Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem 2100-as fordulatnál van egy olyan hangom minthja kavicsokat ráznék össze, neked nem hasonló a hangja?
Volna egy kérdésem,aki tud kérem segitsen!
Mult héten csinált a motorom olyant,hogy mintha kifogyott volna a benyó 140km/h-nál!Ekkor gyorsan tartalék és már röffent is.Aztán vissza normál állásba és azóta nincs gond.Jawa-nál ismerös téma volt,amikor a karbiból kifogyott a benzin és nem volt képes utánfolyni.
Tank le, szürötisztitás csap szétszedés=minden okés!
Azóta olyant produkál,hogy mikor hirtelen kigyorsitok,mintha lehörögne és gondolkodna aztán csak pár másodperc mulva kapja el a lendület!Cseréltem gyertyát az elöbb,de a hiba maradt!Vákum csöveket megnéztem!
Amikor vettem ugyan ezt csinálta és a szerviz nyomban csinált vele valamit!Hivatalosan karbi tisztitást kértem,de nem tudom elképzelni,hogy pikk-pakk szétszedték!
Mi lehet?
Pohit vagy BearDr-t keresd a ,,Gyorshajtás, jard, megoldások" topikban.
sziasztok

lenne egy kis prblémám! tudom hogy ezt nem ide kellene írnom de gondolom tudtok segíteni nekem !ma kb 1h val ezelőtt a barátnőmmel mentünk itt az utcában sisak nélkül a gs 500 as motorommal úgy hogy a barátnőm vezetett neki nincs jogsija sem és még kiskorú (17)éves!na most az a hejzet h szembe jöttek a sünök!nagy mákunkra pedig csak egyenesen akartam tanítani motorozni!tudom h nem pont egy 500 as suzukin kell tanítani na meg hát nem sisak nélkül de tényleg 1 es be mentünk nagyon lassan ! a hejzet a következő: a rendőr rendes volt mert azt mondta hogy eltekint attól h sisak nélkül mentünk de azt mondta h feljelent minket elkérte a személyes adatokat stb.. barátnőm szülei nevét címét stb iskola stb... ha valakivel történt hasonló szitu vagy esetleg tud hozzá fűzni valami okos értelmes választ azt megköszönném mert nem tudom hogy mire számíthatok!nem volt helyszini bírság sem nem vették el a jogsimat sem!jegyzőkönyvet sem írt csak adatokat felvett és feljelentett!ennek nem tdom mi a következménye előre is köszi szépnapot és széles utat mindenkinek!
Köszi szépen, az akmt-s megoldást ismerem, csak gondoltam hátha van valakinek egyéb ötlete!:)

Üdv!
Tomi

majdnem.
A lényeg, hogy az az ember is inkább kimarad minden ügyből, aki segíteni szeretne, mert az adminisztráció sok időt vesz el, és a rendőrségre vagy bíróságra sem kellemes besétálni. A rendőr itt b@szogat, időt húz, adminisztrál, téged talál meg.
A megfejtésük:
Vízben végződő gödörbe lépni tilos
Autóméretű tyúkok az úton
Duci asszonyok
Vigyázat! Nyíllal lőnek a szikláról!
Kocka furgon mellett settenkedni tilos
Agyrázkódás veszélye
WC-deszkán jógázni tilos
stb.
El sem merem mondani hogy tavaly ősszel szereléssel, centírozással együtt vettem ugyan ezt a gumit 15000Ft-ért. Szintén hátsó.
hát, megtanultam jó néhány kresz táblát, de ezek értelmezése bizony még sokadikra is feladnák leckét.

Határ István 06-70-525-77-50
Olcsó jó uj gumik!Megbizható ember!
Légszűrőből nekem a HFA3503 tett csodát (3501 helyett), ez a fojtatlan verzió, nincs benne a cső. A tolattyún a lyukat én epoxi alapú kétkomponenses ragasztóval tömtem be, de fontos az alapos zsírtalanítás és csiszolópapírral a lyuk belsejét fel kell érdesíteni! Az akmt.hu-n a GS500 sufnituning alatt van leírás, hogy hogyan kell csinálni.
Felkerült az új hátsógumi (pirelli sport demon) ma reggel, szereléssel együtt 28,5 ezer forintért!
de nem követési távolság miatt...
Én 10ezret raktam bele ebben volt sok autópálya, városi nyelezgetés, szerpentinezés, barátnővel motorozás, sok cuccal utazás. Jelen pillanatban az utolsó és az az előtti jelzés között van a hátsó kerék. Nem tudom utána mennyit lehet még húzni rajta. Fújni meg mindig fújtam eső után és 500km-enként kb mol dynamic láncsprayvel.
Gumin meg a metzeler lasertecjén gondolkozom arról GSTeddy is azt írta elég jó.
Sziasztok!

Jelentem, hazaértünk a Balatonról, így hát meg is volt első 300km-es túránk! Minden ok volt, a Szuzi kapott előtte egy benzinszűrőt, új olajat, olajszűrőt, BENZINT!, kipucoltuk a karburátort (előzekben a megállások oka valószínűleg ez volt). Viszont azt vettem észre, hogy alacsony fordulaton, alapjárat felett valamivel (1800-2000), a blokkból érdekes hangok jönnek ki, olyan mintha valami ütne benne!:S De a kormányon érzem és nem tudom mi lehet!:S Ötlet?

Másik kérdés: egy légszűrővel is meg szeretném lepni a kicsit...! Szerintetek milyet érdemes bele venni? Valami jobb cuccot szeretnék!:)

Ja és karburátor takarítás közben felfedeztem a gáztolattyún az apró lyukat, ami ugye elvileg a folytás benne...! Mivel érdemes azt betömni?

Köszi a válaszokat!:)

Tomi
Sztem simán lehet... használtafüggő
Ugyan olyan láncot használok most is mint az előző.. és a mostani kb5-6ezerrel hamarabb lesz ledobva a gépről mint az előző, és nem viccből. Most van benne 19.. az előzőt 28nál váltottam kb
Ugyan nem tudom, de szerintem a sok utascipelés, meg a durva elrajtolások készítették ki.. meg talán többet is mentem esőben a mostanival. Fújni mindig megfelelően fújtam.

Mondjuk pár feszítést az a 17ezres lánc még biztos elvisel
Biztos hogy cserélned kell a láncot?17e km után?
Vagy nem jól bántál vele, vagy nem annyi van a mociban, esetleg hibás volt a láncszet?
egészen pontosan itt, a cucchokat meg vagy a nagyvas.hun tudod megrendelni, vagy egy motoros boltba, nézz körül hol a legolcsobb

http://www.sportmotor.hu/tagok...
mert én olyan kis figyelmes vagyok:

GsTeddy adatlapján mindent megtalálsz.
nem is
húúúúúúú de kis gonosz vagy!
hú lánc és gumi? ért itt valaki hozzá?
Üdv minden GS 500-as tulajdonosnak!


Kis mocimban 17ezer kilóméter van és ránézésre igencsak megérett a kis drága egy komplett lánc- és gumiszett cserére. Még minden gyári rajta. 2007es modell.

Mivel soha nem csináltam még ehhez hasonlót ebben szeretnék segítséget kérni a tapasztalt GS-esektől hol érdemes ezt megcsináltatni milyen érdemes venni.

Az építő jellegű válaszokat előre is köszönöm!


Széles utat mindenkinek, üdv: Norbi
De olyan csini.