Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Elkelt! (elkótyavetyéltem).
Adatlapom
Máv? Szép, nagy, erős, nyomatékos túragépeik vannak
fél hónap alatt átlag 2850 kmet ingázok az egyetem és a lakás között 5350 forintból.. nagyon olcsón utazok nagyon sokat..a MÁV kell neked is, látom
Kék 412?
Az lassú
gyalog kellene járnod...
A RR soha nem volt jó vagy megbizható autó!
Miért gondolod, hogy szervizbe kell hordani? Ezek Yamahák
Tartósak, megbizhatóakm max amit eszik az a gumi (legalább is az 1000-es) Nekem 5,3 l fogyaszt, a Cat ugy tudom inkább 5 alatt.
Az élmény viszont ég és föld: nagyobb a különbség, mintha egy robogóról ülsz át egy GS-re.
Egy hátránya van : túrásoknak túl sportos, sportosoknak túl túrás, vagyis kompromisszum. Na jó befejeztem
Így van. A cél az lenne hogy minél nagyobb távolságokat tegyek minél kisebb pénzből.
Ha néhanap pályázni mész jobb lesz egy sv.Az egyhengeres harmatos lesz még kakucson is.A teljesítményadatok után ez a tipus nyugodt túrás pöfögésre való nem pályarohanásra.
De tom nem lehet lebeszélni róla.
..indokolatlanul olcsó egy 25 éves rolls royce is.. pedig milyen jó autó, még se jár vele épeszű ember, mert drága fenntartani. Sztem Bálint is úgy van vele, hogy inkább a benzinkúton hagyja a pénze jelentős részét, nem a szervízben..amíg diák az ember ez van..és ilyen hozzáálás mellet még ha ingyen kapna egy 1000 sportmotort, akkor se használná.. na jó akkar talán
Hát, erre mit írjak? Tudom én is, nagy dolog a szerelem! Így lett nekem is a DL.
Nézzél Thundercat-et vagy Thunderace-t ( jé nekem is az van
Nagyon jók és indolkolatlanul alacsony az áruk.
Bocs az off-ért
Nem ábrándítasz ki, veszett utópiákat kergetek. Tudom.
De láttam, ráültem, mentem vele, tettszett... és az ember ez alapján vesz motort.
Ismerem a típust, láttam, próbáltam is.
Egyrészt drágább a fenntartása. Másrészt nem tudok vele lassan menni. Fel kell nőni ahhoz a szinthez és motorerőhöz. VFR-re pl lenne pénzem de ismét a tudás és a vérmérséklet ami hátráltató tényező.
Végső megoldásnak majd TDM-et szeretnék de az még odébb van.
Ami még zavar hogy Thundercathez 10000Ft a 4 gyertya, Gs-hez alig 2000 fölött a 2, Szr-hez meg 1db kell, kb 1050Ft.
Nem akarlak kiábrándítani, de az egyhengeres nagy köbcentis közúti motorok ideje lejárt.
Bocs az Off-ért: Thundercat-ot nézted már. Abből legalább több van( olyan mint az enyém csak kicsiben)
Én spec úgy emlékszem, hogy 2004-től lett spanyol, mikor is fekete lett a váz. De lehet, hogy tévedek.
Azért nem kell azt a rozsdásodást túl misztifikálni, nem olyan az, mint egy 25 éves Zsiguli! A sárvédő - első - és a farokidom műanyag, tk csak a tank meg a váz vas. Egy matt fekete acryl sprével 3 perc alatt orvosolható.
Nekem az kell amelyiket hasznaltmotor.hu-n hirdetik
Bár őszintén szólva azt sem bánnám ha a GS maradna. Már úgy hozzászoktam
Amúgy egyik barátomnak 2002-es GS-e van és Japán, legalábbis a váztáblán az van odaírva.
SZR az egy ritka motor, nem? A használtauton csak 2 van
Nekem is Yamahám van, nagyon prima motor, de szerintem minden japánmotor jó .
És a2001 utánni GS is japán, csak az összeszerelés spanyol (nyilván nem kevés leegyszerüsitett spanyol beszállitással) Az ujabb mellett szól, hogy nálunk szerintem sokkal több van belőle, mint a régiből. Ellene szól, hogy lesporoltak róla néhány dolgot, meg egy kis rozsda. De ahogy nézem ezért nincs is olyan nagy külömbség az árban (Multkor láttam Törökbálinton egy eladó GS-t 2003-ast 450-ért nagyon elhanyagolva a hátsó fogaskereke mint egy hullám taraja, teljesen visszakunkorodva, törött farokidom, , látszott, hogy soha nem törödtek vele.)
Jelenleg egy Yamaha SZR 660-as.

Úgy néz ki a helyzet hogy a hátsóülés nincs használatba hosszú távon. -Barátnőm szülei nem túl boldogok ha viszem lyányukat.
Világkörüli túrát nem tervezek szóval nem gond egy kicsit döntött testhelyzet.
Hátsódobozt meg az SZR-re is fel lehet pattinitani ha sok a csomag.


Ezen kívül szeretnék pályára menni amire a GS-t kicsit sajnálnám.
Bár ha marad akkor ez is megy pályára.

Ezenkívül hasonlóan gazdaságos a fenntartása és különben is Yamaha párti vagyok