RMC-esk ma írták h még várjak 1 hónapot az októberben!megrendelt csízmámra...
csak az a baj, hogy a mostani már vérciki.. szinte leszakad a lábamról.. óvoda óta nem divat a szakadt cípő.. és annyira bevált, hogy megvárom, hogy megérkezzen a következő ugyan ilyen...
Szerintem nem kell ezt túlmisztifikálni. Én szelephézag állítást csináltam itthon úgy, hogy előtte GS blokkot nem láttam (igaz jó pár kocsi motorját igen). Volt egy Service Mamual-om, meg józan eszem a szereléshez (és persze szerszám). Az egész megvolt kábé 2 óra alatt. Én is meglazítottam a vezérmű tartó bakokat, a vezérlés lánca is leugrott emiatt, de a manualban minden szépen benne van. Összerakod, kiméred, ha mindent úgy csináltál, ahogy le van írva, nem szabad, hogy baj legyen.
Pink motors-hiflofiltro-HFA 3503 az össesbe ez kell,kivéve a eu folytottba kell a HFA 3501!Ezt könnyen észreveszed,mert az aljáig lemeny egy vastag csö,bellülröl szinte nem látsz semmit!(EZ A ROSSZ)
Szerintem a tied is olyan korú lehet és japán gyártmány,mint az enyém,EZÉRT SIMÁN A 3503!
Nekem most ezért lett kettö db,mert a pinkes csajok a eu modellét küldték el!
Na, az ilyen "csak jövő héten lesz, vagy két hét múlva, ha leadjuk a rendelést" kezdetű történetek miatt én már most összeírok mindent, ami kellhet, és hetekkel a motorozásom kezdete előtt megrendelem, bejelentkezek a szervizbe (rutinvizsgálatra), és a biztosítóhoz.
Ezen én is tülestem!A légszürö házon vannak jelölések ha jól emléxem 3 vagy 4 és fehér festékkel van bepontozva a te motorod értéke!Ha megnézed jobb oldalon találod a combod belsö felénél,amikor leveszed az oldalidomot és mintha ráülnél, ott lesz.
Sziasztok megint... :-)
Lengéstanilag az a tuti, ha ugyanolyan távolságban van az utólag beszerelt lgszűrő, mint az eredeti. Sok kellemetlen hiba adódhat ha méretet eltolod.
Voltam mindkét helyen, abban a motorosboltban csak rendelni lehetne, de az is csak szombatra jönne, a louisos pedig csukva volt. Azt majd holnap délelőtt megnézem még.
Most még azzal kevert össze, hogy jött itt nekem olyannal, hogy európai modell, meg nem európai modell, és hogy két fajta átmérőjű levegőfilter van a gs500 hoz. En ugy tudtam, hogy van a folytotthoz, es van a folytatlanhoz a szürő, de nemtudtam, hogy az átmérő különböző lenne.....
Mit tudok rosszul?
Sziasztok!
Egy jó tanács: NE ÁLLJ NEKI otthon barkácsolni!
A vezérmű lánc nem játék. A szelepfedél, alatt kezded a megbontást és a vezérműtengelyek kiszerelésével folytatod. A leszorító pántokat és a vezérlés beállítását bízd szakemberre. Nem tudom, hogy szerszámokkal rendelkezel-e, de minimum kell, nyomatékkulcs, nem mindegy mit milyen erővel húzol meg. A leszorítók könnyen törnek. Nem árt, ha van hézagmérő szalagod "csík"+hézagmérő lapkáid.
Az új láncot pedig befűzöd, a blokk közepén találod a GS-en, nem oldalt.
Ha nekilátsz: kalappal!
Nagygabi
Karbiszinkron az adott (jobb oldali) karbihoz rontják a másik teljesitményét,hogy kb egyforma legyen a dolguk!
A szelephézag állitás 24000km-nél szokás elösször csinálni,de általában a szerelök rábeszélnek a 6000km-ként ellenörzésre!Mondjuk engem nem tudnak!
A nevéből adódóan a 2 karburátort hangolják össze, hogy gázadásra egyszerre nyissanak a "tolattyúk" , egyenletes járása legyen a motornak.
Legalábbis én erre tudok gondolni, hogy alapvetően erre való, de persze valaki aki jobban benne van a témában, biztosan tud kielégítőbb válasszal szolgálni. Engem is érdekelne.
Valamint, hogy a szelephézag állítás milyen sűrűn kell?
Helló! Ez jó ár, ha ezért mindkét dolgot rendben elvégzik.
Már csak 1 kérdésem van: a karbiszinkron mire való, és milyen időközönként, illetve mit tapasztalva kell elvégeztetni?
Csak mert én tavaly júniusban vettem a motoromat, volt rajta lánc-, kerékgumi-, első csapágy-, olaj-, olajszűrő- és légszűrőcsere, és nem akarom elhanyagolni, nehogy vmilyen karbantartás hiányozzon.
Hali!
Még soha nem volt szerencsém ennyire belenyúlni egy GS-be. Azt azonban tudom, hogy a vezérműlánc "egyben" van. Minden típusnál más a technika, de megvan a módja a kiszedésnek. Olaj, oldaldekli (valamelyik; jobb-bal) le, láncfeszítő ki... ez tuti. Hogy mit kell levenni a főtengelyről még, az nekem is nagy kérdés. Lehet, hogy a kuplunglamellákat kell kikapni, de az is lehet, hogy a lendkerék is elég. Ez után kifűzhető a lánc. Szerelőtől kérdezz, mert itt kevesen bontottak meg e miatt mocit. Ami fontos, hogy minden jelölést, jól jegyezz meg, ami a főtengelyen és a vezérmű-tengelyen van. Pontosan kell összerakni, hogy működjön is utána rendesen.
Ennyit tudtam beleokoskodni. Talán indulásnak elég...
csak az a baj, hogy a mostani már vérciki.. szinte leszakad a lábamról.. óvoda óta nem divat a szakadt cípő.. és annyira bevált, hogy megvárom, hogy megérkezzen a következő ugyan ilyen...
De van közte pár mili az biztos!
Szerintem a tied is olyan korú lehet és japán gyártmány,mint az enyém,EZÉRT SIMÁN A 3503!
Nekem most ezért lett kettö db,mert a pinkes csajok a eu modellét küldték el!
Lengéstanilag az a tuti, ha ugyanolyan távolságban van az utólag beszerelt lgszűrő, mint az eredeti. Sok kellemetlen hiba adódhat ha méretet eltolod.
Most még azzal kevert össze, hogy jött itt nekem olyannal, hogy európai modell, meg nem európai modell, és hogy két fajta átmérőjű levegőfilter van a gs500 hoz. En ugy tudtam, hogy van a folytotthoz, es van a folytatlanhoz a szürő, de nemtudtam, hogy az átmérő különböző lenne.....
Mit tudok rosszul?
Egy jó tanács: NE ÁLLJ NEKI otthon barkácsolni!
A vezérmű lánc nem játék. A szelepfedél, alatt kezded a megbontást és a vezérműtengelyek kiszerelésével folytatod. A leszorító pántokat és a vezérlés beállítását bízd szakemberre. Nem tudom, hogy szerszámokkal rendelkezel-e, de minimum kell, nyomatékkulcs, nem mindegy mit milyen erővel húzol meg. A leszorítók könnyen törnek. Nem árt, ha van hézagmérő szalagod "csík"+hézagmérő lapkáid.
Az új láncot pedig befűzöd, a blokk közepén találod a GS-en, nem oldalt.
Ha nekilátsz: kalappal!
De majd 7vgn ...
Nem állítás,mert nem leet állítani. Az állítás lapkacserével történik.
Karbiszinkron az adott (jobb oldali) karbihoz rontják a másik teljesitményét,hogy kb egyforma legyen a dolguk!
A szelephézag állitás 24000km-nél szokás elösször csinálni,de általában a szerelök rábeszélnek a 6000km-ként ellenörzésre!Mondjuk engem nem tudnak!
Legalábbis én erre tudok gondolni, hogy alapvetően erre való, de persze valaki aki jobban benne van a témában, biztosan tud kielégítőbb válasszal szolgálni. Engem is érdekelne.
Valamint, hogy a szelephézag állítás milyen sűrűn kell?
Köszi az infot!
Már csak 1 kérdésem van: a karbiszinkron mire való, és milyen időközönként, illetve mit tapasztalva kell elvégeztetni?
Csak mert én tavaly júniusban vettem a motoromat, volt rajta lánc-, kerékgumi-, első csapágy-, olaj-, olajszűrő- és légszűrőcsere, és nem akarom elhanyagolni, nehogy vmilyen karbantartás hiányozzon.
Még soha nem volt szerencsém ennyire belenyúlni egy GS-be. Azt azonban tudom, hogy a vezérműlánc "egyben" van. Minden típusnál más a technika, de megvan a módja a kiszedésnek. Olaj, oldaldekli (valamelyik; jobb-bal) le, láncfeszítő ki... ez tuti. Hogy mit kell levenni a főtengelyről még, az nekem is nagy kérdés. Lehet, hogy a kuplunglamellákat kell kikapni, de az is lehet, hogy a lendkerék is elég. Ez után kifűzhető a lánc. Szerelőtől kérdezz, mert itt kevesen bontottak meg e miatt mocit. Ami fontos, hogy minden jelölést, jól jegyezz meg, ami a főtengelyen és a vezérmű-tengelyen van. Pontosan kell összerakni, hogy működjön is utána rendesen.
Ennyit tudtam beleokoskodni. Talán indulásnak elég...