Sőt továbbmegyek .....( és ezzel továbbment ), ha az autó sofőrje észlelte a balesetet és nem állt meg az kötelező segítségnyújtás elmulasztása ! ( 2 év mérhető érte )
Főútvonalon haladtál, ( ha jól értem ) egy mellékútról bekanyarodott eléd egy autó........vagyis balesetet okozott a te károdra, tehát Ő volt a károkozó.
Sziasztok.
Nagy kihagyással,de ujra itt vagyok.
GSTeddy! A multkori felajánlásoddal visszaélnék ha még lehetséges.
Vasárnapig Tolnán tartozkodom. Esetleg valamelyik nap átugranék Bajára hogy megnéznéd a mocimat.
Elöre is köszi.
Hát az ugy volt, hogy mentem tankolni, de mivel ott nem volt benzin, így kénytelen voltam átmenni a másik kútra. Na és, vagy egy Y elágazódás, én a főúton közlekedtem, és mentem volna balra, jobbról meg a STOP táblánál állt egy autó, várt. Mondom ne várjon sokat rám, odahuztam kicsit neki, hogy ne szidjon, hogy milyen lassan megyek. Kb 80-ra sikerült felgyorsulnom, mikor már közelebb értem hozzá, megindult.
Hoppá mondom ez nem lesz így jó. Első hátsó fék, amit csak bír, sikerült az autót kikerülnöm, hátuljától pár centire épp elmentem, és majd veszem én be a kanyart balra, tartok tovább az utamon. DE! Az út széle sóderos volt. Mondom ha nyomom tovább a dőlést, ott nyalok el, igy egyenesen előre le az útról.
Amit az útkörösztöződésről tudni kell, az út mellett kb 2.5m mély rész van. Gondoljatok olyanra, hogy 3 felől jön az út, háromszögben áll, és a háromszög közepén pedig mélyen csak gaz. Na és én oda bele, kb 40-nel mehettem, durr le, bele a mélybe. Kb ezzel a sebességgel sikerült elvesztenem az egyensúlyt, és a motor a jobb oldalára dőlt, én meg le a motor mellé, mind a ketten ugrottunk egy nagyot, neki a kormány görbült el, meg a bukócső, amit már akkor kiegyenesítettem, meg a lámpa üvege repedt meg. Én a jobb térdemmel értem földet, még az a szerencse, hogy csak vizes föld. Térdemet kezdem majd kenyegetni, egy kis horzsoláson kivül semmi sem látszik meg rajtam. .
Íme egy kép, hogy eltudjátok képzelni a dolgot. Narancssárga én irányom, zöld az autójé, piros pedig ahol akinek meg kéne állni.
Ahogy a mondás is tartja: "no replacement for displacement".
Szerintem nincs értelme összehasonlítani 1000 és 500-600ccm-es gépet.
Legyünk őszinték, a forgalomba a GS is bőven elég és csak azért tűnik gyengének, mert "magasabb lóról" ülsz rá.
Arról nem is beszélve, hogy például az én motoros tudásomat a GS tudása is messze meghaladja.
Nem tudom, hogy mentél-e már 1000-es sportmotoron.
Régebben Suzukinapon kimentem a Yamahával a Hungaroringre és kiprobáltam az SV6550-eset. Megmondom őszintén nagyon csalódtam az enyémhez képest: se nyomaték, se erő, se gyorsulás, semmi.
Olyan volt mintha egy GS-ről visszaültem volna egy 50-es robogóra.
Persze mindent meglehet szokni, én legalább annyira szeretem az 50-es 2T robogomat a városi tumultusban, mint a Thunderacét a kanyargós országuton.
Felajánlanám az enyémet megvételre, de rájöttem hogy még kelleni fog.
Piros-fekete Proof van nekem. Eső ellen tökéletes. Meg november elejétől márciusig mindig rajtam volt szélfogónak meg +1 rétegnek.
Sehol nem engedett el a varrás. 7000 volt használtan.
Nekem a Lajos-féle sárga-fekete kezeslábas van, 100% vízálló, de dögmeleg, nem lélegző anyag. Nyáron inkább elázom! Ja, és időnként kap itt-ott kis dákktépet, mert a varrásoknál elenged.
Ha nagyon olcsót akarsz, ami azért kis úton megvéd, a munkavédelmi boltokban lehet kapni 2-3e Ft-ért is, de az nekem egy idő után kikopott az ülésnél és szivárogni kezdett a víz.
Főútvonalon haladtál, ( ha jól értem ) egy mellékútról bekanyarodott eléd egy autó........vagyis balesetet okozott a te károdra, tehát Ő volt a károkozó.
én sem mindig, csak olykor.
talán, mert nem tangavadász vagyok?
Egy női szerv, a maga mélységeivel...
De, sajnálom!
Nagy kihagyással,de ujra itt vagyok.
GSTeddy! A multkori felajánlásoddal visszaélnék ha még lehetséges.
Vasárnapig Tolnán tartozkodom. Esetleg valamelyik nap átugranék Bajára hogy megnéznéd a mocimat.
Elöre is köszi.
Hoppá mondom ez nem lesz így jó. Első hátsó fék, amit csak bír, sikerült az autót kikerülnöm, hátuljától pár centire épp elmentem, és majd veszem én be a kanyart balra, tartok tovább az utamon. DE! Az út széle sóderos volt. Mondom ha nyomom tovább a dőlést, ott nyalok el, igy egyenesen előre le az útról.
Amit az útkörösztöződésről tudni kell, az út mellett kb 2.5m mély rész van. Gondoljatok olyanra, hogy 3 felől jön az út, háromszögben áll, és a háromszög közepén pedig mélyen csak gaz. Na és én oda bele, kb 40-nel mehettem, durr le, bele a mélybe. Kb ezzel a sebességgel sikerült elvesztenem az egyensúlyt, és a motor a jobb oldalára dőlt, én meg le a motor mellé, mind a ketten ugrottunk egy nagyot, neki a kormány görbült el, meg a bukócső, amit már akkor kiegyenesítettem, meg a lámpa üvege repedt meg. Én a jobb térdemmel értem földet, még az a szerencse, hogy csak vizes föld. Térdemet kezdem majd kenyegetni, egy kis horzsoláson kivül semmi sem látszik meg rajtam. .
Íme egy kép, hogy eltudjátok képzelni a dolgot. Narancssárga én irányom, zöld az autójé, piros pedig ahol akinek meg kéne állni.
Igazából fel kell próbálni és minden kiderül.
Amúgy itt az apróban nem néztél körül?
közben találtam egy ilyet:
esőruha
Nekem 180 felett kezd erőtlen lenni.
Vagy csak velem akartad megvetetni?
Szerintem nincs értelme összehasonlítani 1000 és 500-600ccm-es gépet.
Legyünk őszinték, a forgalomba a GS is bőven elég és csak azért tűnik gyengének, mert "magasabb lóról" ülsz rá.
Arról nem is beszélve, hogy például az én motoros tudásomat a GS tudása is messze meghaladja.
És van erő,nyomaték meg minden.
Régebben Suzukinapon kimentem a Yamahával a Hungaroringre és kiprobáltam az SV6550-eset. Megmondom őszintén nagyon csalódtam az enyémhez képest: se nyomaték, se erő, se gyorsulás, semmi.
Olyan volt mintha egy GS-ről visszaültem volna egy 50-es robogóra.
Persze mindent meglehet szokni, én legalább annyira szeretem az 50-es 2T robogomat a városi tumultusban, mint a Thunderacét a kanyargós országuton.
Piros-fekete Proof van nekem. Eső ellen tökéletes. Meg november elejétől márciusig mindig rajtam volt szélfogónak meg +1 rétegnek.
Sehol nem engedett el a varrás. 7000 volt használtan.
Ha nagyon olcsót akarsz, ami azért kis úton megvéd, a munkavédelmi boltokban lehet kapni 2-3e Ft-ért is, de az nekem egy idő után kikopott az ülésnél és szivárogni kezdett a víz.