a futóművet hogy tudom állítani? a gumim az jó tuti, bár lehet hogy ha így kanyarodook jobb lenne kicsit alacsonyabb guminyomással, mikor a gumis új gumit rak fel nézi a kerékkiegyensúlyozást? bár úgy tudom ha az rosz lenne mikor elengedem a kormányt menetközben pattognia kéne, kormány csapágyat meg gondolom csak cserélni lehet, azt meg hja jól tudom úgy kell megnézni ahogy a rutinon tanultam annó
(pl bal kanyarban a kormányt a jobb kezeddel kell finoman, de határozottan magad felé húzni, jobb kanyarban fordítva. Értelemszerűen az ív külső kormányvégeken)
Futóműbeállítás, kormánycsapágy beállítás, félrekopott gumi, rossz kerékkiegyensúlyozás... Ettől szitálhat. És még sok mindentől, de ezek nagyban befolyásolnak.
gs 500at nagyon forszírozva még nem vezettem, mivel "kölcsön" motor volt; de sztem ha kanyarban, mélyre döntés közben juj, mindjárt beesik a kormány érzés jön, akkor vagy rosszul van beállítva a guminyomás, vagy nem a helyes technikával húzód az ívre a motort (kanyar ívével ellentétesen kell finoman húzni a kormányt, valamint ha rendesen kiülsz, szinte lelógsz a motorról is sokat segít).
Mármint a GS 500-ast? Jó neked, hogy tudod döntögetni. Én eléggé mérsékelten; meg kéne már tanulnom rendesen és szépen kanyarodni, de mondjuk nem Bp-en, hanem vmi pályán.
nah szal mivel ezt a mocit jóval könnyebb dönteni mint az elözőt, ezért elég hamar bele is jöttem a döntögetésébe, érzem is meg merem is dönteni de van egy mélység ahol azt érzem hogy beakar esni a kormány, vagy szitálni akar nem is tudom pontosan, ez mitől lehet? mert nem sikerül leértetni a lábtartót, pedig érzem hogy menne meg merem is csak ez a fránya szitálás / beesés
hozzáteszem: azt írták, hogy az a kabát VAN.
szóval VAN.
és gondolom, nem is lehet majd másik.
mert hát gondolják, csokitallér árban van az egész, most mit variálok?
nem pedig megrendelni külföldről, vagy akár a Marsról (a szállítási idejüket tekintetbe véve nagyjából onnan jöhet), 3 hét elég rá, hogy vakarózással együtt átadják a terméket.
Ha tovább töketlenkednek, megkérdezem tőlük, eddig hány darabot adtak el ebből.
Emberek, a légzsákos kabát vásárlása Magyarországon egy vicc. De ha ezek után bármelyikük panaszkodni mer, hogy nem megy a bolt...
Még én tegyek nekik szívességet, én járjak utána, aztán vaktában vegyem meg nem éppen két fillérért a szarukat.
1 hónapja írtam nekik, hogy melyik típus tetszik nekem, és hogy felpróbálnám az M-es és L-es méreteket. Aztán egy budapesti márkakereskedőhöz került a labda, szép lassan őrölnek a malmaik (minek is gyorsan, nem akarnak eladni).
Nincsen, csak XXL-es és annál nagyobb (naná, mert mindenki Lee Haney méretű fickó, nem ám M-es és L-esből rendelnének többet ahelyett, hogy a XXXL-es a nyakukon rohad), és egy másik típusból.
Mondom nemnem,
1. felpróbálom barmelyikből az M-est és L-est,
2 aztán megveszem AZT, amelyiket kinéztem.
nekem ugyan ez volt és nekem is autópályán, nekem az benzincsőbe épített benzinszürőm okozta a problémát, lehet új csövekre is érdemes lenne befektetned párszáz forintos tétel
Na mondom magamnak , leveszem a ponyvát a GS-ről, egy kicsit meghallgatom milyen hangja van.
Már nem csak 1 es, meg 2 es van! Hanem azis nemvan!
Se le se fől! áll mint a szög.
Mááááárr melyikkel?
Ha a GS-re gondolsz, az itt áll az ablak alatt leponyvázva vagy 2 hónapja........valami elment a váltóban és sem időm, sem pénzem nem volt hozzányúlni.
A Thunder meg a Hawk-nál van ........egy kiba....tt telószár szimeringre vár.........ami nem akar megjönni
Me én konkrétan ettől összecsinálnám magam.