Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen nekem is van. Nekem alapjárattól olyan 1900-2000 fordulatig csinálja. És teljesen rapszódikus mikor jön elő és meddig tart. Már legalább 10szer forduktam a városban a szerviz felé amikor előjött, de max 2szer produkálta a hangot a szerviznél is.

A szerelőm azt mondta ne foglalkozzak vele. Le lett már szedve a hengerfej, és mindig minden pontosan be van állítva értékre, időben.De nem találtak semmi rendelleneset "odabent". Jobban meg nem lesz szétkapva a blokk, ha nem muszáj.

"esztétikai a zaj csupán, a működésre nincs befolyással"
Nekem 1800 körül van, de olyan mintha belülről megütnék valamivel, mondjuk egy kalapáccsal!:S
Szia!

Ugyanaz a nyűgűnk, nekem is ezt csinálja, mármint a kattogást.

A szerelő azt mondta, hogy a 2003 körüli kiadásoknál elcsesztek vmit, előfordult, hogy nem hézagolták ki rendesen a vvezérműtengelyt, vagy vmit és emiatt a hang.

Azt mondta, hogy valami "javító kit"-el megoldható a kattogás.

Aszondod?Tán hasonlatosságot véltél felfedezni?
Szerintem azért nem volt rajt,nehogy összefossam!
5 ös sharp teszt :) mást nem találtam, meg összehasonlítva a 2-t minőségibbnek tűnt...

Itt van boncteremben is 407 ről 1 értékelés .. http://www.krosszmotor.hu/tesz...

De elmész felpróbálod... jókat olvasni róla mint márkáról.. nemtudom a sharp teszt mennyire mérvadó... mindenesetre én eddig ~2000km távlatából abszolút meg vagyok vele elégedve ( a szinén kívül)
De hol a bánatba lehet ehhez plexit meg belső bélést venni?
Biztos "Racing" Edition!
A plexik karcállósága meg szerintem kamu. Nem is értem minek írnak ilyet. Én eleve úgy akarom, hogy veszek hozzá +1 plexit. Meg a bélésen is gondolkodom a tágulás miatt.
És az R mivel jobb, mint a nemR? Én nem látok nagy különbséget. Pedig az egyik ~30000 a másik meg ~40000.
Szia
Én V2R-t vettem nem sokkal drágább és eggyel magasabb kategória ha jól tudom, a 407 eseket is 40 körül láttam de csak a festés miatt, sima 20 volt. Én 39 ért vettem a v2r-t.
Pár tesztet is olvashatsz róla illetve sharp tesztben is 5* ot kapott.
Én sem tudtam róla túl sokat elsősorban a beépített napszemcsi és a modern forma miatt néztem ki így nem kellett még sokezreket sötét plexire költeni.
Egyébként számomra kényelemre teljesen jó hosszútávon sem volt vele semmi probléma, zaj terén összehasonlítási alapom nincs, de aztmondják füldugó mindig elkél minden sisaknál.
A plexije tényleg nem párásodik (eddig)! Viszont a karcállósága az marketing mert vigyáztam rá sosem ütöttem oda semmihez egyik nap pedig egy szép karc fogadott a plekón :S...
Én matt feketét vettem, ami jól néz ki csak egy újlenyomatgyűjtő állomás.. állandóan takarítani kell...
Caberg sisakokról úgy "általánosságban" tudtok valamit? Nem nagyon vagyok jártas ezen a téren, nem tudom, hogy mennyire jó vagy rossz...
Egyébként a V2 407-t néztem...
Hibát követtél el, de nem vagy egyedül...viszont peches!
Nem vagyok naprakész, de a január 1-től életbe lépett kresz és a hozzá rendelt jogszabályok szerint te vagy a hunyó!
Olyan személynek adtad át a motorodat, akinek nem lett volna szabad a törvény szerint. Ha piás, vagy jogosítvány nélküli személynek adod át a motort, te (is) leszel a felelős. Azt sem mondhatod, hogy önkéntes járműelvétel, mivel ott ültél hátul. Az pedig, hogy a kislány még fiatalkorú, ( korlátozottan büntethető) további rossz pontokat jelent számodra, lehet megáll a "veszélyeztetés" is.
Nem magamtól vagyok ilyen okos, a motorrevű valamelyik kora tavaszi (késő téli?) száma, "jogi doki" rovatában olvastam erről. Nézz utána!
Én olyan 100 ezerre taksálom most a sarad!
Megkeresném a rendőrt, aki rendezte a dolgot és megkérdezném, mire számíthatok...le nem fognak lőni...sztem.
Majd mesélj, kíváncsi vagyok! Addig is minden jót!
Attól féltél, hogy leszállítanak, mi?
Nem, szerintem ez együléses!
Szép... az utasod meg a hátsó üléssel együtt legyorsultad?
Robert de Niro
Micsoda fenevad van a lábad között
Amikor a félelem kiül az ember arcára!Visszafele már sokkal fehérebb és torzabb volt az arcom,ezért nem készült kép!
Na ez lehet,mert tegnap tankoltam! Esöben megállva!
Lehet,köcc!
Egyéb? Pl. hipufogón keresztül? Nem tudom, hogy máshogy lehetne?
Szerintem tök egyszerű, én egy túrán a pihihelyen 10 perc alatt lekaptam a tankot, majd a karbik kupakjait, kivettem a tolattyúkat, és ragasztotam. A száradás volt kb. 1 óra, ha nem rontom el a 4 lyukból az egyiket, másfél óra alatt kész az egész.
lehörög.. gondolkozik kigyorsításánál.. ilyen nekem volt kb 1 hónapja. Nekem simán megoldodott. Következő tankolás után nem jött elő.
Elsö problémádra irom a választ:
Keress normális szerelöt!
Jawa-nál alacsonyra állitottam az úszószintet és benyelte belöle a benzincsöre meg raktam egy szüröt,ami nem túl nagy folyást engedett és ezt csinálta!Ha van rajt benzinszürö,dobd el jó messzire!
nekem most is ugyan ezt csinálja 140-160 után mintha kifogyott volna a benzin, de várok egy kicsit és pöcc röff, a szerelő mondta hogy nem érdemes vele foglalkozni mert drága lenne kideríteni örüljek hogy megy 160-at : de ha megvan a probléma forrása neked örülnék ha megírnád