Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..ideig óráig lehet halogatni a dolgot.. de 40 ló nem a világ. Kéne a 150es utazótempó nagyon. Főleg most május óta éget nagyon a vágy.. Sokat vezettem ekkora sebességgel, igaz autót, és nagyon szar volt visszaállni a 110 környékére.. egyszer meg kell lépni a nagyobb motort, csak az a kérdés mikor.
Inkább világot láss, minthogy otthon nézegesd az újat. Nagyobb élmény, szerintem.
egy nyári túrába kerülne az biztos. Vagy megyek világot látni vagy nagyobb motor. Nagy dilemma
Hát az biztos h ritka, meg nem jön veled szembe, de amit itt most leírtál az azért az nagyon nem kevés pénz.Mondjuk ha épp belefér így is a keretbe, meg még gyerekkori álom is, akkor meg hajrá, válljon valóra az álom:)!
nem érdekel mennyit mondanak.. nem adat. Leellenőrizni a hitelességét lehetetlen bármit is mondanak, úgyhogy csak alapos szemrevételezés lehet mérvadó. Biztos van benne vagy 150k km ...

De ez egy legenda.. már gyerekként is csodáltam hogy hű ..stipistopi stb

Ha nem nagyon szar..értsd helyrepofozható sokszázezer ft beletemetése nélkül akkor határozottan kéne kategória. Látványos, ritka és megfelelően erős. Kell rá pár matrica, meg lakk. Láncszett, van egy olyan sanda gyanúm h fékbetét is. Vezérműlánc csere is befigyelhet. A megvételi olajcsere meg alap
Aztán hosszútávon gsxr komplett futómű meg két doboz az oldalára.
A tiéd sokkal szebb
A Katana gyönyörű, bár ez a darab elég leharcoltnak tűnik. Én 250 cm3-ben néztem ilyet a gs előtt, de nem találtam használható állapotút.
Sokallom azt a 37ezer kilómétert. Lehet, hogy előre lett tekerve az órája. Nem létezik, hogy 24 év alatt ilyen sokat mentek vele.
Hali!

Íme egy legenda, amire el is cserélném a gépem.
Ahogy néztem ez közel sem olyan jó állapotú/ karbantartott mint a mostani vasam, viszont igazi kuriózum, ja és asszem az eredeti műszerfala is hiányzik . Ahogy nézem saccra egy 100ast biztos rá kéne költeni kapásból, és utána is még egy keveset, hogy legalább olyan állapotba hozzam mint ahogy a jelenlegi motorom van.
Kérdés rázza a villamost... Érdemes lenne egyeltálan belemennem
(az biztos, ha valami csoda folytán mégse olyan patent a masina, mint ahogy írja nem fogok ráfizetni sztem még 60at sem.. nemhogy 80-100at..)

ááá olyan szép lehetne
Megértelek! Azért remélem a csávónak sikerül majd eladnia!
Nagyon zsír moci, ez a VX800, kéne. Csak hát a gs. És nem akarom eladni.
Nem tudom, én csak egy motoros klubtól -aminek regisztrált tagja vagyok- kaptam ezt a hírdetést, hogy hírdessem ahol tudom, mert valakinek sürgős lenne hogy eladja. Én pedig jófej vagyok, és segítőkész, ezért megpróbálok segíteni az emberkének!
Üdv!
Ugyan olyan jókat lehet vele játszani, mint a GS-sel... olvastam róla egyszer. Baromi kezes masina, erőben nem több, mint az 500-as, de nyomaték az van dögivel ahhoz képest. Meghazudtolja a kinézetét állítólag.
20 év múlva én is elfogadnám
Hogy így néz ki még, és hogy nem jön szembe minden sarkon, és hogy kardános, és kuriózum. Aki ilyet tart, vesz, annak ez álomgép... nem átmenet. Hát, ezért ennyi... és nem sok eladó van belőle.

Tibkin szíve csücske, és nekem is nagyon tetszik!
Öhmm....ez mitől kerül ennyibe? (18 éves motor)
Na akit érdekel:

Az oldalon fent vannak a cummók......
Mivel millió kép van, ezért csak Erikékét tttem fel - hiszen a többit úgy is letöltitek FTP-ről.....már akinek van hozzá jogosultsága



Szóval a képek:
http://www.akmt.hu/help/2010/i...


És a videó meg itt megnézhető - és letölthető:
http://www.akmt.hu/video.html
mennyiért vetted hogy úgyérezted megéri?
SUZUKI VX800 , 690 000 Ft

*ÁLTALÁNOS*
1992. 4.hó , lila metál, vizsga: 2012.05., 35.000 km, 2. tulajdonos,

*MŰSZAKI ADATOK*
4 ütemű, 805 ccm, 2 hengeres V motor, hengerenként 4 szelepes, 45 Le (6800 1/min), lég és olajhűtés, 5 sebességes váltó, kardánhajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul, 240 kg,

*LEÍRÁS*
Fizesd ki és motorozz! Suzuki VX800 V2-es kardán hajtású túra mkp. Kitűnő műszaki és esztétikai (tankon kisebb folt) állapotban, szezonra felkészítve. Új gumik elől-hátul, új fékbetétek elől-hátul, olajak-, szűrők frissen cserélve. Magyar papírokkal, friss műszakival.

**ÉRDEKLŐDNI**
Pest megye, Nagymaros
telefon: 06-20-98-20-100
szl972@freemail.hu
A Champion már akkor gyártott szűrőket, mikor az ittlevők többsége még zacsiban volt. Aban a korban ők voltak nekünk az alig-alig elérhető csúcstechnológia.
Akkor miért vetted meg?
Nekem nincs tapasztalatom, de szerintem ugyan azon a "soron" készül, mint a többi 8 márka... ha nagyon piszkálja a csőröd, add el, és vegyél mondjuk HF-et. Az tipikus utángyártott és panaszkodást még nem hallottam.
Há ja 3 hét azt Melandri leszek!
Egy kérdés:
Louisban Champion olaj és légszűrőt vettem a Gs -be. Mi a véleményetek róla?
Mer olvastam valami cikket hogy ezt nem ajálják senkinek.
?
Kicseréltem a letörött végű szivató tolattyúmat. Ha a bal oldali tört volna le, 5 perc alatt kész lettem volna. Így le kellet szedni a tankot, légszűrőházat, bovdeneket, karbit, úgyhogy majdnem egy óra lett belőle. Most már hidegen is szépen indul.
Nekem új... és ahogy figyeltem 32... le vagy maradva!

Szép! Az árát meg sem merném kérdezni... ahogy látom csak a két gumi egy éves költségvetésem...