Ez jól hangzik, de úgy lenne a legjobb, hogy a szervizben, ahol rádobják nekem az új kormányt, egyben meg is toldják a bowdeneket, ha szükséges. Hogy ne kelljen 2 helyre elmennem.
(és felszereljék a szivargyújtó-aljzatot )
Tegnap megvettem az MZ túrakormányt, és úton van hozzám a felső villahíd.
Tudnátok nekem mondani olyan boltot, ahol óccsóért van kuplung- gáz- és fékbowden? Esetleg amelyik olcsóbb márka ilyen alkatrésze kompatibilis a Suzuki-val.
Mert elképzelhető, hogy valamelyiket ki kell majd cserélni egy hosszabbra.
Az gyó! Akkor talán hozzád közelebb áll a problémám, a fordulatszámmérő 5 fölöt elkezd szitálni 5-7 között elég gyorsan.
szerintem az óra hibás. javítható vagy csere vagy mit tegyek?
14-es fej. Így érti. Arra kell egy olyan hosszú szár, ami beér a teló belsejében az aljáig.
A sima telóolaj-cserénél nem is kell szétszedni a telót, hanem a felső kupakot levéve ki lehet önteni a régit. Ja, és nincs leeresztőcsavar!
aszem szimeringes lett a hátsó telóm.Hétvégén szétszedem megcsinálom.Tudna valaki infókat róla.. milyen szimering kell bele?
milyen és pontosan mennyi olaj megy bele?
Már autóelektronikai műszerész vagyok, csak rádobtam még egy évet, hogy meglegyen a technikusi vizsgám is, és heti két napban a Suzuki szervízben tevékenykedek. Gaylhoffer kolléga jól dolgozik, legalábbis eddig még nem hallottam róla rosszat. Az én masinámon is ő csinálta 2 hete a szelephézag állítást, és a karbiszinkront.
gyakorlaton? mileszel ha nagyleszel?
ja képeden látom h a simsonon lévő tanktáska ugyan az mint az enyém, én napi használatba nemnyitom kinagyra ezért soknak is találtam a 7 mágnest, nagymuterral profin kiszedettem 4et, szerintem sokkal könyeb kézbecipelésnél és hanem kinyiotva használom akor bőven elég is!
(és felszereljék a szivargyújtó-aljzatot )