Hali!
Nem találtál el most... szokásomhoz híven a közelében sem vagyok Bajának a hétvégén. Legközelebb? És, ha lehet egy héttel előtte szólj! Plííííz...
Az ajánlat továbbra is áll.
A képeim között van egy amin a GS van főlmálházva, az a két oldaltáska szerintem nagyobb, mint a tied és azt is fel tudtam rakni... úgy, hogy gumipókkal összehúzattam a tetejénél, és így nem lóg rá semmire.
van két tippem, melyik lehet ez az állampolgárbarát nemzet, de az adatlapodról nem derül ki egyértelműen.
szóval hol kell nagyon vigyázni az ilyenekre?
ja még amit akartam ehhez hozzáfüzni:
történ télen egy olyan eset, hogy egy idősebb ember, ment haza este már a határból munka után, kerékpárral, a föld úton, valószínű valami kőtöl, kavicstól, buckától elesett, eltörte a lábát. Mivel ma már kinél nincs mobiltelefon, hívta a mentőket, akik kimentek érte, elvitték, begipszelték, meg persze hívták a rendőröket, mert közúti balesetnek számít. És mivel az idős bácsi veszélyeztette ezzel a tettével a forgalmat, megbüntették 130euró dinár értékével. Most mondjátok már meg milyen majom egy állam ez? Milyen közlekedést veszélyeztet éjszaka közepén a határban egy düllőúton?
Ez a tökéletes megfejtés. Estem, keltem, szétnéztem, felállítottam, begyujtottam, fasza, kimásztam, minden szép és jó, sehol senki. Hivtam havert segítsen kiszedni, odaért, hol a motor? Aki nem tudja mit kell hol keresni, észre sem venné, 2m-es gaz motor körül. Csak egy kis ösvény vezet oda, amit lekaszáltam.
Ha én most rendőrt hívtam volna, az lett volna az első, hogy megbírságoltak volna, mert veszélyeztettem a közlekedést, és a bírság, minimum 130euró.
Veszek inkább egy uj kormányt kb 20eu ért, és örvendek, hogy csak ennyi történt.
Azt a zöld pezsót, meg keresem, hátha....
Én annó a problémát úgy hidaltam át, hogy a két fülénél fogva egy gurtnival "összehúztam" az utas feneke alatt és akkor nem "csüngött", hanem egész peckesen állt.
Üdv.
A túrázóktól szeretnék gyors segítséget kérni. Van egy Moto Detail nyeregtáska-szettem, amivel van egy kis probléma. Ki kellett bővíteni a cipzárral, így a duplája lett a mérete. A baj az hogy így nagyon lóg a GS-en és hozzáér a kipufogóhoz. Van valami tipp, ötlet hogy hogyan lenne jó, hogy tegyem fel?
Szinte ugyanez a problémám.
Zihál az alapjárat és nem tudok normálisan szivatót állítani mert, vagy pörög mint az őrült, vagy csattog, vagy túl alacsony. Nekem 1600-1800 közötti fordulaton csattog hidegen-melegen egyaránt és csattanáskor leesik a fordulat egy kicsit, valamint volt, hogy a karbik "ugrottak" egyet csattanáskor, mintha visszadolgozna.
Ha "130-as tempónál benzinhiány van autópályán" akkor ne indulj el Horvátországba szervíz nélkül ! De nincs komolyabb baj, szerintem csak a benzincsapnál vagy a karburátornál lehet kosz, de érdemes mindent kipucoltatni+ akkor már egy karbiszinkron is mehet ha szét van szedve. Haverom is így járt de neki az egyik henger alig ment a kosztól és szelepeket kezdtek neki állítani, mert nem vették észre , csak másodjára.
Ha nincs lóvéd szerelőre itt találsz Blue speedes doksit a karburátortisztításról (spanyol vagy mi, de van kép is), meg esetleg benzinszűrő beépítésről (bár gyárilag nincs és én nem tettem szűrőt még, de úgy néz ki indokolt lehet) http://akmt.hu/gscikkek.html
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem talán tapasztaltatok ti is ilyet a Gs-etekkel talán csak az enyémmel van valami baj! A hétvégén Balatonon voltunk és mentünk egy kicsit az M7-esen. Kb 10 perce mehettünk (utassal voltam) olyan 130-al, amikor elkezdett rángatni a gép olyan volt mint amikor kifogy a benzin(több mint félig volt a tank) húztam a gázt, de csak szaggatott és szép lassan leállt pont elértem egy pihenőhelyet. Egy cigi után újra beindítottam és egy ideig megint ment rendesen, de aztán újra kezdte a szaggatást ekkor gondoltam ráadom picit a szivatót ami megoldotta a dolgot és utána már nem csinált ilyeneket. Persze 36 fok volt utas is volt mögöttem. Augusztusban tervezünk egy horvátországi túrát nem szeretném ha félúton történne valami. Szerintetek csak valami kisebb kihagyás volt vagy érdemes lenne megnézetni illetve mi lehetett a baj?
Az árokba érkezés után elöszöris felmérném , hogy élek-e még , mi történt a motorommal , velem, feltápászkodnék....
Ráadásul a susnyákosba talán nem is lehet könnyen lelátni.
Szoval el tudom képzelni, hogy az autós nem is sejtette mit hagyott maga mögött.
Igen, ez benne van a pakliban, hogy ha ez az autós egyszer már benézte a távot és kihajtott a motor elé, miután nem volt csatt (duda?), ment tovább, és ha bele is nézett a tükörbe azután, a motor az út ívén is eltűnhetett akár. Viszont én hívtam volna rendőrt helyszínelni, biztosítónál hasznos tud lenni. OK, ha úgy vesszük ez egy "szerencsés" baleset volt, kis anyagi kárral, kis sérüléssel (bár ez utóbbi azért nem bagatell dolog!)...
ha lett volna tanú, és nem Pelikán elvtárs, akkor tisztább lenne a szitu.
de erről itt említés nem esik.
a meglátásod amúgy jogos, csak kérdéses, hogy az általad vázolt /életképes koreográfia/ hasonszőrű elven van-e elbírálva, mint a " törvény nem ismerete nem ment fel a büntetés alól"?
ez már elvi alapon is érdekelne, mert ki tudja, mi mikor kerülünk hasonló helyzetbe?
/mármint: nem észrevéve, és úgy cserbenhagyva/
Nem találtál el most... szokásomhoz híven a közelében sem vagyok Bajának a hétvégén. Legközelebb? És, ha lehet egy héttel előtte szólj! Plííííz...
Az ajánlat továbbra is áll.