Hosszabb áttételre nem érdemes cserélni mert így se tudod leforgatni tiltásig még az 5.-et sem igazából. Rövidebbre meg ízlés kérdése. Én nem változtatnék rajta mert rövidebbel csak többet pörög és többet eszik.
Írtam itt nem rég, hogy mindenféle bajom van a motorral és sokan próbáltak segíteni, köszönöm is nekik!
Az volt a probléma, hogy a benzincsap nyitva maradt, és mivel a karbiban tényleg fennakadt az úszó, amikor kivettem tiszítítani és össze-vissza forgattam, telefolyt a motor és a légszűrőház benzinnel. Emiatt nem indult. Végül ezt a "fölösleget" sikerült eltávolítani és pöccintésre indult. A karburátort az említett "ütögesd meg gumikalapáccsal" módszerrel megjavítottam. És a benzincsapot mostantól nem hagyom PRI állásban.
Nagy örömömben hétvégén meg is látogattam a Visegrádi várat .
Üdv itt a GS500-asok közt!
Némi infót lelsz GSTeddy neve alatt ( Itt )
Lánc és lánckerekek jó áron itt: Reklám :-)
Amúgy pár cserén már túl vagyok, de extrém árat erre nem tudnak mondani, ebben a méretben szerintem nem nagyon van iszonyat drága lánc, a szervizek nekem eddig nagyjából a fenti cég árán adták, csak egy óra munkadíj volt rajta.
Most vettem egy 2001-évj.Gs500 suzukit..lánc kell rá,de nem tudom vagyis a neten nem találok rá hol és milyet kell rá vennem,bár megy szervízbe gondolom ott rámsózzák a legdrágábbat és nem azt teszik rá ,mivel látják,hogy nem értek hozzá...
Meg vannak a méretezések erre milyen való ,mivel nincs gépkönyvem..köszi a választ.. légyszi írj mailt..gitarka@citromail.hu
Gratulálok az új mocihoz,sok kellemes kilómétert hozzá,azért teszteled?,ha megengedik?
Te meg nekem kettőre!
Gs-en szeretnék áttételt módosítani. Tapasztalatokat szeretnék kérni hogy ki és hogyan változtatta egyáltalán megéri e ezzel babrálni?
Erik a távgyógyász.
Nagyon Rendes vagy..
Köszönettel..
Zoli..
Jó gurulást...
Az volt a probléma, hogy a benzincsap nyitva maradt, és mivel a karbiban tényleg fennakadt az úszó, amikor kivettem tiszítítani és össze-vissza forgattam, telefolyt a motor és a légszűrőház benzinnel. Emiatt nem indult. Végül ezt a "fölösleget" sikerült eltávolítani és pöccintésre indult. A karburátort az említett "ütögesd meg gumikalapáccsal" módszerrel megjavítottam. És a benzincsapot mostantól nem hagyom PRI állásban.
Nagy örömömben hétvégén meg is látogattam a Visegrádi várat .
Üdv itt a GS500-asok közt!
Némi infót lelsz GSTeddy neve alatt ( Itt )
Lánc és lánckerekek jó áron itt: Reklám :-)
Amúgy pár cserén már túl vagyok, de extrém árat erre nem tudnak mondani, ebben a méretben szerintem nem nagyon van iszonyat drága lánc, a szervizek nekem eddig nagyjából a fenti cég árán adták, csak egy óra munkadíj volt rajta.
Ja, és még egy infóforrás: AKMT weblap
Tanácsot szeretnék...
Most vettem egy 2001-évj.Gs500 suzukit..lánc kell rá,de nem tudom vagyis a neten nem találok rá hol és milyet kell rá vennem,bár megy szervízbe gondolom ott rámsózzák a legdrágábbat és nem azt teszik rá ,mivel látják,hogy nem értek hozzá...
Meg vannak a méretezések erre milyen való ,mivel nincs gépkönyvem..köszi a választ.. légyszi írj mailt..gitarka@citromail.hu
Köszi Zoli