az az eset, mikor a humán egyedek egyes típusai az időt lineárisan maguk testfelületén hordozzák pozitív vizuális kihatású sejtburjánzásokként, melyre legtöbbjüknek szándékuk mutatkozik azt elfedni különböző textilipari végtermékekkel, mely matériák függetlenül azok viselőjétől, más, fentebb nevezett sejthalmazokkal nem rendelkező egyedekre pozitív vizionizációs behatással bírnak.
na, ez a dekoltázselcsúszás.
igaz, én ettől némiképpen eltérő, csekély logikát is feltételező szituációt vázoltam.
Egy új Honda cruiser: cikk
mennyire találó ez a mondat.
"Biztos vagyok benne, hogy a VT750S nem lesz a hazai piac bestsellere. A jó motorokat sosem veszi meg a magyar – nálunk a vagányul kinéző vasakkal együtt rozsdáll meg a büszkén kibeszélt acéltök. Hogy a csicsagép véletlenül motorozhatatlan? Nem számít, rojtos dzsekivel jó lesz."
a jónéhány közül csupán kettőt kiragadva:
- egy rossz kaján bukhatsz 3-4 ezer Ft-ot. /átlag ár két emberre vetítve. és nincs ételmérgezés miatti kereső napkiesésed/
hozzátéve a kellemetlen élményhatás nem forintalizálható voltát.
- egy rossz szervizelés okozta kár minimuma is tízezrekben mérhető, melynek lehetnek látens idő/állapotromlás utóhatásai, mely igen jó esetben csak materiazált formában képeződnek le, de nagyobb gondatlanság esetén /lásd linkelt cikk/ esetleges személyi /x főre kiható/ lehetőségét is magában rejti.
plusz mentális károsodás a tulajnak.
Éttermekkel kapcsolatban is vannak már kiértékelő honlapok.
Valóban, vigyázni kell, hogy igazságosak, objektívek maradjunk a kiértékelésnél.
Mik azok a kártényezős különbségek?
Azért vannak olyan helyzetek, amikor érdemes megvenni az új motort. a GS 1,1M-ért újonnan teljesen megérte, főleg, ha hosszú távra (4-5 év) tervez az ember és megy évente legalább 10K km-t. Persze, a végén ugyanott van, mintha venne egy használtat és azt javítgatná, csak nincs bosszankodás vele.
nos, az új vs használt vonzatában magam is ez utóbbit preferálom.
lévén, hogy semmi kedvem a szalonajtót átlépve, máris 100 ezreket bukni.
ami meg a hírek terjedését illeti: nagyságrendbéli kártényezős különbségek vannak az általad említett példa, és a szervizes, mint kiderült, cseppet sem rendhagyó történet közt.
az analógiájuk persze párhuzamba vonható.
ha nem minősülne hitelrontásnak, lehetne afféle szégyenfal jelleggel is óvni a következő károsult jelöltet.
arra meg nem mindenkinek van energiája, hogy határozott szándékkal kellően informatíve körülírja a kerülendő bázisokat.
és a dekodoláselcsúszásokról még csak említést sem tettem.
Annyira tipikusan magyar(os)...
mint pl. a vendéglátó helyek egy (talán nem is olyan kis) része.
"úgyis csak eccer jössz ide, nem?"
Szerencsére manapság nagyon gyorsan terjednek a hírek, hatalmas a nyilvánosság. Aki tisztességes, azt meghálálják a vevők, aki meg paraszt, az mehet a kukába.
(az most mellékes, hogy újonnan hülyeség motort venni, kivéve, ha az illetőnek annyi pénze van és/vagy bele van zúgva az új motor érzésébe)
Szivargyújtó aljzat pozitívját ráköthetem a világításra?
Akkor egyben kikapcsolható lenne a világítással együtt és nem károsítanák a gps-t az önindítózáskor keletkező feszültség lökések.
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
:-)
nem elfekvőben!
az az eset, mikor a humán egyedek egyes típusai az időt lineárisan maguk testfelületén hordozzák pozitív vizuális kihatású sejtburjánzásokként, melyre legtöbbjüknek szándékuk mutatkozik azt elfedni különböző textilipari végtermékekkel, mely matériák függetlenül azok viselőjétől, más, fentebb nevezett sejthalmazokkal nem rendelkező egyedekre pozitív vizionizációs behatással bírnak.
na, ez a dekoltázselcsúszás.
igaz, én ettől némiképpen eltérő, csekély logikát is feltételező szituációt vázoltam.
cikk
mennyire találó ez a mondat.
"Biztos vagyok benne, hogy a VT750S nem lesz a hazai piac bestsellere. A jó motorokat sosem veszi meg a magyar – nálunk a vagányul kinéző vasakkal együtt rozsdáll meg a büszkén kibeszélt acéltök. Hogy a csicsagép véletlenül motorozhatatlan? Nem számít, rojtos dzsekivel jó lesz."
- egy rossz kaján bukhatsz 3-4 ezer Ft-ot. /átlag ár két emberre vetítve. és nincs ételmérgezés miatti kereső napkiesésed/
hozzátéve a kellemetlen élményhatás nem forintalizálható voltát.
- egy rossz szervizelés okozta kár minimuma is tízezrekben mérhető, melynek lehetnek látens idő/állapotromlás utóhatásai, mely igen jó esetben csak materiazált formában képeződnek le, de nagyobb gondatlanság esetén /lásd linkelt cikk/ esetleges személyi /x főre kiható/ lehetőségét is magában rejti.
plusz mentális károsodás a tulajnak.
Valóban, vigyázni kell, hogy igazságosak, objektívek maradjunk a kiértékelésnél.
Mik azok a kártényezős különbségek?
lévén, hogy semmi kedvem a szalonajtót átlépve, máris 100 ezreket bukni.
ami meg a hírek terjedését illeti: nagyságrendbéli kártényezős különbségek vannak az általad említett példa, és a szervizes, mint kiderült, cseppet sem rendhagyó történet közt.
az analógiájuk persze párhuzamba vonható.
ha nem minősülne hitelrontásnak, lehetne afféle szégyenfal jelleggel is óvni a következő károsult jelöltet.
arra meg nem mindenkinek van energiája, hogy határozott szándékkal kellően informatíve körülírja a kerülendő bázisokat.
és a dekodoláselcsúszásokról még csak említést sem tettem.
majdnem sikerült rövidnek lennem.
mint pl. a vendéglátó helyek egy (talán nem is olyan kis) része.
"úgyis csak eccer jössz ide, nem?"
Szerencsére manapság nagyon gyorsan terjednek a hírek, hatalmas a nyilvánosság. Aki tisztességes, azt meghálálják a vevők, aki meg paraszt, az mehet a kukába.
(az most mellékes, hogy újonnan hülyeség motort venni, kivéve, ha az illetőnek annyi pénze van és/vagy bele van zúgva az új motor érzésébe)
sőt! ennél is több, de arról már ki-ki maga....
http://www.kepesmotor.hu/motor...
felnicsíkra lennék opciós.
mennyi a megrendeléstől eltelő órák száma az optimális felragasztom percig?
és postai, vagy Bp-i átvételről ábrándozzak?
árajánlatot ide tudsz küldeni / at_menet@hotmail.com/, ha nem akarsz itten schwartz bevételről corpus delictit.
Akkor egyben kikapcsolható lenne a világítással együtt és nem károsítanák a gps-t az önindítózáskor keletkező feszültség lökések.
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi