Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, eszembe sem jutott leszólni, amit írtál egy nagyon korrekt ár......
Az lehet. De a környékemen ez az egyik legmegbízhatóbb hely. (mondjuk az igaz, hogy egy láncszett csere nem egy nagy művészet..) ; aztán hogy mindig ide hordom a gépet, szoktam kapni ilyen-olyan kedvezményt is néha. Tavaly pl volt egy gratis motormentésem szombaton..
Nekem az SV annyira nem jön be, viszont 2009/11-es DL650 0 km-es már van 1.820.000-ért. A használtak sem mennek sokkal olcsóbban, így meg legalább tudom, h én járattam be a gépet...
Bár az eredeti cél a W800 lenne, de árat még sehol nem írnak
Így ha 2,5 M-nál több lesz, biztos, hogy a következő vasam egy DL lesz. Bár stílusban van egy kis különbség
Kösz ! Hétfőn jelentkezem .
Mivel nem nevesítetted a szervizt így nyugodtan mondhatom, annál olcsóbban is megy.....
Keress meg ha gondolod, adatlapomon elérhetőség...
Lassan értelmetlen lesz Magyarországon újmotor kereskedéssel foglalkozni, aztán mehet a szürkeimport. A motorszerviz, az mehet.
Jajaja,akkor már tudták hogy válság lesz és elötte meg bespájzoltak asszem 75db-ot!
Közben meg a válság ide is ideért,csak itt meg maradt is!
Lehet h a hollóséknál úgy voltak vele hogyha nullába elviszik (motor ára plusz a hitelkihelyezés jutaléka) is "megéri" nekik, mert legalább lesz pénz amiből ki lehet fizetni az alkalmazottakat.. ha haszon nem is. A szükség nagy úr tud lenni
2 éve mikuláskor bementem a Suzuki Hollóshoz nézelödni SV 650 és Bandit 650 1.350.000.-!
Aztán a Full-Gas-hoz ott 1.750.000.- 1.850.000.-
Kérdeztem a csajt,hogy itt miért ennyi?
Azt mondta,hogy soha nem volt egyháromötven és nem is lesz!
Multkor már 1.499.000.- volt az SV.
Én pont ma hoztam el a szervizből. DID 50 vx lánc plusz JT lánckerekek munkadíjjal együtt volt 36ezer..csak a miheztartás végett
Sürgős segítség kéne !
Lánc-láncszett csere gs500 - ra
alkatrész +szerelő Sz f.vár, vagy környéke ...
tippet, tanácsot, címet, előre is köszönöm !
Ha 10 év alatt raksz is bele 20.000et, az a 2 év a guminak már úgysem számít... Amúgy annyi a titka, hogy aki nem akar, ne vegyen beragadt motort! Ha eladásra kerül a sor, akkor már úgysem az az egy vagy két év lesz a számottevő, hanem, hogy milyen az állapota.... De egy újabb gumiszett, meg egy másik újabb festés(mert kb ennyi a különbség) sem ér meg plusz 200-300 ezret szerintem...
Á, azért ennyit nem megyek! Még csak 65-nél járok ,oszt már 2 éves és 7 hónapos. Azért azt hiszem lesz még az idén olajcserém, a 11.
Na jó, de aki ennyit motorozik...
Te még jól is jössz ki belőle, mert nem 1 éves motorban van 50K Km, hanem ha veszel egy beragadtat, akkor a 3 évesben van annyi.
Baj nemigen lehet egy ilyen motorral, az kétségtelen. A hangsúly az árán van, hogy engednek-e, és ha igen, mennyit.
Én biztos vennék beragadt példányt 3-400e-el olcsóbban, ha motorcserére kerülne a sor.Sehol sem öregszik egy motor jobban, mint Nálam, tehát behozza! Az akksit pedig a forgalomba helyezés pillanatában teszik bele, nehogy azt higyjétek, hogy az vele öregszik! A többi öregedés pedig lófütty. Gumi, ugyanmár, évente cserélem, az olajta meg 2 havonta. A fékolaj és a fagyállóra pedig a 2évente cserélés az használva értendő! egy lezárt új rendszernek semmi baja az állástól. Ez az Én véleményem, úgyhogy 1-2 éven belül kifejezetten keresni fogom a baragadt készleteket!
A mostani motorom is 1 éves volt újonan, meg is kaptam az ABs-est az anélküli áráért, + 100 ezerft-nyi eXtra felszerelést!
Uff!
Pl. az, hogy 3 év után van egy 6 éves motorod, és ha netán eladnád, akkor az 6 éves, nem pedig 3. A vevőt nem érdekli, mikor vetted át.
Ahogy előttem is írták, a több éves állás miatt ki kell rajta cserélni ezt-azt.
Az extrák 1 évesen még megemlíthetőek, de kb. 4 évnél idősebb motornál nem annyira, mivel beépül az árába. Autónál ez 3 év.
- Dehát ez egy Martin sportdob.
- Jó, akkor szereld le róla, anélkül veszem meg. Vagy ennyiért, nem többért.
Vagy még többet. Én pl 350-nel olcsóbban vettem az 1 éves DL-t cirka 6ezer km-rel és 150ezer Ft extrával.
Annyira nem néztem a hirdetést, mert érdektelen számomra. Én teljesen meg vagyok elégedve a "máskasztnis" SV-vel.
Igen, csodálkoztam is, hogy 1,65-ért van kiírva FullGasban. De gondolom a Suzuki csak "ajánlott fogyasztói ár"-at ad meg. És ebben még nincs ABS se és nem is az S változat.
..és ez így teljesen reális is. Hiszen az első pár évben, nem extrém használat mellett is megvan legalább 250ezer forint az évenkénti értékvesztése; ami utána persze egyre kevesebb lesz.
Kár vitázni, a K9-es SV is csak 1.498.000. most. Ergo a boltos is tudja, hogy hiába új a gép, de az értékéből már veszített kicsikét.