Szerintem felesleges lenne külön ,,eszközt" venni, kivéve ha motorszerelő vagy. Ahhoz hogy 25000km-enként szinkronizálj? Lehet addigra nem is lesz meg ez a motor.
"van hozzá eszköze "
Na ez az. Ha lenne eszközöm megcsinálnám. Vagy ha valakinek van a közelben (Budaörs) szívesen átmotorozok, hogy megcsináljuk. A leírás itt van csak eszközöm nincs.
Tegnap megjött a szelephézagoló lapkám, betettem, összeszereltem, megmaradt a dugattyú is meg az összes szelep . És idén először hallottam a GS-t duruzsolni.
Karbiszinkront meg amolyan "alapjárat felteker, gyertyák lehúzogat" parasztos módon próbáltam megcsinálni, jobb híján. Valaki-valahol egy megoldást tud erre Budaörs könyékén?
Hát ha megyünk akkor lesz nálam 4 liter olaj minimum. Más, nagyobb baja elvileg nem lehet. Bár addig még bele teszek 1-2ezret, csak kijön ha van valami galiba.
Dobozba pont elfér pár kanna olaj.Hol itt a gond.Próbálnád kitólni a garázsból az enyémet.Ehhhh heveny alpoknyi emelkedő.Bár a robit sem volt leányálom 2 Km-ről hazatólni.Naná hogy egy lejtő alján jó távol a háztól rohadt le.Belökni meg nuku.Aszittem kiköpöm a tüdőmet.
SV-t meg szerintem nem is lehetne betolva indítani.Akkora a motorfék hogy 3-asban is megállna akárhányan toljuk.
Utálom tolni, még az udvaron belül is. Még nem volt olyan motorom amit ne kellett volna valamiért belökni. Na a GS mellett elég cumi rohangálni, ha tehetem nem teszem.
egyszer toltam az enyémet kb 800 métert... előtte még úgy gondoltam ha lerobbanok vele bárhol is, majd hazatolom.. nyáron van idő.. olyan hosszú 800 méterem se volt azóta se
Én egyelőre felélesztem, aztán némi tavaszi szerviz következik, meg megkérdezem a szerelőt mit gondol el merjek-e indulni Prágába? Meg még egy pár kérdés, aztán el kellene hozni valamikor a hátsó dobozt Viktortól.
Csak mostanság elég szar passzban vagyok