Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyan tudod elfogni a sisakos tigrist a dzsungelben?
- Ez egy nehéz művelet, mert a sisakos tigris egy nagyon okos, leleményes állat. Előszór is ki kell jelölnöd egy 4 méter x 4 méteres négyzetet, de nagyon fontos, hogy pont 4 méter x 4 méteres legyen, mert ha nem, a ...sisakos tigris, aki egy nagyon okos állat, gyanút fog, és többet soha nem fogod tudni elfogni, de soha. Utána bekeríted ezt a 4 méter x 4 méteres területet egy 2 méter magas kerítéssel, de nagyon fontos, hogy pont 2 méter magas legyen, egy centivel se magasabb vagy alacsonyabb, mert a sisakos tigris egy nagyon leleményes és felénk állat, s ha rajon a cselre, többet soha nem fogod tudni elkapni, de soha. Utána annak a 4 méter x 4 méteres területnek a közepére, amit körbekerítettél egy pont 2 méteres kerítéssel, szóval ennek a közepére elhelyezel egy sárga telefonfülkét, de nagyon fontos, hogy pont a közepére helyezd, mert ha nem, a sisakos tigris, aki egy nagyon okos állat, rajon, hogy ez csak csapda, elszalad, s többet soha nem fogod tudni elkapni, de soha.
Ha mindent jól csináltál, s a 4 méter x 4 méteres területet körbevetted egy pont 2 méter magas kerítéssel, és pont a közepére elhelyezted a sárga telefonfülkét, jön majd a sisakos tigris, és ha mindent jól csináltál, be fog sétálni egészen a telefonfülkéig anélkül hogy gyanút fogna. Akkor megcsengeted a mobilodról a telefonfülkét, hagyod hogy kettőt csengessen és utána rögtön lerakod. Nagyon fontos, hogy csak kettőt hagyjad csengetni, mert a sisakos tigris egy nagyon okos állat, s ha rajon a cselre, akkor többet soha nem fogod tudni elkapni de soha. Viszont ha pont kettőt csengetsz s lerakod, akkor mire a sisakos tigris felvenne a kagylót, te pont letetted. Ezt háromszor egymás után megismétled, nagyon fontos, hogy pont háromszor ismételd, mert ha nem, a sisakos tigris, aki egy nagyon okos állat, gyanút fog, elszalad, s többet soha nem fogod tudni elkapni, de soha. Ha jól csináltad viszont, akkor a sisakos tigris, miután harmadszor is felveszi a kagylót és mivel te mar letetted csak a tónust fogja hallani, nagyon ideges lesz, mérgében a sisakját a földhöz veri... és innen kezdve ugyanúgy kell elfogni mint egy rendes, normális tigrist.

Tényleg hiányoztam?
Azért nem ennyire... az olasz rendszeresen hordja szervizbe a kocsit, ameddig tart a garancia. Na, de utána aztán sehova... esetleg utána tölt némi olajat, ha nívó alá megy a szint. Oszt ennyi. Jók ezek a kocsik... mit ki nem bírnak, és valaki hogy örül neki, ha megveszi.
Hallomásom szerint az olaszok épp ezzel a módszerrel gondozzák a jármüveket.De ledobja már a 4 éves kocsit a tésztaevö.Rokonom jár ki bontókat nézni,de már a bolgároknak adnak csak meg a törököknek!
Ez még a kisebbik baj. Nekem a márkaszervizben (autó) a szerelő mondta, hogy nem kell a kocsimban váltóolajat cserélni... sohasenem. Mondtam neki, ha így van, akkor örülök, de azért csak dobjuk ki belőle a löttyöt 120 e-nél. Láss csodát, mindjárt halkabb lett a cucc. Bezzeg féktárcsát, meg betétet állandóan cserélne... Nincs eszénél, hogy ezeket még ennyi kilométer után is fogom vagy 20-30000 kilométerig használni... minden "méreten" van.

Úgyhogy a "főokos" ezzel a dupla ésszel csak magának árt és a kocsija elkövetkező gazdáinak... a szerelő meg... hát mindenkinek, aki vele szereltet, és elhiszi az igét.
Jut eszembe, tényleg befiúsodtunk... sem Pacikó, sem Mocicc, sem Nyúl, sem Zimacs, sem-sem...

No, majd eccccercsak érkeződnek!
Még nálam vannak a cuccai. Nem jött meg időre a telószár, így valamikor a héten lesz lefuvarozva együtt a motyó. Elvileg egy héten belül talpra kell állni a mocinak, miután ott van minden...
Pedig tényleg 45e-nél kell! Csak éppen a váltóba.
Müszakin ki isvégeznek!
A rendör már megharap érte!
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy valaki rakott már GS500F-be Xenon Szettet? Kell valamilyen általakítás?mi a tapasztalat?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Kell olajat cserélni?
Erik
Ő pár hónapja vesztem össze az egyik munkatársnömmel,mert hogy én mekkora barom vagyok és évente cserélgetek olajat a swiftben! Bezzeg az ö barátja (aki dupla ész birtokosa),most hogy rábaszott,mert neki 4 éves lett a swift II-es és 43 ezernél(!) kicseréltették vele az olajat,amit csak 45 ezernél kellett volna!
MERT MEGMONDTÁK NEKI AMIKOR VETTE,HOGY VAGY 4 ÉVET MEGY,VAGY 45 EZER KM-T!
SZÓVAL NEM HISZED EL,DE VANNAK ILYEN IDIÓTÁK!
Zíííííííííííííííííííííííííímacs!
Mi újság?
És a többi csaj hol kolbászol?
Szerintem az íz mellékes, de a felület számíthat! A rücskösek nehezebben csúsznak meg és a kemény pályákat is bírják! Tü-tüdűűűű!
Tudja valaki,hogy milyen időközönként kell olajat cserélni?
Évente? 15ekm-enként?
És légszűrőt meg gyertyát, mikor, milyet?
Kezdetben, oszt majd lekopik...
És szőrőset,sir Donor!
Feketét, mert az slankít!
Epreset
Piet! Lééééééééééghűűűűűűtés... még mindig. A "mazdás" cikk vízhűtésesre igaz... de ne menjünk bele már megint a fölösleges tudományba. Piszkosul nem vagyunk olajmérnökök, és a sok infó a kibicet csak összezavarja. Ahogy engem is...
Azt hiszem túl sok a hangsúly már ezen az olajos dolgon.

Jut, eszembe... milyen gumit vegyek?
Én a multkori "olajozásból" (Mazdás cikk) azt szűrtem le hogy a hideg oldal minnél alacsonyabb annál jobban kiméli a hideg motort (a felső érték majdnem mindegy) és a GS-nél lehetőleg ne legyen szintetikus, mert azt csipegeti- bár azt is olvastam, hogy nem kéne azt a kis olajat sajnálni tőle
Nekem a Yamiban 10W60-as van Castrolos (minerál szint. komponensekkel), nem eszi.
Igen ezt gondoltam hogy nincs baja, feltételes módban akart lenni.
, kész hülye kérdés volt.....