OHHH hogy horadjatok meg össze kevertek már.... elöször megnézem milyen vastag az a matrica ha eléggé akkor azt választom hanem akkor keresek lapocskát
A véleményem: ott azért meleg van, a matrica meg azt nem nagyon szereti abban a mennyiségben. A matricát könnyen ki lehet lyukasztani... éppen ott középen...
A fene sem tudja. Én nem tenném oda. Inkább keresgélnék valahol ilyen cuccot. Vagy gyárit, vagy bontottat, vagy a Louisban valami "egyedit"...
Egyet értek az előttem szólóval. Ha nincs baja a mocinak, akkor mi a frásznak "felújítani"? Ha pedig valami nem oké, akkor azt illene elmesélni. Abban is megállapodhatunk, hogy a ráköltött Forintokat nem fogod tudni érvényesíteni az árban.
"A motorkerékpár a megtekintett, kipróbáláskori állapotban eladó. Az Eladó szóban tájékoztatta a Vevőt a motorkerékpár jelenlegi állapotáról, az eladáskor ismert hibákat a Vevő tudomásul vette. Az Eladó az adásvételi szerződés aláírása után keletkező műszaki hibákért felelősséget nem vállal."
Valami hasonlóval nyugodt lehet a lelkiismereted, és később sem "tér vissza a kísértet"... hiszem "állathoz" is kerülhet a géped, aki ezek után nem fog reklamálni nálad.
megprobálom lenyomás nélkül, bár nem hiszem hogy nem probáltam volna, nem tudom egyszer kéri hogy huzzam egyszer nem kéri..... sztem azt hiszi a műszer hogy beevan huzva állandóan csak néha nem passsz valami kontakt hiba lehet
Normál esetben "lenyomás" nélkül a kormányzár után van a "parkállás".
A kuplungkapcsoló meg hogyan ilyen? Az vagy jó, vagy nem. Ha nem, akkor nem tudsz indítani még behúzott kuplunggal sem. Egyszer kell, egyszer nem... no, ezt nem értem.
Más hiányzik a jobb oldalról a suzuki felíratos kis alulemezem, azt hittem egyszerübb lesz szereznem egy olyan kis alulemezt de mégsem, mert hogy domború is meg géppel nem is lehet kivágni plussz drága a ragsztó is ? mit csináljak? suzukinál mennyibe fájhat egy ilyen?
igen a P betüt látom de nem jövök rá hogy kell bekapcsolni bár ezen a mocin azon sem lepődnék meg ha nem lenne jó az indításnál a kuplung behúzás is néha kell néha nem ....Tehát ha a P betűre akarom rakni beledugom a kulcsot lenyomom és elfordítom mint ha a k.zárat akarnám rárakni csak eggyel tovább? mert így probáltam de nem jön össze
"De ez csak egy vélemény.. meg nem is vagyok átlagos motorvásárlónak tekinthető"
Ez csak az eggyik vélemény: a legtöbb vevő ugy gondolkodik, hogy vesz egy "uj" járművet, nem lesz gond sokáig, tip-top legyen. Mivel öreg a járgány majd idővel beletanul, miket kell szerelgetni rajta.
Ha baja van ,akkor megkérdezi a márkaszervizt mibe kostálna a javitása, no azt minimum levonatná az árból.
Aaaaz a fincsi! Én is szeretem, mikor az 5 perces melóból lesz 5 órás egy kis balfácánság miatt! De bizakodj, soha nem fogsz többet csavarhoz nyúlni úgy, hogy ez eszedbe ne jusson! (Csak csendben, ilyet én is játszottam már... )
gondoltam a hat lapfej egy csavarnál túl kevés, végteleníteni kellene, így lekerekítettem , viszont a kerekfejű csavarkulcsot valahová nagyon elraktam, és így nem tudtam roncsolásmentesen kiszedni a csavart...
Mindezt sikerült cirka 5 óra alatt prezentálnom, így hajnali háromnegyed kettőre már működőképes lett a motor (elég korán elkészültem, nem?)
Szerintem nem fogod tudni érvényesíteni az árban a felújítást...
am mi baja van a gépnek? 65ezer kmnél még nem kéne, hogy ilyeneket kelljen csinálni vele
Add annyival olcsóbban mint amennyibe a javítás kerülne, ezt írd is bele a hirdetésbe. Én személy szerint inkább vennék olcsón egy "szarrakást" ha tudom mi a baja, meg mennyibe kerül megcsinálni, mert akkor ha megcsinálom, tudom, hogy jó lesz, és biztos nem vertek át.
De ez csak egy vélemény.. meg nem is vagyok átlagos motorvásárlónak tekinthető
A véleményetekre volnék kíváncsi...
Eladom a motorom, és nem tudom, hogy Nektek hogyan lenne szimpatikusabb egy esetleges motorvásárlásnál. (Közvélemény kutatok)
Van benne 65 ezer km, 96-os. Gs 500
Felújítva teljesen (szelepek, szelepszár szimeringek, csúszó – görgő csapágyak cserével, vezműlánc, kuplunglemellák, stb.)
Vagy minden az új tulajra hagyva, eddig is szervízelve jelen állapotában (teljesen rendben van, hidegen melegen pöccre indul).
Érdemes egyáltalán pénzt "beleölni" eladom annyival drágábban, vagy inkább ilyesztő egy ilyen nagyszervíz, valami történhetett a motorral alapon?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv: Gábor
A fene sem tudja. Én nem tenném oda. Inkább keresgélnék valahol ilyen cuccot. Vagy gyárit, vagy bontottat, vagy a Louisban valami "egyedit"...
Amúgy meg ennyit mint most minden véd.
"A motorkerékpár a megtekintett, kipróbáláskori állapotban eladó. Az Eladó szóban tájékoztatta a Vevőt a motorkerékpár jelenlegi állapotáról, az eladáskor ismert hibákat a Vevő tudomásul vette. Az Eladó az adásvételi szerződés aláírása után keletkező műszaki hibákért felelősséget nem vállal."
Valami hasonlóval nyugodt lehet a lelkiismereted, és később sem "tér vissza a kísértet"... hiszem "állathoz" is kerülhet a géped, aki ezek után nem fog reklamálni nálad.
Így egyértelműen le van írva minden.
A kuplungkapcsoló meg hogyan ilyen? Az vagy jó, vagy nem. Ha nem, akkor nem tudsz indítani még behúzott kuplunggal sem. Egyszer kell, egyszer nem... no, ezt nem értem.
Ez csak az eggyik vélemény: a legtöbb vevő ugy gondolkodik, hogy vesz egy "uj" járművet, nem lesz gond sokáig, tip-top legyen. Mivel öreg a járgány majd idővel beletanul, miket kell szerelgetni rajta.
Ha baja van ,akkor megkérdezi a márkaszervizt mibe kostálna a javitása, no azt minimum levonatná az árból.
Mindezt sikerült cirka 5 óra alatt prezentálnom, így hajnali háromnegyed kettőre már működőképes lett a motor (elég korán elkészültem, nem?)
am mi baja van a gépnek? 65ezer kmnél még nem kéne, hogy ilyeneket kelljen csinálni vele
Add annyival olcsóbban mint amennyibe a javítás kerülne, ezt írd is bele a hirdetésbe. Én személy szerint inkább vennék olcsón egy "szarrakást" ha tudom mi a baja, meg mennyibe kerül megcsinálni, mert akkor ha megcsinálom, tudom, hogy jó lesz, és biztos nem vertek át.
De ez csak egy vélemény.. meg nem is vagyok átlagos motorvásárlónak tekinthető
A véleményetekre volnék kíváncsi...
Eladom a motorom, és nem tudom, hogy Nektek hogyan lenne szimpatikusabb egy esetleges motorvásárlásnál. (Közvélemény kutatok)
Van benne 65 ezer km, 96-os. Gs 500
Felújítva teljesen (szelepek, szelepszár szimeringek, csúszó – görgő csapágyak cserével, vezműlánc, kuplunglemellák, stb.)
Vagy minden az új tulajra hagyva, eddig is szervízelve jelen állapotában (teljesen rendben van, hidegen melegen pöccre indul).
Érdemes egyáltalán pénzt "beleölni" eladom annyival drágábban, vagy inkább ilyesztő egy ilyen nagyszervíz, valami történhetett a motorral alapon?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv: Gábor