Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Javíttasd meg a régit 10-ből megvan!
www.pasztoy.hu
Jó lenne ha már elindulnál!
Jobban belenéznék a gépedbe!
szia!
nézőként, vagy résztvevőként voltál?
érdekelne a tapasztalatod, mert pár héten belül nekem is programozva van egy efféle tréning / 2 napos/.
Üdv! Azt szeretném megkérdezni tőletek hogy nincs-e valakinek elfekvőben egy jó állapotú hátsó teleszkóp gs 500-ashoz. 2003-mas kiadáshoz kellene. Előre is köszönettel: Peti432!
Hehe, tegnapelőtt hazafelé én is pacallá áztam. Bementem benzinkútra, ott állt a sok rövidgatyás napelemes motoros, felvettem a dzsekim, aztán a csodálkozó tekintetektől követve mentem tovább. De még másnap reggel is nedves volt a kabát/protektoring, pedig egész éjjel száradt a motoron lógva... Menetstabilitás? Ilyenkor úgyis lassul a tempó (egy 50-es robogó simán tartotta velem a tempót), szóval ilyet nem vettem észre.
miért, miben jobb, ez miben nyilvánul meg?
Most, hogy voltam a safety hungary-n rájöttem, hogy a GS sokkal jobb motor, mint a CBF500-as. Szerintem sokkal szebb is, de ez ugye szubjektív.
Szarrá ázni még hagyján, az se kellemes dolog, de borzasztóan leromlik ilyenkor a menetstabilitás...
nekem eddig ez a N'1 szakadó eső.. kb 10 perc után a motor felnije felett már átfolyt a víz.

És ebben az esőben mentem a lasertech-kel 120 feletti tempóban, teljesen stabilan. Nagyon esett.. nagyon kellett a fedett hely
Tegnapelőtt, kora este a Róbert Károly körúton kapott el engem a rohadtul sűrű zuhatag. Az Árpád-hídon lelassult a forgalom, olyan intenzíven ömlött, mindenütt kisebb tavak. Egy busz mögött döcögtem, viszonylag védetten. Otthon az alsógatyámból is facsarni kellett a vizet.
Nekem is kb 600 métert kellett kibírnom!.
És az volt a baj,h mikor elkapott akkor nem tudtam hova behúzódni!
De legalább megúsztam és persze a motor is! Mióta nálam van,nem látott még esőt,de most nem csak esőt látott
Nem szeretnék így járni
Igen, hétfőn!
40 percet vártam egy benzinkút eresze alatt, mert szétverte volna a motoromat! Így is beszereztem néhány kék-zöld foltot!
ez derék
Szépen elvert jég miközben motorral mentem hazafele és pont lakott területen kívül kapott el! Ti jártatok már így?

Remélem holnaptól is így sziporkázol!
jolvan, kösz , sajna nem állítható, de egy másik olajat megprobálok majd télen haa úgy jön ki a lépés, addig marad ez a dőlési szög
Ha állítható a telód, akkor felül. Rugóelőfeszítést.
Ha nem állítható, akkor csak az olajcserével érsz el keményebbet, esetleg egy "közdarab" beépítésével játszhatsz a keménységgel... ez is rugóelőfeszítés, de a villán belül, kvázi egy fokozatban.
Villaszöget pedig a telók "beejtésével" tudsz változtatni (a kormánykiflikben lejjebb fogod be a telószárakat)

Habokra ne kezdd el buzerálni, mert általában nem sül el jól az otthoni állítgatás. Nagyon sok mindent befolyásol egy-egy elállítás... ha nagyon karcolni akarsz, akkor szakival figyeltess rá... persze, ez pénz. Vagy vegyél egy kormánygátlót, ami megint csak pénz...

Te tudod, mennyit ér meg, hogy szikrázzon a lábtartó...!
lehet hogy ez lesz de akkor napolom a dolgot mert nekem ehez megint szerelő kell
A nagyon laza kormánycsapágy is rossz... még tapasztalt szerelőnek sem sikerül mindig eltalálni a feszességet. Persze nem lehetetlen, de van, hogy csak harmadikra lesz jó. Ha laza (de még nem kottyan), akkor a kormány a kanyar belső íve felé akar "esni", és könnyebben beszitálhat a moci eleje is.
Ha a kormánycsapágyad rossz akkor vagy nehezen fordul a kormány (nekem egyre nehezebben fordult míg ki nem lett cserélve), vagy ha felteszed középsztenderre akkor nem akadálymentesen fog átfordulni egyik végállásból a másikba, hanem egy vagy több ponton akadni fog.

Bizonytalan kanyarodást a hátsólengővilla rossz csapágya is okozhat..