Ez a continental twist vagy mi a szösz egész jó árban van csak oda kell figyelni a sebességindexére.Jóval 20e alatt van és a conti nem gyárt rossz gumit.
Mi van fent most és mi volt az előző?
Egyébként a 80%-ot saccra mondtam, fogalmam sincs, pontosan mennyi, nem méregetem. Viszont azt tudni kell, hogy főúton sem megyek 120 alatt, de ha jó minőségű, akkor inkább 130-140. Az oldalán még nekem is megvannak a szőrök.
2800-3000 ezernél vagyok és a középsö szőrök most jöttek le az autópályán!Ez is kemény viszont már döntögethetem!Az elözö gumimról ezt nem lehetett elmondani!
Párban az árak amikor én vettem!
Michelin Pilot aktiv :42000.-(házhoz szállitva)
Pirelli S.D.:40.000.-(házhoz sz.)
Viszont a Metz. már 35.000.-(+Pósta) környéke,de a gumis lebeszélt mert nekem kemény lett volna !
Viszont nekem karácsonykor lett meg és csak ezt a párat rendelte németböl,szerintem igy többe volt!
70/525-7750
Nem az a baj, ha fél év múlva újat kell venni, hanem az, ha összetöröd a motort vagy magadat, mert nem tapad rendesen a gumid! Egyébként az ebben a méretben kapható gumik mind elmennek 15ezer körül.
A Lasertec nagyon jó gumi, annál többet talán csak a SportDemon tud, de nincs akkora különbség a kettő közt.
köszy az infót. Most Metzeler Lasertec 130/70 - 17 van rajta. De ilyet is akarok vagy még Bridgestone, Michelin, Dunlop, vagy hasonló márkás gumit. Nem akarok gagyit, mert félek h fél év múlra megint vehetek újat... :( Rászánom a 25-öt is, de ha van olcsóbban, csak örülni tudok!
Pontosan nem tudom. Nekem 4ezer van benne és nem kopott túl sokat, úgy 80%-os lehet. Szerintem 15ezret elmegy, de ha valaki nagyon nyugisan-öregurasan megy, akkor a 18 sem lehetetlen.
Sziasztok!
Nincs valakinek véletlen egy doboztartó vasa gs-hez?
Régen voltak erre projektek, valaki még asszem gyártotta is ezeket nagyüzemben!
Mindegy! ha van valakinek, és el akarja adni szóljon!
20-ért már lehet BT45-öt is venni, 22-ért SportDemont. Egyik se rossz gumi, de nekem az utóbbi jobban bejött. Szerintem érdemes rászánni a pénzt, a gumi a legfontosabb alkatrésze minden járműnek!
Ha 20000alatt veszel gumit,az mind diagonal lesz.Ha gondolod az adatlapomon találsz egy számot,hivd fel és az István megmondja a gumik árait és a minöségüket!De milyen márkát keresel?
Sziasztok! Van egy problémám. Vettem télen egy GS 500 vasat és most eljött az idő hogy vegyek rá hátsó gumit, azonban 20000 ft alatt nem találok csak diagonál gumit. :S Azt mondják, hogy a radiál jobb! Nincs tapasztalatom ebben a témában, ezelőtt csak ETZ 125-ösöm volt, arra meg jó volt az olcsó gumi is! Segítsetek!: valóban rossz a diagonál? köszy
Ez a fogyasztásdolog nagyon egyén/motorozás függő ha elforgatsz minden sebességet a hasznos tartományig és rövid utakon küldöd pláne kanyargós úton fék-gáz üzemben akkor tud nyelni.
Ha hamar felváltasz és lendületből mész nem fékezgetsz motorféket használsz nem keményen gyrsítasz akkor meg nem szik.És nem sebességfüggő.Egy autópálya 130-140-el kevesebbet etet meg míg egy jó kanyargós szerpentin 70-110-el meg sokat.
Szerintem.
Sziasztok!
Szükségem lenne a segítségetekre,mégpedig abban h pár napja elkezdett dadogni a GS, 5000-res fordulaton nagyon,és utána is.i,i
Kis fordulaton is erőtlenebbnek érzem picit.
Gyertyacsere megvolt,nemaz volt a baj.
Szerintetek mitől lehet ez,mert holnap megyek motoros villamosságishoz,átnézi,futólag azt mondta lehet trafó, vagy szelephézag is.
Ennyit számítana a bejáratás?
Az enyém majdnem végig autópályán lett bejáratva, stabil 5ezres fordulaton (persze azért néha kellett fékezni, kigyorsítani). Apám autószerelő, azt a tanácsot adta, hogy ne hagyjam erőlködni a motort, tehát emelkedőn inkább pakoljak vissza neki és menjek föl lassabban, meg hát egyszer-egyszer nem baj az, ha 5500-6000ig is el van forgatva. Az első 800km így telt el, aztán persze amikor túlléptem, azonnal meg kellett néznem, mennyit megy 8ezernél utána 130-140eket mentem vele az ezres szervizig. Ezek szerint úgy néz ki, jól csináltam.
Ekkora méretben a ContiGo volna,de az is 250ccm-ig jó!