sziasztok tudom nem ide kéne de hátha tud valaki segíteni a haveromnek van egy suzuki gs500 a és lerombolta az elejét már minden meg van csak műszerfala nincs és az új meg igen csak borsos esetleg valakinek nincs elfekvőben egy válaszokat köszönöm
Ez a GSX1400 valami gyönyörű. Jövő szezont ilyennel szeretném kezdeni. Idén is meglehetne, csak inkább gyűjtögetek, félek a hiteltől. A banktól nem szívesen bérelnék motort.
Nekem volt sokáig ilyen (5-6e között ugrált), de gondot nem okoz. Az enyém még mechanikus, a blokkból egy bovden meg föl, az újabbakon már csak egy elektromos vezeték. Nekem az oldotta meg végül, hogy alul kicsavartam és kihúztam, majd vissza. Vigyázz, mert a lyukon jön egy pici motorolaj ilyenkor!
Amúgy meg ne a fordulatszámmérőt nézd, hanem az utat!
Célszerű ugyanolyat venni, mint a hátsó (persze nem méretben ). Az index kétféle lehet, sebesség és súly, mindkettő fontos! Ha GS-ed van, arra bevált az olcsóbbak közül a Heidenau, de picit többért nagyon jó a Continental ContiGo, és persze van még választék bőven. Érdemes körbenézni Guglival, vannak mostanában akciók itt-ott, és motortípus vagy méret (GS: 110/70R17-130/70R17) alapján ki tudod választani, amit a pénztárca enged.
báááááá 5000 fölött elég gyakran szitál a fordulatmérő műszeregység, 5-7 közöt ugrál de böszmegyorsan. senki nem találkozott ijesmive? kibaszottul zavar
(a motor menetteljesítménye nem változik, nem a kuplung csúszik, ez tuti! csak az ora 5-7 között oda vissza ugrál állandó sebességnél)
Hali! Első gumit szeretnék venni, de nem vagyok szakértő a témában, valaki meg tudja mondani, mi a jelentősége a gumiknál az indexnek?
ja és a másik: a sisak plexik mind egyformák, szabvány alapján készülnek, vagy függ márkától és mérettől?
A Rónába szoktam cserélni! Csak nem tudom hova raktam az enyémet!
Nincs valakinek egy első fékbetét vasa?
ezt a telefonos izét nem én csináltam!
Szóval Suzuki GSX1400ccm (BEX ) és Suzuki Bandit 1200ccm ( Pyerre )
Ez nálam 2600 :)))
Amúgy meg ne a fordulatszámmérőt nézd, hanem az utat!
Célszerű ugyanolyat venni, mint a hátsó (persze nem méretben ). Az index kétféle lehet, sebesség és súly, mindkettő fontos! Ha GS-ed van, arra bevált az olcsóbbak közül a Heidenau, de picit többért nagyon jó a Continental ContiGo, és persze van még választék bőven. Érdemes körbenézni Guglival, vannak mostanában akciók itt-ott, és motortípus vagy méret (GS: 110/70R17-130/70R17) alapján ki tudod választani, amit a pénztárca enged.
(a motor menetteljesítménye nem változik, nem a kuplung csúszik, ez tuti! csak az ora 5-7 között oda vissza ugrál állandó sebességnél)
ja és a másik: a sisak plexik mind egyformák, szabvány alapján készülnek, vagy függ márkától és mérettől?
Nekem Saito II volt...... NAGYON HÁLÁS dolog mikor lehűl az idő...vagy a hegyekbe járkálsz.....