Észleltem a bitorlást
Jajjnemá
Nem van nekem jó kedvem ettől az eltűnéstől, úgy is mondhatnám, hogy ég a fejem, hogy ennyit ku(k/s)soltam de valahogy ez lett .
Hogyne látnálak! Mondjuk a kék melegítőalsó nem olyan jó, de elmegy azért.
Értem. Illetve részben, de az nem baj. De kívánom, hogy legyél jól!...és itt!
Lácc? Megvagyok köszönöm, hát én itt, - nem tudom kifejteni, mert hosszú és összetett, nem voltam túl jó passzban kedvileg, kommunikációilag stb. Csigaház (tudom, minek az egy cicának ) - röviden.
Szóval csak nézelődtem néha szótlanul .
Ezt mondom Én is!
Mindenki - FŐLEG MOST SZEZONNYITÁSKOR - a saját és KIZÁRÓLAG a SAJÁT tempójában, ritmusában motorozon.
Ezért se akartam soha - és most se nagy távot nyomni, mert lesz szerintem olyan ember is, aki az évadnyitóra eddig "frissítésnek" ment 100km-ert.....
És ez nem is lesz kevés - hiszen holnaptól megint itt a minusz......
MINT MINDIG!
Aki figyel, MINDEN induláskor meghallhatja, hogy mi a következő megálló. Így ha lemaradna akkor sincs gond.
A gond, hogy általában senki nem figyel a felvezetőre
Mivel jelenleg egyik tervezetben sincs autóút, autópálya.....így senkinek nem kell a 130-as tempótól félnie.
Aki nem tudná.....
AKMT ÉVADNYITÓ (várhatóan) március 27.
Ami még nem biztos......az az útvonal.....
a verzió:
Találkozó 9:00-kor a Biatorbágyi viadukt alatt lévő benzinkúton
Innen az 1-esen haladunk.....
- Tatabánya - Turul kilátó
- Tata - Öreg tó
- Komárom......át a 82-es felé..... Zirc.........és a 8-as mellett irány Fehérvár, majd a 7-esen a zárópont a szokásos Velencei Cápa.
b., verzió
Találkozó 9:00 - még nem tudom hol, hiszen lehet hogy már nem lakom Adonyban:-) eddigre
6-os.....Dunaföldvár.......61-es.......Kaposv
ár........67.......Balaton........7-esen hazafelé (Adony-Adony viszonylatban ez 404km....tudom mert már párszor lenyomtam)
c verzió: Imeretlen még.....de időben közlöm!
Aki nem volt tavaly.....
63 motor volt a csúcsidőben.......
Ergo ekkora létszámnál ELEVE nincs száguldozás.
Én mondjuk még az Etz-men változtattam az áttételen, kicsit túrázósabb lett így, kevesebbet forgott egy 500-sal 5.-ben. Viszont azt ne feledd, hogy azért a GS órája csal lefele, kié ennyit, kié annyit. Az biztos, hogy sztem 500-nál nagyobb fordulatszám- esés lehet, h a dinamika rovására válna, akkor meg már nem biztos hogy megéri. Szerintem az, h 120 nál 6ezret pörög, az pl egy tök jó utazó tempó, ez valahol 110 felett lehet picit (asszem Blue is így mérte még, amikor GS-e volt), tartósan e fölött meg én pl nem szívesen kínzom a gépet, és ha mondjuk kevesebbet forogna 130 nál, 140-nél, lehet, hogy csak erőlködve tudná tartani. Ha mégis belevágsz, akkor sok sikert hozzá!
Hát azért köszi bár nekem 5. be leforog a motor és akkor olyan 190 körül vagyok vele de ha rakok egy hatodikat akkor vissza lassul olyan 170 körül ig . és ezért gondolkoztam hogy kipróbálnék valami módosítást de előtte gondoltam megkérdezlek titeket.
Előre nem tom mért döntötték el ennyire mert a duciké sokkal fekvőbb is az ellenpélda meg a HD álló V blokkjai.Ez olyan köztes megoldás.Talán z inyektor/karbi elhelyezéshez van köze meg a légszűrőhöz.Magyarán hogy ez a sok cucc elférjen ott és még legyen tank is el kellett forgatni valamennyire.
Jól mondja El-BlueDiablo.FRpéter és az SVmedia.Médián sok az innfo,user manual stb.Meg a forumon is segítenek sokan.
Ha alkatrész kell a link van minden árlistában.
Gumiméret 120/60-17 elöl hátul 160/60-17.A gyári D220-as gumi sokakat meglep mennyire nem tapad nekem szerencsém volt az előző 69 éves tulaj már vélhetően a szalonban ledobatta róla.
Ha a srác már edződött NSR-en a majompózhoz akkor lehet jobban bejön neki nekem még a picit magasabb N-esnél is szokik a kezem fájni mert túlzottan előredőlős a dolog.
Amúgy minden mintha DL lenne.Talán picit mérgesebbre hangolták.
bocsikát megnyerhecc, ha eccer itt leszel, és meglátogacc bennünket.
Albert keksz a kekszek keksze,
Homoszex a szexek szexe!
Jajjnemá
Nem van nekem jó kedvem ettől az eltűnéstől, úgy is mondhatnám, hogy ég a fejem, hogy ennyit ku(k/s)soltam de valahogy ez lett .
Értem. Illetve részben, de az nem baj. De kívánom, hogy legyél jól!...és itt!
Örülök, hogy visszatértél.
Jah, esSO voltam.
Lácc? Megvagyok köszönöm, hát én itt, - nem tudom kifejteni, mert hosszú és összetett, nem voltam túl jó passzban kedvileg, kommunikációilag stb. Csigaház (tudom, minek az egy cicának ) - röviden.
Szóval csak nézelődtem néha szótlanul .
Hogy vagy?
Ezt mondom Én is!
Mindenki - FŐLEG MOST SZEZONNYITÁSKOR - a saját és KIZÁRÓLAG a SAJÁT tempójában, ritmusában motorozon.
Ezért se akartam soha - és most se nagy távot nyomni, mert lesz szerintem olyan ember is, aki az évadnyitóra eddig "frissítésnek" ment 100km-ert.....
És ez nem is lesz kevés - hiszen holnaptól megint itt a minusz......
MINT MINDIG!
Aki figyel, MINDEN induláskor meghallhatja, hogy mi a következő megálló. Így ha lemaradna akkor sincs gond.
A gond, hogy általában senki nem figyel a felvezetőre
Mivel jelenleg egyik tervezetben sincs autóút, autópálya.....így senkinek nem kell a 130-as tempótól félnie.
Aki nem tudná.....
AKMT ÉVADNYITÓ (várhatóan) március 27.
Ami még nem biztos......az az útvonal.....
a verzió:
Találkozó 9:00-kor a Biatorbágyi viadukt alatt lévő benzinkúton
Innen az 1-esen haladunk.....
- Tatabánya - Turul kilátó
- Tata - Öreg tó
- Komárom......át a 82-es felé..... Zirc.........és a 8-as mellett irány Fehérvár, majd a 7-esen a zárópont a szokásos Velencei Cápa.
b., verzió
Találkozó 9:00 - még nem tudom hol, hiszen lehet hogy már nem lakom Adonyban:-) eddigre
6-os.....Dunaföldvár.......61-es.......Kaposv
ár........67.......Balaton........7-esen hazafelé (Adony-Adony viszonylatban ez 404km....tudom mert már párszor lenyomtam)
c verzió: Imeretlen még.....de időben közlöm!
Aki nem volt tavaly.....
63 motor volt a csúcsidőben.......
Ergo ekkora létszámnál ELEVE nincs száguldozás.
De bitorlóval állok szemben, aki az én nevemben írkál Ráadásul leéget...
És még mindig nem valljátok be?
Ha alkatrész kell a link van minden árlistában.
Gumiméret 120/60-17 elöl hátul 160/60-17.A gyári D220-as gumi sokakat meglep mennyire nem tapad nekem szerencsém volt az előző 69 éves tulaj már vélhetően a szalonban ledobatta róla.
Ha a srác már edződött NSR-en a majompózhoz akkor lehet jobban bejön neki nekem még a picit magasabb N-esnél is szokik a kezem fájni mert túlzottan előredőlős a dolog.
Amúgy minden mintha DL lenne.Talán picit mérgesebbre hangolták.
Mivel névbitorlás esete forog fenn.