A RR soha nem volt jó vagy megbizható autó!
Miért gondolod, hogy szervizbe kell hordani? Ezek Yamahák
Tartósak, megbizhatóakm max amit eszik az a gumi (legalább is az 1000-es) Nekem 5,3 l fogyaszt, a Cat ugy tudom inkább 5 alatt.
Az élmény viszont ég és föld: nagyobb a különbség, mintha egy robogóról ülsz át egy GS-re.
Egy hátránya van : túrásoknak túl sportos, sportosoknak túl túrás, vagyis kompromisszum. Na jó befejeztem
Ha néhanap pályázni mész jobb lesz egy sv.Az egyhengeres harmatos lesz még kakucson is.A teljesítményadatok után ez a tipus nyugodt túrás pöfögésre való nem pályarohanásra.
De tom nem lehet lebeszélni róla.
..indokolatlanul olcsó egy 25 éves rolls royce is.. pedig milyen jó autó, még se jár vele épeszű ember, mert drága fenntartani. Sztem Bálint is úgy van vele, hogy inkább a benzinkúton hagyja a pénze jelentős részét, nem a szervízben..amíg diák az ember ez van..és ilyen hozzáálás mellet még ha ingyen kapna egy 1000 sportmotort, akkor se használná.. na jó akkar talán
Ismerem a típust, láttam, próbáltam is.
Egyrészt drágább a fenntartása. Másrészt nem tudok vele lassan menni. Fel kell nőni ahhoz a szinthez és motorerőhöz. VFR-re pl lenne pénzem de ismét a tudás és a vérmérséklet ami hátráltató tényező.
Végső megoldásnak majd TDM-et szeretnék de az még odébb van.
Ami még zavar hogy Thundercathez 10000Ft a 4 gyertya, Gs-hez alig 2000 fölött a 2, Szr-hez meg 1db kell, kb 1050Ft.
Én spec úgy emlékszem, hogy 2004-től lett spanyol, mikor is fekete lett a váz. De lehet, hogy tévedek.
Azért nem kell azt a rozsdásodást túl misztifikálni, nem olyan az, mint egy 25 éves Zsiguli! A sárvédő - első - és a farokidom műanyag, tk csak a tank meg a váz vas. Egy matt fekete acryl sprével 3 perc alatt orvosolható.
SZR az egy ritka motor, nem? A használtauton csak 2 van
Nekem is Yamahám van, nagyon prima motor, de szerintem minden japánmotor jó .
És a2001 utánni GS is japán, csak az összeszerelés spanyol (nyilván nem kevés leegyszerüsitett spanyol beszállitással) Az ujabb mellett szól, hogy nálunk szerintem sokkal több van belőle, mint a régiből. Ellene szól, hogy lesporoltak róla néhány dolgot, meg egy kis rozsda. De ahogy nézem ezért nincs is olyan nagy külömbség az árban (Multkor láttam Törökbálinton egy eladó GS-t 2003-ast 450-ért nagyon elhanyagolva a hátsó fogaskereke mint egy hullám taraja, teljesen visszakunkorodva, törött farokidom, , látszott, hogy soha nem törödtek vele.)
Úgy néz ki a helyzet hogy a hátsóülés nincs használatba hosszú távon. -Barátnőm szülei nem túl boldogok ha viszem lyányukat.
Világkörüli túrát nem tervezek szóval nem gond egy kicsit döntött testhelyzet.
Hátsódobozt meg az SZR-re is fel lehet pattinitani ha sok a csomag.
Ezen kívül szeretnék pályára menni amire a GS-t kicsit sajnálnám.
Bár ha marad akkor ez is megy pályára.
Ezenkívül hasonlóan gazdaságos a fenntartása és különben is Yamaha párti vagyok
Elkelt! (elkótyavetyéltem).
Adatlapom