Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok tudom nem ide kéne de hátha tud valaki segíteni a haveromnek van egy suzuki gs500 a és lerombolta az elejét már minden meg van csak műszerfala nincs és az új meg igen csak borsos esetleg valakinek nincs elfekvőben egy válaszokat köszönöm
Motoron nézted?
Háááát mind a kettőre!
A Rónába szoktam cserélni! Csak nem tudom hova raktam az enyémet!
Ez a GSX1400 valami gyönyörű. Jövő szezont ilyennel szeretném kezdeni. Idén is meglehetne, csak inkább gyűjtögetek, félek a hiteltől. A banktól nem szívesen bérelnék motort.
Nekem van.
külső vagy belsöre gondolsz?
Köszönöm a segítséget, kicsit beleásom magam a dolgokba, már találtam is vmi indextáblázat félét, legalább látom melyik jelzés mit jelent.
Akkó látogass meg.
PUPÁKÓÓÓÓKKKKK!

Nincs valakinek egy első fékbetét vasa?
Ne stresssssszelj! Tudom hol lax!
Biztos van ott egy flaska a dobozban
Hát itt mi történt?
ezt a telefonos izét nem én csináltam!

Szóval Suzuki GSX1400ccm (BEX ) és Suzuki Bandit 1200ccm ( Pyerre )
Ez nálam 2600 :)))
de mindegyikből hibádzik kb 50 ccm.
Hát nálam 1400-1200 az 2600 :))
Ez hogy jött ki neked? Én akár hányszor összeadtam, mindig 2500 lett a vége.
Mert nem figyelsz. Én válaszoltam.
Jól van na... az elején nekem is megvolt ez a rossz szokásom.
Az több, mint 5db GS...
"Amúgy meg ne a fordulatszámmérőt nézd, hanem az utat!"

Nekem volt sokáig ilyen (5-6e között ugrált), de gondot nem okoz. Az enyém még mechanikus, a blokkból egy bovden meg föl, az újabbakon már csak egy elektromos vezeték. Nekem az oldotta meg végül, hogy alul kicsavartam és kihúztam, majd vissza. Vigyázz, mert a lyukon jön egy pici motorolaj ilyenkor!
Amúgy meg ne a fordulatszámmérőt nézd, hanem az utat!
Szia!

Célszerű ugyanolyat venni, mint a hátsó (persze nem méretben ). Az index kétféle lehet, sebesség és súly, mindkettő fontos! Ha GS-ed van, arra bevált az olcsóbbak közül a Heidenau, de picit többért nagyon jó a Continental ContiGo, és persze van még választék bőven. Érdemes körbenézni Guglival, vannak mostanában akciók itt-ott, és motortípus vagy méret (GS: 110/70R17-130/70R17) alapján ki tudod választani, amit a pénztárca enged.
Ez itt 2600 ccm :))


báááááá 5000 fölött elég gyakran szitál a fordulatmérő műszeregység, 5-7 közöt ugrál de böszmegyorsan. senki nem találkozott ijesmive? kibaszottul zavar
(a motor menetteljesítménye nem változik, nem a kuplung csúszik, ez tuti! csak az ora 5-7 között oda vissza ugrál állandó sebességnél)
Hali! Első gumit szeretnék venni, de nem vagyok szakértő a témában, valaki meg tudja mondani, mi a jelentősége a gumiknál az indexnek?
ja és a másik: a sisak plexik mind egyformák, szabvány alapján készülnek, vagy függ márkától és mérettől?
Az egy - ha minden igaz Daytona markolatfűtés szabályzó egység.

Nekem Saito II volt...... NAGYON HÁLÁS dolog mikor lehűl az idő...vagy a hegyekbe járkálsz.....