Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

régen minden jobb volt... nekem is lakkozva van.. mondjuk 23 év után már nem az igazi.. de még szvsz nem rossz
Azt hittem még mindig rálakozzák, bár az tény, hogy újabb GS-t sose néztem közelről, tudtam h nincs rá keret:). Az enyémen még rálakkozták, bár csak a tankra, az idomra nem. Arra gondoltam, hogy a lakk védi kicsit, és pl a tanktáska nem karcolássza össze a matricát.
Hú fiúk.. elhoztam ma majdnem az összes szervízmunkalapot a szervízből.. bevittem excel táblába... mindjárt sírok , jobb volt míg nem tudtam..

nem teszem közzé mert még megkérdi az apeh, h miből van..
Gyárilag sincs rálakkozva, legalábbis a suzukiknál.
Sima egyszerű UV álló, vízálló matrica!
Matrica ügyben meg nekem eleve az tetszett, hogy korrektül válaszoltak a George designtól egy két napon belül, normálisan, ahogy kell. A többi hely, ahol érdeklődtem, azóta se dobott egy emilt sem. Ennek több mint 2 hete, tehát azért idejük lett volna.
Blue

Köszi szépen az infót, vagy a Heidenaun gondolkozom én is, vagy a ContiGon, ezt a másik Conti Sm gumit meg csak most vettem észre, és hát megtetszett az ára. Száguldozás nálam sincs, pályára tuti h nem fogok menni (sajna nincs Győr környékén, és amúgy meg már sok lenne a benzinpíz:( ), autópályára megint nem megyek, és az esetek 85 %-ban egyedül megyek a mocival, max 130-al. Uh szerintem beruházok egyre, kíváncsi vok , milyen lesz. A mostani Metzeller-re is kíváncsi volnék, milyen volt ifjú korában, mert ahogy néztem, nem olcsó gumi, de sajnos már baromi kemény. És köszi a választ még egyszer!
Nekem is innen van a bandit fejidom matricája!
A gyárival azonos minőséget kaptam harmadáért!
Érdekesség gumi ügyben

A banditon nekem Conti RoadAttac volt fent
Az csak 59W-s....vagyis 236kg-ig terhelhető - DE! - 270km/ó-át bír.....

Vagyis a mostani gumim elmélteileg jobb, hiszen jobban terhelhető - és ugye nincs száguldozás ugy se......



De Gs-be.....
Volt itt ugye 62H-s gumik.....

A többiek tudtommal használgattak:
Pirelli MT75 - 62S - ez csak 180-.at bír......
Dunlop Sportmax - 62W - 270-et bír......

és a többbbbi.....


Szóval a GS-re szinte bármelyik 130/70-17-es gumi jó
Na ezt Én se tudtam:-))))

http://www.motorkerekpargumik....


M
/C jelölés: "Kizárólag Motorkerékpárra"




És mi van ha fűnyírót építek? he he he he
De Zoli32-nek is igaza van....


Conti Twist SM - Strauszgumi
130/70-17 M/C 62H TL ContiTwist SM 12.597 Ft



A 62H a lényeg!



Nekem a Gs-en Heidenau volt fent....
130/70x17 Köpeny 62H K66 TL HEIDENAU 14.450 Ft

Ez is 62H-s......


Itt egy kis leírás:
http://www.lancszett.hu/jelole...

Mivel 62 nincs a listába ezért vegyél le a 63-ból egy kicsit....
63=272kg......vagyis a 62 olyan 260kg lehet.....
H=210km/ó

Vagyis nyugodtan megveheted a SM gumit.....simán bírni fogja a GS-t:-)



Ami nekem van erre azt írja:
Continental ContiForce SM 160/60 R 17 M/C 69H TL

Vagyis 325kg, és 210-es tempó (annyival meg ugyse megyek)
JA!


A nem tervezés......
Szóval csak ez volt a boltba, ahol felvertük a sátrat is, hiszen éjjel 1-kor vettem észre (23 órakor indultunk el)....és a bolt 9-kor nyitott:-))))

Másnap meg kiderül, hogy csak ez az egy 160/60-17-es gumijuk volt....szóval lehetőségem se volt. De ott mondták, hogy már sok mocira tettek ilyet - és eddig jók a visszajelzések.

A bejáratás?
kb 400km autópálya átlag 150-el....... (M7-M70-Szlovénia....Bleddig)
Ott 1000km szerpentinezés a Júlia alpokban......
És haza 600km autópályázás.....

Kanyarokban se volt semmi gondom.




Festés......
Szerintem fesd le a vasat.......
Lakkozod le 2 rétegben......
Hagyd száradni.....
Matricázd......
És uttána 2 réteg lakk megint......



Matricát meg itt a sportmotoros Matricás topicban tudsz szerványolni EMBERI áron...... Ajánlom! Én az Apriliámra régen sokat rendeltem ettől a George nevű, Ajkai emberkétől......

De van matricás bolt Martonvásárba is..... a kollegám a Kawájához csináltatott ott trikoloros matricát....
Nekem most Conti Force SM van fent.
Nem volt tervezve, de kellett, hiszen már haza se mertem jönni a szétkopott gumival ami az otopálya miatt keletkezett:-)))))

Azóta benne van 4000km és eddig minden OK.....pedig Én is paráztam, hiszen nem egy supermoto a Bandit:-)))) Főleg 2 személlyel, felcuccolva:-)
Súly és sebességindex.Asszem ezt pillekönnyű supremotokra találták ki.
Ezekben a kérdésekben tud valaki segíteni? Első: lehet hogy hülye a kérdés, de azt tudja valaki, hogy mi a különbség a continental szupermoto gumija és a sima túra gumi között? Mert a conti twist sm jó árban van (nekem jó) csak azért kíváncsi lennék. Más a görbülete, h jobban le lehessen dönteni? Vagy anyaga? A másik kérdés már fényezésről szól, írtam is a fórumba, de sajna nem jött válasz. Szóval, a moci átfestésében vagyok, és akarok hozzá rendelni matrica szettet, a tankra pedig szeretném rálakkozni, ahogy gyárilag is volt. DE. Én azt olvastam fényezős könyvben, hogy akkor lesz jó a kapcsolat a festék és a lakk között, ha a festék még nincs teljesen megszáradva a lakk ráfújásakor. De azért gondolom, hogy a matricával nem szoktak addig szórakozni, amíg nincs megszáradva festék a tankon. Akkor hogy csinálják ezt? Van valami speckó lakk, ami jobban megköt akkor is, ha a festék már régóta meg van száradva? Pl airbrush-nál (nem tudom jól írtam e) hogy csinálják ezt? Erről nem találtam sajna leírást, van valakinek ötlete? Köszi előre is!
Protektoros bikinííííííííííí!

Basszus... nem ám erényöv jön divatba "délen"....
Más sportokban már létezett a dolog. A Dainese-nak csak annyi volt a dolga hogy lemásolja és rányomja a logóját.
Pár hónapja még röhögtettek.......

Mit találok ma meg?



Motoros melltartó
2010.02.24.


Állítólag a férfiak minden percben gondolnak a szexre – a legtöbb férfit pedig foglalkoztatják a női mellek. A pusztán szexuális töltetű érdeklődés mellett persze létezik az esztétikai értékelés, sok művészeti alkotáson is találkozhatunk az adott kor szépségideáljának megfelelő fedetlen keblekkel. A Dainese tervezői most továbbléptek, és a női mellekkel a védelem területén kezdtek foglalkozni.

Aki próbált már barátnőjének motoros védőruhát venni, az tisztában van azzal, hogy ez nem is olyan egyszerű feladat, még ha csak egy kabátról van is szó. Bár az utóbbi években jelentősen bővült a kínálat ilyen téren is, a helyzet ma sem egyszerű, nem könnyű megfelelő védőfelszerelést találni a női testnek.

Férfiaknak készült mellvédővel a terepmotorozás terén már találkozhattunk, néhány évvel ezelőtt a gyorsasági motorsportban is használni kezdték az ilyen védőfelszereléseket, sőt, ma már kereskedelmi forgalomban is kaphatóak ezen kiegészítők. A Dainese Thorax Lady és Thorax Pro Lady a nőknek készült ekvivalens felszerelés. A Pro változat saját pántokkal rendelkezik, önállóan is viselhető, míg az egyszerűbb változat csak egy Dainese gerincprotektorral együtt, arra rögzítve a mellvédőt. A védőeszközt alapvetően a mellcsont és a bordák védelmére fejlesztették, de a női test anatómiája miatt ez csak a mellek védelmével együtt oldható meg.
jó a zene
egy kis hazai az oldalon
A karbiszinkron nem nagy költség szervizben sem. Hiszen fél óra alatt megvan. Ha jófej a szerviz, akkor nem is számol rá egy egész órát. Ergo 3-5000 Ft-ból megvan. Én összekötöttem anno "rendes szervizzel" így még csak nem is szerepelt a számlán.
Szinkronteszter kell hozzá. Egyébként egyszerü.
valaki házilag csinált már karbi szinkront gs 500ason? (fojtotton)
habár én félnék töle mint a szelephézag állítástól.
de hátha valaki egyszerűen megoldotta.
Az alkohol nem segit felmérni a távolságot

http://www.vicclap.hu/link/594...
Köszi, igen az lesz épp azt a szakértő szemet fület kutatom, meg a jó időt várom:)
Az nekem is gyanús volt hogy az itthoni használt motorok 90% ban 20-25e km van :)