Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem abszolút megszokható, hidd el, nem a rezgés, hanem az ülés és a pozíció miatt fogsz hamarabb megállni! A rezgés szerintem amúgy sem zavaró, legalább tudod, hogy jár a motor! Amúgy én már ültem rajta 2:30-at is egyben, nem lett semmi bajom. 120-nál tényleg pedig tényleg 6000-et forog már, ott pedig elég sima a járása.

kösziiiiiiiiiii !
Hááát, én ugyan beszereltem magamnak, de nem vagyok rá büszke, a régi riasztó kábelezéséhez toldottam, így aztán annyi tyúkbél szaladgál az ülés alatt ide-oda, hogy csak na! Meg a GS-hez van elektromos rajzom, elő is van készítve 2001-től, szóval tényleg egyszerű. A Hondát abszolút nem ismerem, de utánanézek majd.
Amúgy ebben az a durva, hogy "véletlenszerűen" ültem fel a pit-bikera és a póló, ami rajtam van, az egy Hugo Boss.
Nem burzsujozni, ajándékba kaptam!
Milyen esőruhát ajánlotok? (nem akarok túl sokat rászánni; a Lajos-féle sárga színű pl. milyen?)
Ilyen híreket nem szeretünk olvasni, mindenki vigyázzon, hogy a gumi legyen alul és mindig érintse az aszfaltot! A térded remélem megnézeted, kényes szerkezet, mégha úgy érzed, nem is fáj annyira!
A gépre meg a többiek tapasztalata alapján jó az MZ-kormány pont, Hápi asszem tudja hol.
Jó hogy, nem ismerhető fel arcról? Jól jellemzi a motoros tudásomat.
Amúgy a képeid között te vagy aki fekszik a porban a pitbike mellett?
Én ezt a véleményt nem osztom, dehát azért gyártanak sokféle motort, hogy mindenki megtalálja, amit szeretne. Te a sok köbcentis sor4-et én meg a "kevés" köbcentis V-twint.
2 ajtó 4 ülés 6700 ccm. Foed galaxie.
Vagy mégjobb nagy ccm
Ezért kell kevés sebesség és sok nyomaték, tehát V-motor.

Egyébként semmi különös ennyit menni. Mész és kész. Nekem volt kis plexim, mindig behasaltam a tankra, az úgy jó volt.
120-nál 6000-et forog

Amúgy semmi különös, sose tűnt fel a rezgés, pedig ha elindultam akkor 180 km-ig nem álltam meg, max 3-szor elsőbbséget adni.

A szél sokkal zavaróbb, de az is csak 140 felett.
Szerintem is!De ha túl hosszu az utolsó sebességfokozat, akkor meg az a bajod hogy túl gyenge, erőtlen. Igy max jobban kell pörgetned, de akkor azért legalább van is ereje.
Lehet 5 sebesség is, ha a 4. és 5. megfelelően hosszú; szerintem.
2 éve vettem. Csak el akarom képzelni a ti tapasztalatotok alapján, milyen vibrálva levezetni x100 km-t.
Ja, 3 határátkelővel...
VL.800-al 1049 km-et?!
Szerinted? (cca .16 óra)
jah és 120 nál 6000 nél van
ez most elég furcsa hozzászólás volt nem igazán értem az egészet, vibrál a motor persze mint az összes ilyen régebbi gyártásu motor, de meglehet szokni hamar, de hát neked is régóta meg van a gs nem ?
Miért hiányold a 7.-ik sebességet. Szerintem 6 is sok!
Nekem 5 sebességes motorom van és ott is eleget kell váltogatni. Minnél több van annál többet kell váltogatni, hiszen kisebb darabokra van felosztva a sebességtartomány. Egy ideig párhuzamosan volt GS-em is meg a Yamaha is : kifejezetten zavart ,hogy miért von 6. sebesség.
Az iránt szeretnék érdeklődni, milyen érzés akár csak 1 órán keresztül 120 km/h-val menni a GS 500-ason, nagyjából 5000-es fordulaton? Kissé vibrál, ráz... és sajnos nincsen 7. fokozat, vagy hosszabb 6.
Hogy történt?
a lényeg: Te, magad!
bízom benne, hogy az események sem testfelületeden, sem a mentális állapotodon nem hagytak mély nyomokat.

mindenesetre: mielőbbi, és újbóli alakzatfelvételt a vassal!
Halihó