Nos, akkor mivel vásárlás után fékfolyadék- és telóolajcsere nem volt, most sort kerítek rá, és akkor tudom, mi a stájsz.
Eddig bejött, hogy puha az első teleszkópja. Kényelmesen megküzdött az út egyenetlenségeivel (a budapesti utakat inkább nevezném összeillesztett aszfaltdarabkáknak), bár néha felkoppant. Inkább előnyös volt, mint hátrányos. Számomra, de én nem is a sportos stílust részesítem előnyben.
Homályos emlékeim szerint 4 évente nem árt fékfolyadékot cserélni. Telóolajat meg asszem 2 évente, de igazából ez használatfüggő is. Én utáltam, hogy alapból puha az eleje, olajcsere után érezhetően nagy különbség volt. De persze progresszív rugó lesz az igazi megoldás .
Az meg igazából normális használat mellett nem jelent semmit, hogy néhány ezer km ide vagy oda... Bizti nem lesz gebasz .
Homályos emlékeim szerint 4 évente nem árt fékfolyadékot cserélni. Telóolajat meg asszem 2 évente, de igazából ez használatfüggő is. Én utáltam, hogy alapból puha az eleje, olajcsere után érezhetően nagy különbség volt. De persze progresszív rugó lesz az igazi megoldás .
Az meg igazából normális használat mellett nem jelent semmit, hogy néhány ezer km ide vagy oda... Bizti nem lesz gebasz .
Fékolajcserét és telóolajcserét mikor kell megejteni?
Na, miután kinyitották a motoromat, minden kiderül...
Bár nem hiszem, hogy nagy vihar lenne, mert semmi rendellenességet nem tapasztaltam a járásában. Hidegből indulva kicsit tompa volt, de bemelegedve már nem.
Hmm... Ártani nem fog, az biztos . Az a 12 000 nekem gyanúsan kevés, azzal együtt, hogy talán nem használták agyon, több lehetett benne. Az enyém 2004-es, 2006-ban vettem 10 000 km-el - ami tuti volt. Eddig nem kellett csinálni vele semmit a gumi-, lánc-, fékbetét-fékfolyadék-, telóolajcserén kívül, oszt már a 42 000. km-t közelítjük . De most már ideje lesz belepiszkálni .
Kedden én is egyben letudom az egészet. Lesz karbitisztítás, szelephézag-állítás, + ez a tömítéscsere, teljes átvizsgálás.
Tavaly júniusban, amikor vettem, 12.000-et mutatott a motorom órája (2000-es évjárat, 2001-ben helyezték forgalomba), de nem hiszem, hogy 112.000 km lett volna a valós. Maximum keveset mentek vele, de nem ápolták eléggé. A láncát le kellett cserélni, rozsdásodott, a gumi szögletes volt, első csapágycsere, de nem találtak mást a szerelők.
Banyek, ilyet én is észrevettem még ősszel, csak kevesebbet és a két henger között. Sejtettem, hogy cserés tömítés lesz a dologból . De most már úgyis kell neki egy karbiszinkron-szelephézag, majd egyszerre letudom .
Lehet, hogy így ültetett a gépen, bár azt általában inkább hátul szokás. Még az is lehet, hogy ott is cserélve van a kutyacsont, csak az nem ilyen látványos.
Semmi jónak nem vagyok elrontója , de ha netán feleslegessé válna valamim ugyis szolok.
Visszatérve az eredeti kérdésre , amennyit emel annyit süllyeszt is.
Szerintem jobban szeretett egyenes háttal vezetni, neki így kényelmesebb volt. Nem mindenki szereti a hasalós pozíciót, bár ez alapból túrakormányos, amire amúgy sem kell annyira ráhajolni, mint a csutkásra. Ha nem tetszik ez így, vedd ki a magasítót, ahogy képről nézem, jól meg lett csinálva, és nem is tart sokból ezt kivenni. Kipróbálod, és majd eldöntöd, h Neked melyik jön be jobban.
Hello mindenkinek ! Most a napokban sikerült hozzájutnom egy 2004-es fekete "paripáhóz" . Lenne egy kérdésem. Ezt miért csinálták?
(Kiemelte két cm-t a kormányt , hogy feljebb tudja tolni a telokat...)
Miért?
Eddig bejött, hogy puha az első teleszkópja. Kényelmesen megküzdött az út egyenetlenségeivel (a budapesti utakat inkább nevezném összeillesztett aszfaltdarabkáknak), bár néha felkoppant. Inkább előnyös volt, mint hátrányos. Számomra, de én nem is a sportos stílust részesítem előnyben.
Homályos emlékeim szerint 4 évente nem árt fékfolyadékot cserélni. Telóolajat meg asszem 2 évente, de igazából ez használatfüggő is. Én utáltam, hogy alapból puha az eleje, olajcsere után érezhetően nagy különbség volt. De persze progresszív rugó lesz az igazi megoldás .
Az meg igazából normális használat mellett nem jelent semmit, hogy néhány ezer km ide vagy oda... Bizti nem lesz gebasz .
Az meg igazából normális használat mellett nem jelent semmit, hogy néhány ezer km ide vagy oda... Bizti nem lesz gebasz .
Na, miután kinyitották a motoromat, minden kiderül...
Bár nem hiszem, hogy nagy vihar lenne, mert semmi rendellenességet nem tapasztaltam a járásában. Hidegből indulva kicsit tompa volt, de bemelegedve már nem.
Tavaly júniusban, amikor vettem, 12.000-et mutatott a motorom órája (2000-es évjárat, 2001-ben helyezték forgalomba), de nem hiszem, hogy 112.000 km lett volna a valós. Maximum keveset mentek vele, de nem ápolták eléggé. A láncát le kellett cserélni, rozsdásodott, a gumi szögletes volt, első csapágycsere, de nem találtak mást a szerelők.
A 174cm -se magasságomhoz asszem marad minden igy ahogy van...
Egy Swájci csajé volt a motor . Igy már érthető.
Persze én egy dilertől vettem.
Mi az a kutyacsont ?
Visszatérve az eredeti kérdésre , amennyit emel annyit süllyeszt is.
(Kiemelte két cm-t a kormányt , hogy feljebb tudja tolni a telokat...)
Miért?
Szp a motorod, egy az egybe olyan mint az enyém, még a felni csík is
De vajon mitől múlhatott ki?