Azért furcsa nekem ez, mert 2 napja kiválóan és stabilan járt. Ma meg nem. Pedig a kettő között semmi sem történt. Illetve azt sem értem, hogyha 2 napja beindítottam, akkor most miért indult ilyen nehezen (csak bikázva fullgázon).
Én passzolok, ilyet még nem is hallottam. De a gondod megegyezik a bemásolt cuccal, szerintem próbáld az ott javasoltakat előszörre. Azaz menj vele vagy 30 km-t alkalomadtán. Aztán majd kiderül.
JA igen, a srác azért írt, mert nem tudja a téli tárolás után a motort használni, mert az alapjárata össze-vissza ugrál, ha a szivatót visszanyomja akkor pedig leáll.
Sziasztok!
Kicsit hosszú leszek, de a segítségeteket szeretném kérni, ugyanis ma nem indult be a motor.
A történet:
2 napja szelephézagot állítottam, majd összeszereltem a cuccot (karbik is ki voltak véve). Utána jött az első tél indítás, ami kb 15 perc köszörülés után sikerült, ezen semmi meglepő ne volt. Azt már korábban láttam, hogy a két gyertya nem egyforma színű, de mivel nem volt karbiszinkron állítóm, ezért az alapjáratot feltekertem, majd a gyertyakábeleket felváltva lehúzogatva összelőttem, hogy ugyanoda essen vissza a fordulat mindkét esetben.
Szépen hagytam járni 20 percet, majd konstatáltam, hogy minden szép és jó.
Ma akartam egy próbakört menni, hogy ne a pénteki első utamon érjen a meglepetés, derüljön ki most ha valami nem oké. Szívató fel, indítózok, indítózok, semmi, semmi, akksi egy idő után lemerül.
Elég masszívan káromkodtam, mert nem értettem, hogy két napja még minden jó volt, ma meg nem indul.
Megbikáztak kocsiról, indítózok, indítózok és max szivató + csőgáz kombóval nagy nehezen beindult, köhécselve, krákogva. Ha a gázt visszaengedtem, már fulladozott is.
Így álltunk kábé 5 percet, mire bemelegedett és a gázt el tudtam már engedni és nem fulladt le. Később szívató is vissza, járt alapjáraton.
De! Az történik, hogyha adok egy kis gázt, majd visszaengedem az alapjárat 800 és 2000 között "oszcilllál", majd beáll ahova kell. Ha gázd adok és megyek vele, minden oké, de amikor megállok vagy kuplung ki, akkor az alapjárat megint oszcillál 10 másodpercet és beáll.
Mi ez srácok? Mi a baja? Valami alapjárati szarság lesz itt és ezért nem is akart beindulni, hiába köszörültem...
A totalbike-on olvastam a minap ezt:
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/02/2
2/nem_tartja_az_alapjaratot_a_suzuki/
Idézem:
"
;Az állandó nyomású, membrános karburátorral szerelt motorokra jellemző, hogy ha sokáig állnak, a membrán "kiszárad". Ezt követően számos problémát produkálnak, pl. nem húznak egyenletesen, nem veszik a fordulatot, nem lehet velük finoman menni és ez eltart legalább az első 10-20 km-ig. Ennyi idő kell a membrán anyagának a "felpuhuláshoz", megmelegszik, bejáródik és utána egyformán és egyenletesen emelkedik a négy karburátorban a 4 tolattyú."
Szóval tudtok segíteni? Az akksi most töltődik. Lehet, hogy menni kellene vele egy kisebb kört?
Az a bajom, hogy így nem merem otthagyni sehol, mert ha nem indul be, akkor nem tudok hazajönni, azt pedig nem nagyon szeretném
Sziasztok!Márciusban mély fájdalommal megválnék 2005-ös gs500f mocimtól.12000km van benne,most kapott új gumikat.szervízkönyves+karbantartott.Jól bántunk egymással! A maradék hitelt kifizetem,így a törzskönyvet is tudom mellékelni.Részletekről a silverberry@t-online.hu -n beszélhetünk
én alig 1 hónapja cseréltem 04-es F-en. DID 520VM lánc javallot
valamint JT lánckerekek mind első mind hátsó.
ha szeretnéd megtartani a lánckerekek gyári fokszámát akkor előre
JTF516 és hátra JTR823. én ígytettem.
a láncot nittelő szemmel kaptam nagyvasból és megfelelő szerszám hijján egyszerűen elütöttük a nitt szem végét.
(annó itt fórumon is és máshol is kerestem embert akinek van nittelője de nem akadt és azt tanácsolták egyszerűen üssem el. A végeredmény a lényeg és ha ügyes vagyok sikerülhet, szerintem összejött)
hozzá kell teni faterom folt a fő szervizes ővé az érdem
nagyvason ez akkor 30 körül volt! cakk pakk
csatoltam az akkori megrendelésem.
Ha jól tudom, a cseréhez kell egy speckó szerszám, aminek a pontos neve sajna most nem jut eszembe (talán valami nittelő?...). Szóval ezt ajánlatosabb szerelőhöz vinni, de a többiek majd pontosítanak.
Nézegettem árakat de nem tudom melyik a jó gyártmány, stb...
Aki már csinált ilyet megmondaná mennyi egy normális lánc, stb... ára, valamint mennyit kérnek érte a szervízben, vagy otthon megoldható-e?
Neked is hasonló volt?
Kicsit hosszú leszek, de a segítségeteket szeretném kérni, ugyanis ma nem indult be a motor.
A történet:
2 napja szelephézagot állítottam, majd összeszereltem a cuccot (karbik is ki voltak véve). Utána jött az első tél indítás, ami kb 15 perc köszörülés után sikerült, ezen semmi meglepő ne volt. Azt már korábban láttam, hogy a két gyertya nem egyforma színű, de mivel nem volt karbiszinkron állítóm, ezért az alapjáratot feltekertem, majd a gyertyakábeleket felváltva lehúzogatva összelőttem, hogy ugyanoda essen vissza a fordulat mindkét esetben.
Szépen hagytam járni 20 percet, majd konstatáltam, hogy minden szép és jó.
Ma akartam egy próbakört menni, hogy ne a pénteki első utamon érjen a meglepetés, derüljön ki most ha valami nem oké. Szívató fel, indítózok, indítózok, semmi, semmi, akksi egy idő után lemerül.
Elég masszívan káromkodtam, mert nem értettem, hogy két napja még minden jó volt, ma meg nem indul.
Megbikáztak kocsiról, indítózok, indítózok és max szivató + csőgáz kombóval nagy nehezen beindult, köhécselve, krákogva. Ha a gázt visszaengedtem, már fulladozott is.
Így álltunk kábé 5 percet, mire bemelegedett és a gázt el tudtam már engedni és nem fulladt le. Később szívató is vissza, járt alapjáraton.
De! Az történik, hogyha adok egy kis gázt, majd visszaengedem az alapjárat 800 és 2000 között "oszcilllál", majd beáll ahova kell. Ha gázd adok és megyek vele, minden oké, de amikor megállok vagy kuplung ki, akkor az alapjárat megint oszcillál 10 másodpercet és beáll.
Mi ez srácok? Mi a baja? Valami alapjárati szarság lesz itt és ezért nem is akart beindulni, hiába köszörültem...
A totalbike-on olvastam a minap ezt:
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/02/2
2/nem_tartja_az_alapjaratot_a_suzuki/
Idézem:
"
;Az állandó nyomású, membrános karburátorral szerelt motorokra jellemző, hogy ha sokáig állnak, a membrán "kiszárad". Ezt követően számos problémát produkálnak, pl. nem húznak egyenletesen, nem veszik a fordulatot, nem lehet velük finoman menni és ez eltart legalább az első 10-20 km-ig. Ennyi idő kell a membrán anyagának a "felpuhuláshoz", megmelegszik, bejáródik és utána egyformán és egyenletesen emelkedik a négy karburátorban a 4 tolattyú."
Szóval tudtok segíteni? Az akksi most töltődik. Lehet, hogy menni kellene vele egy kisebb kört?
Az a bajom, hogy így nem merem otthagyni sehol, mert ha nem indul be, akkor nem tudok hazajönni, azt pedig nem nagyon szeretném
szólok még előtte!
addig is, sok szép napos száraz időt
ha már ottvagyunk, akkor gondoltam, az ottaniakkal, vagyis eddig veled, meginni valamit
am tényleg.. miért? ha kell elnavigállak a városban.. főleg ha motorral jössz..
Ment egy privát mail.....
valamint JT lánckerekek mind első mind hátsó.
ha szeretnéd megtartani a lánckerekek gyári fokszámát akkor előre
JTF516 és hátra JTR823. én ígytettem.
a láncot nittelő szemmel kaptam nagyvasból és megfelelő szerszám hijján egyszerűen elütöttük a nitt szem végét.
(annó itt fórumon is és máshol is kerestem embert akinek van nittelője de nem akadt és azt tanácsolták egyszerűen üssem el. A végeredmény a lényeg és ha ügyes vagyok sikerülhet, szerintem összejött)
hozzá kell teni faterom folt a fő szervizes ővé az érdem
nagyvason ez akkor 30 körül volt! cakk pakk
csatoltam az akkori megrendelésem.
Nézz rá GSTeddy adatlapjára, ott el tudsz indulni lánc (és sok egyéb) ügyben!
Mennyibe kerül egy lánccsere 2003-as GS 500-on?
Mit is kell még cserélni ilyenkor?
Nézegettem árakat de nem tudom melyik a jó gyártmány, stb...
Aki már csinált ilyet megmondaná mennyi egy normális lánc, stb... ára, valamint mennyit kérnek érte a szervízben, vagy otthon megoldható-e?
Köszönöm!