Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeretnék megosztani veletek egy nekem tanulságos esetet.Pár hónapja vettem az elsö számu sisakomhoz 80%-os plexit(nem a scorpion-hoz) a magyarországi importörtöl.(11.600.-)Nem mondok neveket és márkanevet.Szóval az elsö nap Tamási-Pécs-Tamási távolságot motoroztam benn,hazajövök és pocolás következik!Viz+zsepi és kb fél óra ázás.Letörlöm a maradványokat és nézem 2db tenyérnyi olajszinü folt és egy kb 2-3mm kopás van rajt!Megposzkálom a körmömmel és jön le a felsö réteg róla!
Érdekes a barátnöm ezer éves AGV-n a plexit megkapartam az anyagában szinezett és nem csak ilyen humbug ratyi rétegben.Szabályosan szines a forgács rajt.
Email-ezek a kereskedönek,hogy mi a helyzet,de kérik vissza megvizsgálásra.Viszem vissza a szerelömnek aki rendelte és bambán bámul rám.Látták többen a kopás nyomait,ezért visszaküldte a plexit!3-4 hét levelezgetés után elveszik a plexim,mert nem találták eddig meg.
Na meglett valahol és állitják,hogy a fent emlitett feljövö réteget lemosták,mert kosz volt és nincs vele az égadta világon semmi gond!
Ma küldték vissza,a póstát természetesen nekem kell állnom kb.1620.-!
Mit csináljak,mikor megjön?
13-15e.
jesszusom, ha ott 8ezer akkor mennyi lenne a Suzukinál?
Váltó olaj 15W50 REpsol ásványi, most lett cserélve egy 400km-e kb! ennyit is mentem a mocival összesen
baszki van ilyen ? gondoltam valami ilyesmire de utána nem sikerült megin megcsinálni, és pont azért gondoltam mert csak helyzetjelző volt
A biatorbágyi motorbontóban van, 8e pénzért.
Zimacs tudja az elérhetőséget!
Mostantól, leginkább mobilon (telefon vagy sms) vagyok elérhető. Beb@szott a házunkba a villám,úgyhogy szinte minden elektronikai cucc felmondta a szolgálatot. Esténként talán elkunyizom pár prcre a Fiam lapostetűjét a mobilnettel,de az nem az igazi.
Váló! : olaj? Milyen van benne és mikor lett cserélve?
Világítás: Parkolóba raktad a kulcsot ( szerintem )
Hosszában, -18 cm,
széltében, + 10 kg. Szerinted? Ja, nő...
Ha, igen, vevő vagyok!
harminc kilenc 556 13öt.
az nem lehet h túlfordítottad a kulcsot és ráraktad a "parkolófényt"?
világítás on mit értesz? hejzetjelző tompított vagy micsoda, üres és olajlámpa is világított? mer ha nem és a világításon csak a hejzetjelzőt érted akor egyszerűen tulfordítottad a kulcsot.
Csillagkulccsal sikerült lesarkaznom a csavart, régebben krovával csináltam, akkor működött is (persze fogtam is tegnap a fejemet, de mire azt elővettem, addigra már azzal sem tudtam levenni).
Csőfogóval az a baj, hogy nem lehet a blokk bordáitól rárakni rendesen. A helyén már megpóbáltam flexszel lecsiszolni, majd még egy kicsit próbálkozom.
Próbáltam egyébként a deklit is levenni, de valószínűleg ragasztották a tömítést, mert az összes csavar kivétele után sem akart lejönni a dekli, még úgy sem, ha gumikalapáccsal megkocogtattam...
Ha végképp nem sikerül, akkor majd valahogy csak leveszem a deklit, aztán megoldom úgy...
Egyébként nem lett meghúzva nagyon, a baj csak az, hogy tél eleje óta nem kellett cserélni az olajat, így be tudott állni...

Egyébként most jött el az a pillanat, amikor szerelőaknán áll a motor
GS fórumosoknak egy 5-ös. XL-es.
Én 185 cm vagyok, 75 kg, és simán rámjön a motorosruhára.
Méret? Ár?
olaj szintet nézz már
nekem ugye külön váltóolajos volt,de emlékszel az volt a gubancom hogy a 0,7l helyett 2l váltóolaj volt benne.ugyanúgy csak gázfröccsel ment.persze a kevés miatt meg csattanhat.(vagy nem megfelelő viszkozitás)
Nah ahogy egyre többet járok a géppel jönnek elő a problémák! Elöször is a váltó normális az ha csattanik? elöször azt hittem a lánc az de aztán rájöttem hogy nem hanem akkor csattan a váltó mikor válrok és már húzom rá a gázt, az elöbb pl eltünt az összes sebességem se fel se le nem men, aztán húztam egy gázfröccsöt és úgy tudtam leváltani mitől lehet ez? jah és a legviccesebb leraktam a motort ráraktam a kormányzárat és a világítás fent maradt?!ez hogy lehet?! valaki írjon rá valamit PLÍÍÍÍÍZ
szerbusz én is hasonlóan jártam nem rég, véleményem szerint ne furd meg úgy hogy fent van a motoron azt kis deknit lelehet szedni pár kiscsavar fogja csak ha leszedted onnan már könnyű lesz kiszedni a csavart, az én szerelőm nem tudom honnan szedte de 2 napot kellet rá várni és 1000 huf volt
Nem kell rögtön a durva megoldás! próbáld meg előbb pl egy vízszerelős csőfogóval. Azzal nagyot lehet szorítani. Aztán ha kijön, meg kell mérni, így fejből én nem tudom. 12-es biztos van, és sűrűmenetes. De előfordulhat, hogy valami más motoré vagy autóé is jó lehet hozzá. Ideiglenes megoldás lehet az is - ha ki tudod fogóval venni -, hogy flexszel 2 lapra lecsiszolod, hogy a villáskulcs megfogja.
Alaphelyzetként az olajleeresztőt mindig csillagkulcscsal vagy krovával tekergetjük a lesarkalást megelőzendő. És nem kell rettenet bivaly módjára meghúzni, hiszen ott a tömítés alatta, amit néha nem árt kicserélni. Ez csak általános jótanács!
Szerintem nem zavarsz, sőt, el is várunk!
Jut eszembe, nem kell valakinek egy piros Proof esőruha?
Van egy babettám.
Hátőőő, mostanában max biciklivel vagy busszal fogok kanyarogni a mecsekben.
F1, F1 ,F1!

Sikerült ledarálnom az olajleeresztő csavar hatlapfejet körré
A kérdés az lenne, hogy mekkora a csavar husa, mert ha van elég hely, akkor törtcsavarkihajtóval megpróbálom kiszedni. (mekkora hely van egyébként a csavar felett (ha átszaladna a fúró, akkor mi van mögötte)?
Szerintetek hirtelen ilyen csavart honnét lehet venni (Suzukinál egy hét minimum az átfutás...)
Akkor mivel jössz a mecsekbe?HA fel birok kelni,lemegyek.
Aha, szerintem egész jó áron sikerül (430eFt).
Arra én is kíváncsi leszek meddig bírom. Szerintem iszonyú gyorsan elkezdek gyűjteni a következőre.
aztán jó áron vitték el?

kíváncsi vagyok, h az új tulaj megtalálja e a fórumot; meg arra is, hogy mikor jelentkeznek rajtad az elvonási tünetek..