Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, hogy mondod a csúszásnyomokat!

Pénteken megnéztem egy motort Oroszlányban. A leírás alapján jónak tűnt, de a próbaút alatt kiderült ez, az.
A motorral nem lehetett kanyarodni. Amikor belementem egy kanyarba és elkeztem "dőlni" olyan érzésem volt mintha mindjárt az árokba kötnék ki, mert a motor ment kifelé. Egyszerűen nem volt jól kezelhető, furcsa volt.

Utána átmentem egy barátomhoz a friss élménnyel és kipróbáltam az ő GS-ét amit pár hónapja vett és az teljesen jó volt, éreztem a motort.

A kérdés:

-Mennyire érzékeny a motor elesésre, eldőlésre, csúszásra?
Mert van ahol mondják, hogy elcsúsztak, de alig látszik. K
özben, lehet, hogy elment a váz egy kicsit és ezzel a stabilitás és kormányozhatóság is?
Szabad olyat venni amit eldobtak, vagy inkább várjak egy "makulátlan" gépre?

Még valami. Ti milyen olajat használtok a motorba?
Kopóalkatrészekre figyelj, meg esés nyomaira: villaszáron, kormányvégen, oldaldeklin. Típushiba nincs.
Sziasztok GS tulajdonosok!

GS 500 vásárlása előtt állok és meg szeretném kérdezni, hogy van-e valami egy GS 500 vásárlásakor amire különös figyelmet kell fordítani, nehogy meglepetés érjen.

2002 körüli példányt szeretnék venni. Már jópár éve szeretnék ilyen típst venni és volt időm utánanézni a jellemzőinek, műszaki adatainak, de a részleteket mégis csak a tulajdonosok, Ti tudjátok.

Előre is köszönöm a tanácsokat!

Üdv: Gábor
A főni mindenütt ott van!
Na most?
Blúúú még a halaknál is ott van! (remélem látszik)
Én most voltam nemrég. Megnézték a féket (10perc), a lámpákat (1p) meg vetett egy pillantást a gumira (0,1p). Szerintem nagyjából ennyi a lényeg. Ha nem egy romos vasat tolsz be ezen kívül nagy gondja úgysem lesz.
Elvileg az utasülés elött kell lenni egy pántnak, pedig mamár a legtöbb mocin gyárilag sincs. Viszont kapaszkodó se mindegyiken van. Az enyimen sincs,főként ezért szereltem rá konzolt, amit vagy platnival, vagy sk faragott fogantyuval szerelten használom.
Értem!
Köszönöm!
Az ilyen dolgok mindig az adott vizsgabiztoson múlnak. De én még nem hallottam, hogy konkrétan ezt nézték volna.
Ettől függetlenül nem ártana meghegeszteni, mert a rázkódás miatt tovább repedhet. A dolognak az a feltétele, hogy az aksit le kell kötni előbb.
Hali!
Nem tudjátok hogy a kapazkodót a műszakin nézik?
Vagy egyeltalán kell rá? Mer enyém félig el van törve. Nem felül hanem alul illetve nem is a kapaszkodó hanem a rögzítő váz. de nem látszik kívülről.
Ilyen dolgokban 1-2 centi rengeteget jelent! Tisztára, mint a nőknél! De azt most nem részletezném.
És ugye a bandit sem ussssza meg:-)
De ez van...... egy hétre kell cucc, főleg ha utassal van az ember.
BIIIIIZONY:-))))
Köszönöm.
Reménykedtem benne hogy a különbség nem sok.
Rendes anyagból lett csinálva merevítéssel.

Inkább a tartót kell megerősíteni a motoron belülről.
Hali!
A tartó megrakott dobozzal sem hajolt el?
Én is szeretnék egy konzolt készíteni, de félek, hogy túl nagy lesz az erőkar egy-egy nagyobb bukkanónál, és elferdítheti a lemezt.
Nekem volt, illetve van. A DL-é magasabb.
de hogy mennyivel? Nem sok lehet a különbség.
Üdv.
Vita tárgya a következő kérdés:
A DL utasüllés és utas lábtartó távolsága mennyivel nagyobb ill. kissebb(?) a GS -hez képest?(Sajna a körömben nincs DL ezért volt egy kis vita )
A segítséget előre is köszi.Remélem érthető a kérdésem.
Küldesz egy mailt az adatlapomon lévő címre?
Ott megbeszéljük a részleteket.
Természetesen, különben el sem mertem vola engedni a kormányt!
Örülök neki.

De 160-nál ügye zárt pályán próbáltad?
Jól érted :-)

10.000.- a doboz platnival - (ennyiért vettem ennyiért adom, a platnit meg borra boltoltam) - együtt adom őket
4000.- a tartó, ezt meg én csináltam, kb. ennyibe került, 3000.- volt a színterezése, 500.- a homokfújás, meg vagy 500.- a vas ára
Ha leállt rámérek az aksira 2-3-4V. Rátöltök és indul

Pedig annyira élvezem ezt a kis kávédarálóóóóóóttt !
Elindulok szépen és egyszer csak leáll!