nem olyan olcsóak azok a "madzagok" mint elsőre gondolná az ember.. amikor gyors egymásutánban két utángyártott kuplungbowdenem is feladta a harcot rendeltem gyári újat (2008ban.. ) na az 8ezer valahányszáz volt.. mondjuk azóta sincs baja
Lehet kapni magasítót, de kicsinek tűnik, és kb. 15.000 Ft. Gondolom egy ilyen átalakítás is ennyibe kerül, vagy többe, de az legalább komolyabb dolog.
Valaki mondta, hogy ha kifejezetten túrakormányt akarok, akkor a felső villát is le kell cserélni.
A hosszabb kábelek meg csak nem akkora összegekbe kerülnek.
Anno Dawntez GS500 gépén volt lecserélve a csutka túrára (nem általa, ő is úgy vette). Viszont -ha jól tudom-, ilyenkor a kábelek és bovdenek is rövidek lehetnek, mert ugye a túra magasabb-szélesebb. A csutka magasításán már én is gondolkodtam, szerintem az lenne a legegyszerűbb -két fémlappal-, akár még egy kicsit egyenesíteni is lehetne vele a kormány szögén. De pl. én már annyira megszoktam az elmúlt 43000 km alatt, hogy biztos nem nyúlok hozzá!
Ja, meg még egy előnye is van a csutkának: ha eldől a gép, nem (vagy nehezen) tud letörni a kuplung/fékkar, mert egyszerűen benyomódik az ütés iránya miatt.
Aki streetfighter gépet épít, meg szokta fúrni a kormány kiflit, és abba így teszi rá a kormánytartót. Ha normálisan megvan csinálva, sztem nem gáz. Ha van egy normális CNC-s ismerősöd, akkor sztem a megfúrás nélkül is meg lehet oldani, ami két oldalon tartja a rövid kormányt ( tulajdonképpen a két rudat), a helyett kell csináltatni egy kicsit magasabb tartót, hogy ne kelljen annyira előre hajolni, meg egy kicsit változtatni kell a tartón lévő furaton, vagyis annak szögén, h ne kényelmesebb legyen a csukódnak. Régebben láttam egy ilyen képet, ott nem Gs500ast alakítottak így át, de valami hasonlóan csutkakormányos dologból indultak ki, és működött frankón. Innentől kezdve egy kis alu, némi tervezgetés, számolás ,rajzolás, meg ugye valami hozzáértő CNC-s, aki meg is csinálja, de óvatosan számolva talán egy 10-es betakarja.Sok sikert hozzá.
Sziasztok! Szebb időt mindenkinek!:-) Még nemigen jön a tavasz, csak a hó végén, de én már most beindítottam a motoromat, csak hogy járjon egy kicsit, és már most megnézem, mi kellhet, és beszerzem, nehogy úgy járjak, mint tavaly, amikor hetekbe tellett, mire minden megvolt, és annyi önfeledt motorozási időt buktam.:-P
Csutkakormány vs túrakormány problematika:
az én motoromon még csutkakormány van (2000-es évjárat), és túrakormányra szeretném cserélni, természetesen óccsóért. Tudtok erre vmi jó megoldást? Esetleg csutkakormány-magasító? (az mennyire válik be?)
Sziasztok!Had bátorkodjam már mondani,hogy van egy suzuki gs 500-as hoz,2003-as első fék nyereg,tárcsával,ha érdekell valakit 06-70-394-72-66.Köszönöm sziasztok szép időt mindenkinek.
Hát a bükk, akác, cser, amikkel fűtök, nem annyira gyantásak. Viszont szinte mindig lezárt huzattal működik a cucc, mert különben hamar leég, és meg is sülnénk.
Hát igazából rétegelt lemezzel nem nagyon kéne dehát mindenki azzal tüzel ami van :) De az a gáz ha egyszer kigyullad tőle a kémény magától és nem vagytok otthon..............
Igazából én a jó kéményre gondoltam.A normális kéménynek ki van falazva a belseje ig nem jöhet ki a fugáknál és az égetés leszedi a kátrányt az oldaláról.De sajna ha neked a fugáknál jön ki az már veszéjes.Eggyetlen megoldás a csövezés utánna többet nem lessz gond vele és a huzat is jobb lessz
Ezt komolyan gondolod? nekem, mint írtam gyulladt már be a kémény, félelmetes volt, mint az a bizonyos lengyel kémény. A fugák között is kifujt a füst a szobában.
A kátrányosodás AZ a vizes fától van vagy esetleg kevés levegőt kap a kályha és nem tud jól égni. Szezon elején egy olajosrongyot be kell tenni a kémény aljára és begyujtani had égjen.
Enyém is
A sok gyantás fenyőfátol.
2 éve be is gyulladt, ugy fűstölt mint a gyárkémény, kihivtuk a csinifiukat, azok oltották el, de azok is fostak, hogy szétrobban a kémény.
castrol actevo-n azt írja h 4 évig jó a gyártástól,
HOL ÍRJA A GYÁRTÁST?
azt hittem öszekarmolo magam, átforgattam mindenhol megnéztem mindent elolvastam de sehol nemlátom!
Valaki mondta, hogy ha kifejezetten túrakormányt akarok, akkor a felső villát is le kell cserélni.
A hosszabb kábelek meg csak nem akkora összegekbe kerülnek.
Anno Dawntez GS500 gépén volt lecserélve a csutka túrára (nem általa, ő is úgy vette). Viszont -ha jól tudom-, ilyenkor a kábelek és bovdenek is rövidek lehetnek, mert ugye a túra magasabb-szélesebb. A csutka magasításán már én is gondolkodtam, szerintem az lenne a legegyszerűbb -két fémlappal-, akár még egy kicsit egyenesíteni is lehetne vele a kormány szögén. De pl. én már annyira megszoktam az elmúlt 43000 km alatt, hogy biztos nem nyúlok hozzá!
Ja, meg még egy előnye is van a csutkának: ha eldől a gép, nem (vagy nehezen) tud letörni a kuplung/fékkar, mert egyszerűen benyomódik az ütés iránya miatt.
Csutkakormány vs túrakormány problematika:
az én motoromon még csutkakormány van (2000-es évjárat), és túrakormányra szeretném cserélni, természetesen óccsóért. Tudtok erre vmi jó megoldást? Esetleg csutkakormány-magasító? (az mennyire válik be?)
A sok gyantás fenyőfátol.
2 éve be is gyulladt, ugy fűstölt mint a gyárkémény, kihivtuk a csinifiukat, azok oltották el, de azok is fostak, hogy szétrobban a kémény.
Kérdés: miért kátrányosodik nagyon a kéményem? Már kívül is folyik.
Ja, esSO voltam.
köszi
HOL ÍRJA A GYÁRTÁST?
azt hittem öszekarmolo magam, átforgattam mindenhol megnéztem mindent elolvastam de sehol nemlátom!