üdv mindenkinek! ma regeltem be, látom elég sok infót lehet összeszedegetni, meg esetleg túrázást is lehet ejteni.
Az én kicsikémet három éve vettem, most 24e-nél áll az óra, semmi gond nem volt még vele, múlt hétig. rengeteget mentem már esőben vele, a bridgestone-nal nem volt vmi jó, de a Conti Go!-val remekül lehet esőben tolni neki. de múlt héten suliból hazafelé jövet, úgy 150-nél egyszer csak eltűnt az 1ik hengerem és visszaestem 70re. fordulatom persze megvolt a fokozatoknál, csak hát a sebesség változott egy csöppet :d
konzultáltam ismerősökkel mi lehet a baj, szervizzel is, persze ők mondták, hogy hagyjam kiszáradni, lehet vhol beázott és ezzel meg is oldották a problémát. csakhogy én nem szeretném, hogy ha elered a nyári zápor megálljak az út szélén. ötletek, tapasztalatok vannak-e róla, hol tud belezavarni az eső a gyújtásba, elektronikába?
azóta "kiszárítottam" és remekül megy.
köszi előre is ha van vmi
ja mellesleg nekem meg gyári dobom van, 1ik cimbim aki kipufogókkal foglalkozik szedte szét nekem és belezte ki, perforálta meg tömte újra, durrog, király hangja van, és a legjobb h megmaradt a gyári kinézet és ez E betű :)
van valakinek elektromos kapcsolásokról rajza gs500-hoz
bassza acsőröm afordulatmérő böszmesége szeretnék utánajárni.
egy feltétlezésem szerint francianyelvű leírásom van de abból csak a decimális számokat értem
Üdv.
esSO kolega jól irta,de a pontos méretre sajnos nem emlékszem.
(valami 14-es rémlik de lehet hogy csak 10-es) De szerintem ha belevilágítasz
látni fogod jobban a méretét.Gyakorlatilag egy imbusz fejű(belső kulcsnyílású) csavarról van szó.
..kétszer is csináltatam velük kupungbowdent.. de amikor a második se bírt ki többet mint 5000km, rendeltem gyári újat.. azóta is azt használom. S.O.Sbe persze jó, hogy másnapra megvan a bowden.. de ennek ellenére én nem vagyok velük megelégedve.
Hát nem egészen
Én a Stalkerba egy bowent 3500-ért kaptam volna és a gyári se került többe.( A robeszba a gázbowden 2 rövid részből áll, nekik meg darab darab.)
Ma motorral mentem fősuliba, de nem lett, jobb a kesztyű, nyomta az ujjam végén. Hazafelé bementem a boltba és kicseréltettem egyel nagyobbra, rendes volt a srác. Sokkal jobb.
Pénteken megyek Méta utcai gumishoz első abroncsot cseréltetni.
Ha valaki volt már ott, írjon legyen szíves egy kritikát!
Köszke!
Ja! Az normális, ha az első Bridgestone 25000-től behullámosodik?(a futófelület)A hátsónak semmi baja nem volt, csak elkopott, az 24500-at bírt.
Mindegyis!
Az én kicsikémet három éve vettem, most 24e-nél áll az óra, semmi gond nem volt még vele, múlt hétig. rengeteget mentem már esőben vele, a bridgestone-nal nem volt vmi jó, de a Conti Go!-val remekül lehet esőben tolni neki. de múlt héten suliból hazafelé jövet, úgy 150-nél egyszer csak eltűnt az 1ik hengerem és visszaestem 70re. fordulatom persze megvolt a fokozatoknál, csak hát a sebesség változott egy csöppet :d
konzultáltam ismerősökkel mi lehet a baj, szervizzel is, persze ők mondták, hogy hagyjam kiszáradni, lehet vhol beázott és ezzel meg is oldották a problémát. csakhogy én nem szeretném, hogy ha elered a nyári zápor megálljak az út szélén. ötletek, tapasztalatok vannak-e róla, hol tud belezavarni az eső a gyújtásba, elektronikába?
azóta "kiszárítottam" és remekül megy.
köszi előre is ha van vmi
ja mellesleg nekem meg gyári dobom van, 1ik cimbim aki kipufogókkal foglalkozik szedte szét nekem és belezte ki, perforálta meg tömte újra, durrog, király hangja van, és a legjobb h megmaradt a gyári kinézet és ez E betű :)
Az a lényeg, hogy minden rendben van! Minden egyéb mellékes.
Gratulálunk!
bassza acsőröm afordulatmérő böszmesége szeretnék utánajárni.
egy feltétlezésem szerint francianyelvű leírásom van de abból csak a decimális számokat értem
A nagy titok lelepleződött......
Kifejezetten esSO fogadott keresztpapinak küldöm: HOGY Ő TUDHASSSSA meg elsőre:-))))
Én van neki egy üzim is:
"Szia esSO papi!
Udvarhelyi -Kun Izabella vagyok:-)
Jelenleg 23cm, és 37dkg
Tudom hogy neked 650-es DL-ed van, de Apa Banditja a KIRÁLYABB vas!
OHHHH YEAH:-)))"
Most épp röfögök!
Túlélted?
De kérdezd Eriket milyen lett, már ha túlélte!
Mondjuk én amikor ott voltam,akkor futár cuccba mentem! Ezek szerint ez számít.
Azt Te ugyan szét nem szeded kispajtás!
Max a Kárászy!
www.karaszy.hu
Lassan összegyűlik nekem a megbízható és jó műhelyek listája.
A menetes végénél kell ráhegeszteni egy hosszú T rúdra.
esSO kolega jól irta,de a pontos méretre sajnos nem emlékszem.
(valami 14-es rémlik de lehet hogy csak 10-es) De szerintem ha belevilágítasz
látni fogod jobban a méretét.Gyakorlatilag egy imbusz fejű(belső kulcsnyílású) csavarról van szó.
Én a Stalkerba egy bowent 3500-ért kaptam volna és a gyári se került többe.( A robeszba a gázbowden 2 rövid részből áll, nekik meg darab darab.)
Ha valaki volt már ott, írjon legyen szíves egy kritikát!
Köszke!
Ja! Az normális, ha az első Bridgestone 25000-től behullámosodik?(a futófelület)A hátsónak semmi baja nem volt, csak elkopott, az 24500-at bírt.
Mindegyis!