Söööt,egyszer kaptam egy tanulót,csak azt kihagyta az önéletrajzból,hogy nem jól olvas!Bámulta a monitorokat a gépeken én meg őt,hogy mit néz ammyira!
Rendes voltam és nem zavartam meg a munkában!
Még előfordulhat. Az olajcsere után kicsit járattam, h utána belőjem a szintet, de még nem mentem vele. Így elképzelhető, h magányos és még könnyezni is fog
A maguk módján ezek a retkek sem hülyék. Volt olyan osztálytársam (néhányszor láttam), aki nem tudott írni, olvasni. Egyszer csak elkezdett valutával seftelni. Egyből tudott számolni is.
Azt is megtanulják, hogyan éljenek meg belőlünk!
"Mi a lófasznak tanulni?"
Hogy mennyire ellent mondasz magadnak!
Az a helyzet, hogy itt a fórumon is egy csomót tanultál! (Én is!) Műszaki ismeretben, történetek által, emberséget-barátságot, mifenét...Igaz?
És másnap már másképp gondoltál dolgokat. S ez így helyes! Talán még odáig is lejutottál, hogy "tegnap még nem voltál ennyire okos...!"
Legközelebb úgy csináld, hogy a szűrőfedél nútját kend meg zsírral az ujjacskáddal, nyomkodd bele a tömítést, és utána töröld le a felesleget!
Garantáltan nem kell igazgatni a gumigyűrűt a felrakásnál!
Hétvégén letekertünk a GS-sel több mint 1100 km-t. Horvátországban voltunk, Krk szigeten. A helyet mindenkinek ajánlom, olcsóbb mint Olaszo. és nagyon igényes a tengerpart is.
Odafela majdnem 500 km autópályán átlag 130 km/h, vissza kanyargós, szerpentines utakon, Zágrábtól autópályán. Az átlag fogyasztása két személlyel, dobozzal és lajosos zsákkal felszerelve 4,5 l.
Így elmondhatom, hogy hosszabb úton is jól vizsgázott a vas, semmi gond nem volt vele. Bár a hazaút 600 km kissé fárasztó több megállással is!
Az út előtt elmentem a fehérvári RMC-be oldaltáskát venni. A bolt megszűnik, így nagy leárazások vannak/voltak. Többek között gyertyák, szűrők, kesztyűk, stb. féláron, egyéb dolgok 30% engedménnyel. Végül az oldaltáska nem lett jó, mivel az egyik pozícióban az utas lába nem ér le a lábtartóra, máshogy meg az irányjelzőt akarta letörni. Így maradt a Louis zsák-megoldás, ill. tanktáska. Az ülés alá a GPS-nek beépítettem egy lengő szivargyújtót is.
Útközben vagy már korábban annyi történt, hogy pár csavar meglazult, ill. egy kiesett (akku rögzítés). Tegnap megejtettem a 12ezres szervizt itthon: olajcsere, szűrők, gyertya. A csavarokat az előttem szólók tapasztalatai alapján óvatosan húztam meg. Viszont az olajszűrő fedlapját a tömítés pontos beigazítása miatt elég nehéz volt felrakni.
Tomi
Rendes voltam és nem zavartam meg a munkában!
Azt is megtanulják, hogyan éljenek meg belőlünk!
Hogy mennyire ellent mondasz magadnak!
Az a helyzet, hogy itt a fórumon is egy csomót tanultál! (Én is!) Műszaki ismeretben, történetek által, emberséget-barátságot, mifenét...Igaz?
És másnap már másképp gondoltál dolgokat. S ez így helyes! Talán még odáig is lejutottál, hogy "tegnap még nem voltál ennyire okos...!"
Csak egy kérdés: mi lesz Veled holnap?
Sőt, könnyebben kicsúszik!
Garantáltan nem kell igazgatni a gumigyűrűt a felrakásnál!
Hétvégén letekertünk a GS-sel több mint 1100 km-t. Horvátországban voltunk, Krk szigeten. A helyet mindenkinek ajánlom, olcsóbb mint Olaszo. és nagyon igényes a tengerpart is.
Odafela majdnem 500 km autópályán átlag 130 km/h, vissza kanyargós, szerpentines utakon, Zágrábtól autópályán. Az átlag fogyasztása két személlyel, dobozzal és lajosos zsákkal felszerelve 4,5 l.
Így elmondhatom, hogy hosszabb úton is jól vizsgázott a vas, semmi gond nem volt vele. Bár a hazaút 600 km kissé fárasztó több megállással is!
Az út előtt elmentem a fehérvári RMC-be oldaltáskát venni. A bolt megszűnik, így nagy leárazások vannak/voltak. Többek között gyertyák, szűrők, kesztyűk, stb. féláron, egyéb dolgok 30% engedménnyel. Végül az oldaltáska nem lett jó, mivel az egyik pozícióban az utas lába nem ér le a lábtartóra, máshogy meg az irányjelzőt akarta letörni. Így maradt a Louis zsák-megoldás, ill. tanktáska. Az ülés alá a GPS-nek beépítettem egy lengő szivargyújtót is.
Útközben vagy már korábban annyi történt, hogy pár csavar meglazult, ill. egy kiesett (akku rögzítés). Tegnap megejtettem a 12ezres szervizt itthon: olajcsere, szűrők, gyertya. A csavarokat az előttem szólók tapasztalatai alapján óvatosan húztam meg. Viszont az olajszűrő fedlapját a tömítés pontos beigazítása miatt elég nehéz volt felrakni.