Igen, hozzá megyek kedden. Nekem 20ezret mondott (karbitisztítás, szelephézag-állítás, átvizsgálás) a tömítés csere nélkül, mert akkor még nem tudtam róla. Így, ha legalább úgyis szét lesz kapva az egész, egy füst alatt megszereli/kicseréli nekem a dolgokat.
Köszi a tippet.
A teleszkóp puhaságával én sem vagyok kibékülve.
Most már túlvagyok 1500 km-en lassan vásárlás óta, a váltót már megszoktam, de a teló puha.
Házilag is meg lehet csinálni könnyedén ezt a teleszkóp olajcserét, nem macerás?
Milyen olajat ajánlotok bele?
Valamint mi az a progresszív rugó? Mennyibe kerül?
Össze kell rakni, hogy feszítse a rugó. Ha úgysem megy akkor spaniferrel össze kell húzatni a szárat, hogy mégjobban feszítse. Ha így sem jó akkor rá kell ütni a csavarfejére úgy, hogy ne sérüljön meg és próbálkozni az előző módszerekkel. Sok sikert.
Voltam karbiszinkronon kb 1 hete. Akkor a szerelő azt mondta, hogy ki kell cserélni a hengerfejtömítésemet.
Hát kb 30 e-be fog kerülni, mert állítólag ki kell venni a blokkot. A tömítés 6000, de azt igyekszem belealkudni az árba.
Azt mondta, ez gyárilag jön ki a Spanyol gyártámyokkal sajnos, x km után. Ki kell cserélni és kész.
De azt mondta, hogy egyáltalán nem sürgős, emhetek igy vele nyugodtan, csak ne felejtsem el. 3500 km mulva leszem 30.000 km-nél és akkor elviszem hozzá szelepállításra és egyben kicseréltetem vele a tömítést is.
Nekem amúgy a szelepfedél tömítésed ereszt ha jól láttam, az pedig egy szinttel feljebb van mint nekem.
A szerelő a Kondorosi úton tanyázik, a Suzuki szervízben.
üdv.
Valaki tud segiteni? Olyan problémám van hogy szimeringet cserélnék a telokban, de a telószár alján lévő csavart imbuszcsavart nem tudom kiszedni sehogy, a rugóerő ellenfeszített egész addig mig meg nem lazult,de most hogy kilazult,csak forog körbe körbe,és igy nem tudom széthuzni.
kerek 100 000 kmnél cseréltem kerékcsapágyat... mondjuk nem tudom hogy az elsőt.. vagy már a másodikat.. de 30ezret belenyomtam én is abba a csapágyba.. ha meg van 50ezer a gépedben.. akkor meg mi van? nem kell ezen aggódni
Cirmoja mondotta volt, hogy nem valószínű, hogy megy . Délelőtt nézegettem ám, hogy hugoccsal a háccsó ülésen hol tudnék becsatlakozni, de nem akartam sokat menni, úgyhogy csak egy kis guriga lett a szombatból. Sajna a kacsómnak meg kell szokni a kuplungot, lesz még néhány hét...
A jó hírem az egyenlőre annyi, hogy pénteken dolgozott, de nem volt bent a dologban illetékesek közül egy sem, úgyhogy holnap próbálkoz megint érdeklődéssel, ha tudok valamit, eset szólok .
Azért mert alacsony növésű volt, és leültette a hátulját a kutyacsont cseréjével.
Ezekután az elejét pedig ilyen módon lehet leültetni, hogy ne változzon a motor viselkedése!
Ha egyszer mégis visszaalakítanád, és ezáltal feleslegessé válna a kormányemelő, én szívesen átveszem. Természetesen csak akkor, ha nincs rá szükséged.
Progersszív rugó
Köszi a tippet.
Most már túlvagyok 1500 km-en lassan vásárlás óta, a váltót már megszoktam, de a teló puha.
Házilag is meg lehet csinálni könnyedén ezt a teleszkóp olajcserét, nem macerás?
Milyen olajat ajánlotok bele?
Valamint mi az a progresszív rugó? Mennyibe kerül?
Kössz mindenkinek megpróbálom a a javaslatokat.
Össze kell rakni, hogy feszítse a rugó. Ha úgysem megy akkor spaniferrel össze kell húzatni a szárat, hogy mégjobban feszítse. Ha így sem jó akkor rá kell ütni a csavarfejére úgy, hogy ne sérüljön meg és próbálkozni az előző módszerekkel. Sok sikert.
Voltam karbiszinkronon kb 1 hete. Akkor a szerelő azt mondta, hogy ki kell cserélni a hengerfejtömítésemet.
Hát kb 30 e-be fog kerülni, mert állítólag ki kell venni a blokkot. A tömítés 6000, de azt igyekszem belealkudni az árba.
Azt mondta, ez gyárilag jön ki a Spanyol gyártámyokkal sajnos, x km után. Ki kell cserélni és kész.
De azt mondta, hogy egyáltalán nem sürgős, emhetek igy vele nyugodtan, csak ne felejtsem el. 3500 km mulva leszem 30.000 km-nél és akkor elviszem hozzá szelepállításra és egyben kicseréltetem vele a tömítést is.
Nekem amúgy a szelepfedél tömítésed ereszt ha jól láttam, az pedig egy szinttel feljebb van mint nekem.
A szerelő a Kondorosi úton tanyázik, a Suzuki szervízben.
Valaki tud segiteni? Olyan problémám van hogy szimeringet cserélnék a telokban, de a telószár alján lévő csavart imbuszcsavart nem tudom kiszedni sehogy, a rugóerő ellenfeszített egész addig mig meg nem lazult,de most hogy kilazult,csak forog körbe körbe,és igy nem tudom széthuzni.
GS500 2001- alkatrészek eladók!
első teleszkópok csak a becsúszószár görbült többi része makulátlan
első sárvédő, bal oldalidom!
A jó hírem az egyenlőre annyi, hogy pénteken dolgozott, de nem volt bent a dologban illetékesek közül egy sem, úgyhogy holnap próbálkoz megint érdeklődéssel, ha tudok valamit, eset szólok .
Ezekután az elejét pedig ilyen módon lehet leültetni, hogy ne változzon a motor viselkedése!
Nem jöttél évadot nyitni!
Amúgy mizu? Van "jóhíred" számomra?