Hát a 400-as nemigen mert 350 asszem a biztosítási határ utána tökmindegy.Meg itthon ugyis agyoncsapja a regadó.mindenki úgy gondolkodik hogy 400-as Hmmmm 1,2 misi.Hátttt ha 650-est 1,6 ért tok venni akkor kell a fenének 400-as.Meg már 900-ért faja 600-as hornetet veszek akkor nem biciklizek 1,2 ért 400-assal az nem menő a dizsi előtt.
Ezres nakedet nem értem mért nem gyárt többet a japók mert lenne rá kereslet európában.Főleg V2-ben.Azt csípném.Mind dögdrága digók vadászterülete.Bár ez csak az én nyavajom mert a Gixxer az isten a magyar piac szerint.
Mondjuk egy 400-as kategória bevezetését hangos taps és örömujjongás kíséné itt Európában.
A Yamahával kapcsolatban szerintem az lesz hogy lesz a visszafogottabb xj6 a kevésbé rutinosaknak, az FZ6-ot, meg talán az FZ1-et is leváltja az FZ 8. Viszont ha az FZ1-et is leváltaná az érdekes lenne mert nem lenne az vetélytársa az 1000-es nakedeknek a Yamahánál. Ami szerintem egy felesleges kategória.
De de az Euro 4-et asszem nem tudta teljesíteni.SV 2003-óta nem változott és bejött a Gladius ami formailag .Bandit is már jó rég vizes azt is csak formailag reszelik.A Yamahánál a kicsit kaotikus Fazer kollekciót tisztították az új FJ6 al de ez kellett mert vegyes volt a vásárlók igénye.
Így nemigen fejlesztenek a japok se most a válság miatt.Talán behozzák a jó régen japánban belső piacon árult modelleket.Azok teljesítik a normát és nem is kell fejleszteni.Bezzeg a szupersport kategóriában évente változtatnak.Mindíg 1 Kg val könnyebb 2,14 pavival erősebb a 190 lovas járgány.
A blokk sajnos nem birja el a környezetvédelmi normákat.Pláne a karbis régebbi konstrukcióknál.
Ezért is halt ki pl az ezres SV/DL páros.És mivel a fejlettebb országokban jobbára élvezeti cikk a motorkerékpár így a nagyobb teljesítményű sportosabb modellekre koncentrálnak.
Az elmaradottabb régiók meg inkább a 125-ös kategóriát részesítik előnyben.Így az öccázasok nemigen lesznek mostanában fejlesztve.
Hát szerintem 500-as töbé nem lesz, legalábbis itt Európában. Nézd csak meg, a Kawa már évekkel ezelőtt leállította az ER 5 és GPZ 500 gyártását, őt követte a Suzuki (gs), meg a Honda (cbf) gyártásának/importjának a leállítása. Nem gondolnám hogy ezek bármelyikét is varázsütésre újjáélesztik.
Ahogy nézem, inkább a kis 250-300 köbcenti körüli gépeket fejlesztik, szóval ha japán mz-t akarsz azok közül kell majd választani. Pl GSR 250, VTR 250, Nindzsááá 250
Egyébként meg ha újjá is élesztenék, szeintem a motorblokkon ismét nem sokat változtatnának, max annyi hogy vízhűtéses. Meg feldobnának rá valami szupergagyi műanyag lámpát mint a manapság a ,,sport nakedekre" jellemző aztán kész. Úgy meg már nem lenne az igazi.
A GS még motorformájú motor, kerek lámpával, kilátszó blokkal, nem osztott üléssel. Ha motorra gondolok kb ez jut eszembe. Persze be kell látom hogy szélvédelem szempontjából nem a legjobb választás.
Voltam "kedvenc" Suzuki szalonoban, hogy rendeljek pár apróságot és beszédbe elegyedtem egy viszonylag "fontos" kollégával, aki mondott pár érdekeset.
A Suzuki jelenlegi tervei szerint a GS ilyen formában biztos nem lesz továbbfejlesztve (sor2, léghűtés), más irányba mennek a trendek. Állítólag többször és többen "szóltak" már a Suzukinak, hogy a GS helyére kellene egy "tömegmodell", mert ennek kiesése hatalmas visszaesés a forgalomban. Ennek ellenére azt mondta, hogy a 2011-es évre vonatkozóan (tehát jövőre) biztos nincsenek olyan tervek, hogy hasonló jellegű "Japán MZ"-t fejlesszen a gyár.
Azt mondta, hogy személy szerint őket is rosszul érinti ez, mert a forgalmuk egy jelentős részét a GS adta.
Én személy szerint biztosan örülnék egy GS 2-nek, 500-600ccm-es 60HP körüli blokkal, hasonlóan egyszerű és "buta" felépítésben, időtálló designnal. Dehát úgy látszik erre még legalább 2 évet várni kell, ha egyátalán lesz ilyen...
A lényeg az, hogy a patentszem ne tudjon lecsúszni, és a láncszem is mozogjon. A célszerszámon van egy határoló, tehát nem tudod annyira összepréselni, hogy a szem ne tudjon elfordulni, és a célszerszám még a másik oldalon is betámaszt. Tehát könnyű vele dolgozni, de oda kell figyelni.
DID 520VM láncot fúrt végü nittelőszemmel kaptam. megpróbáltuk feltenni az öregemmel. oly módon h pontozóval elütöttük a szem végét, a lyukba bele a pontozó és üt módszerrel
ha úgy kéne festenie mint a képen akkor nem jártunk sikerrel.
mitévő legyek?
Tudom!
A totálcaron már láttam a müsort.
Mondom: ötletes! és van rá kereslet is mint látszik, de azért elviszem a 2 lányt, meg az asszonyt és ott hagyok közel 23.000ft-ot? Ez azért sok.....vagyis nem sok, csak mi keresünk kevesett...
Ezres nakedet nem értem mért nem gyárt többet a japók mert lenne rá kereslet európában.Főleg V2-ben.Azt csípném.Mind dögdrága digók vadászterülete.Bár ez csak az én nyavajom mert a Gixxer az isten a magyar piac szerint.