilvánítva, míg meg nem veszed.Mikor kitolják neked, akkor már majdnem 3 éves lesz rögtön!És ekkor kérdeztem meg a Gabit ott,hogy mennyivel olcsóbb?
-De hát ez új motor,miért lenne olcsóbb-válaszolta!
Viszont a babakék 2009-est 2 hete eladták,mert jött velem szemben Bogláron.
Jaja, köszi egész jól vagyok! Néha fáj a kezem, meg sose lesz tökéletes, de nem igazán akadályoz semmiben. Max a kézenállásban és a fekvőtámaszban, de most ezt hanyagolom
Viszont pl. a középállványra állítás és a motortologatás simán megy, vagyis nincs nagy baj.
Ja, és aki tud GS-re oldalidomot eladót, az ne habozzon tudatni velem!
Tegnap voltam FullGas-ban. 2009-es és 2008-as SV-k állnak bent és más motorokból is simán van bent 1-2 éves. Durva. Az egyik 2008-as 650S ABS nélkül 1,65M volt.
Viszont GS500 már nincs (tavaly ilyenkor még volt).
Jól pörög a piac...
Megjött ma a rendelt BUKÓMMMMMMMM:-)
Mivel már elhasználtam egy MTR-t, így bátran rendeltem egy újat..
Basssssssszzzzzzzz....
Lehet hogy csak a tipusszám miatt, de brutálisan jobb, mint a régi, pedig az se vót kutya:-)))
Bogárháló, szelőzők, hely a fülnek....stb...........Nekem tetszetős alak.
Anyóca csak enyit mondott: "ÁLLLLLAT"
(No meg a felírat az elején:-))) "Ne félj a kaszástól":-)
És a poén? gramban ugyan annyi, mégis olyan, mint HA könnyebb volna a régitől.
1. kép ilyen volt - csak kék
2. ilyen lett......JA...Bázismotortól rendeltem végül meg 13.000-ért
És a rossz hír?
Bellám jövőre már tuti nem fér bele a dobozba, mert már most is kicsit volt necces:-)))) (
Szóval Anya marad itthon, Bella meg pár év múlva jöhet velem:-)
Ne haragudj Zimacs, de még nem voltam itt, amikor történhetett a baleseted... Egy mondatban össze tudod foglalni, hogyan történt a dolog? :(
És jobbulást a csuklódnak. Én 16-17 évesen a bokám törtem, mert ütköztem egy kutyával (a kutya jól van), 1-2 év kellett, mire tényleg rendbe jöttem. :(
köszi jól vagyok, csuklóm is aránylag, bár még hosszú távon nem tudtam tesztelni a motoron... Oldalidom meg kell, mert a oda való. Most kicsit hülyén néz ki hogy kilátszik a tartó konzol, de már abszolut használható. Majd közzéteszek egy listát is hogy mibe fájt...
Külön köszönet Teddynek, Viktornak, Eriknek a segítségért, meg mindenkinek aki akárhogy is de benne volt.
Például egy átlagos gumit 5 évente kell(ene) lecserélni, ha megy, ha áll. Számos olyan alkatrész van, amit megadott időnként cserélni kell használattól függetlenül. Például az olaj is idővel elveszti a kenőképességét. A fém alkatrészeket ugyanúgy támadja a rozsda. Az akksiból is elvesztettél 2-3 évet. Stb.
Eladásnál eleve úgy indulsz, hogy az "eredeti pénzért" megvett motorod már 2-3 évvel "idősebb". Ami szintén nem előnyös anyagi szempontból.