Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a 400-as nemigen mert 350 asszem a biztosítási határ utána tökmindegy.Meg itthon ugyis agyoncsapja a regadó.mindenki úgy gondolkodik hogy 400-as Hmmmm 1,2 misi.Hátttt ha 650-est 1,6 ért tok venni akkor kell a fenének 400-as.Meg már 900-ért faja 600-as hornetet veszek akkor nem biciklizek 1,2 ért 400-assal az nem menő a dizsi előtt.
Ezres nakedet nem értem mért nem gyárt többet a japók mert lenne rá kereslet európában.Főleg V2-ben.Azt csípném.Mind dögdrága digók vadászterülete.Bár ez csak az én nyavajom mert a Gixxer az isten a magyar piac szerint.
Mondjuk egy 400-as kategória bevezetését hangos taps és örömujjongás kíséné itt Európában.

A Yamahával kapcsolatban szerintem az lesz hogy lesz a visszafogottabb xj6 a kevésbé rutinosaknak, az FZ6-ot, meg talán az FZ1-et is leváltja az FZ 8. Viszont ha az FZ1-et is leváltaná az érdekes lenne mert nem lenne az vetélytársa az 1000-es nakedeknek a Yamahánál. Ami szerintem egy felesleges kategória.
De de az Euro 4-et asszem nem tudta teljesíteni.SV 2003-óta nem változott és bejött a Gladius ami formailag .Bandit is már jó rég vizes azt is csak formailag reszelik.A Yamahánál a kicsit kaotikus Fazer kollekciót tisztították az új FJ6 al de ez kellett mert vegyes volt a vásárlók igénye.
Így nemigen fejlesztenek a japok se most a válság miatt.Talán behozzák a jó régen japánban belső piacon árult modelleket.Azok teljesítik a normát és nem is kell fejleszteni.Bezzeg a szupersport kategóriában évente változtatnak.Mindíg 1 Kg val könnyebb 2,14 pavival erősebb a 190 lovas járgány.
Az SV/DL 1000-es nem injektoros volt?

Azért a középkategóriában is megfigyelhető némi fejlődés. Csak manapság a középkategóriát az XJ6, ER6, SV 650, Bandit 650 jelenti. Szerintem.
A blokk sajnos nem birja el a környezetvédelmi normákat.Pláne a karbis régebbi konstrukcióknál.
Ezért is halt ki pl az ezres SV/DL páros.És mivel a fejlettebb országokban jobbára élvezeti cikk a motorkerékpár így a nagyobb teljesítményű sportosabb modellekre koncentrálnak.
Az elmaradottabb régiók meg inkább a 125-ös kategóriát részesítik előnyben.Így az öccázasok nemigen lesznek mostanában fejlesztve.
Hát szerintem 500-as töbé nem lesz, legalábbis itt Európában. Nézd csak meg, a Kawa már évekkel ezelőtt leállította az ER 5 és GPZ 500 gyártását, őt követte a Suzuki (gs), meg a Honda (cbf) gyártásának/importjának a leállítása. Nem gondolnám hogy ezek bármelyikét is varázsütésre újjáélesztik.

Ahogy nézem, inkább a kis 250-300 köbcenti körüli gépeket fejlesztik, szóval ha japán mz-t akarsz azok közül kell majd választani. Pl GSR 250, VTR 250, Nindzsááá 250

Egyébként meg ha újjá is élesztenék, szeintem a motorblokkon ismét nem sokat változtatnának, max annyi hogy vízhűtéses. Meg feldobnának rá valami szupergagyi műanyag lámpát mint a manapság a ,,sport nakedekre" jellemző aztán kész. Úgy meg már nem lenne az igazi.

A GS még motorformájú motor, kerek lámpával, kilátszó blokkal, nem osztott üléssel. Ha motorra gondolok kb ez jut eszembe. Persze be kell látom hogy szélvédelem szempontjából nem a legjobb választás.
Voltam "kedvenc" Suzuki szalonoban, hogy rendeljek pár apróságot és beszédbe elegyedtem egy viszonylag "fontos" kollégával, aki mondott pár érdekeset.
A Suzuki jelenlegi tervei szerint a GS ilyen formában biztos nem lesz továbbfejlesztve (sor2, léghűtés), más irányba mennek a trendek. Állítólag többször és többen "szóltak" már a Suzukinak, hogy a GS helyére kellene egy "tömegmodell", mert ennek kiesése hatalmas visszaesés a forgalomban. Ennek ellenére azt mondta, hogy a 2011-es évre vonatkozóan (tehát jövőre) biztos nincsenek olyan tervek, hogy hasonló jellegű "Japán MZ"-t fejlesszen a gyár.
Azt mondta, hogy személy szerint őket is rosszul érinti ez, mert a forgalmuk egy jelentős részét a GS adta.
Én személy szerint biztosan örülnék egy GS 2-nek, 500-600ccm-es 60HP körüli blokkal, hasonlóan egyszerű és "buta" felépítésben, időtálló designnal. Dehát úgy látszik erre még legalább 2 évet várni kell, ha egyátalán lesz ilyen...
Szép napot mindenkinek
Granulálok
Drágáim,

Meneküljetek az utakról, megkaptam a jogsimat!
Ugyan nincs mit vezetni...
Na, most már aztán...!
Király!


Este leellenőrzöm.
Viktor!
Ilyen lett a teló:
A lényeg az, hogy a patentszem ne tudjon lecsúszni, és a láncszem is mozogjon. A célszerszámon van egy határoló, tehát nem tudod annyira összepréselni, hogy a szem ne tudjon elfordulni, és a célszerszám még a másik oldalon is betámaszt. Tehát könnyű vele dolgozni, de oda kell figyelni.
ez a kép nem az én láncomról készült!
a kérdés az volt h így kéne kinéznie? mert én csak pontozóval ütöttem és még elég magas.
Ha speciális szerszámmal préseled össze, akkor is így néz ki.
DID 520VM láncot fúrt végü nittelőszemmel kaptam. megpróbáltuk feltenni az öregemmel. oly módon h pontozóval elütöttük a szem végét, a lyukba bele a pontozó és üt módszerrel
ha úgy kéne festenie mint a képen akkor nem jártunk sikerrel.
mitévő legyek?
Ő Rudolf, a Télapó egyik rénszarvasa! Világít az orra !
De ez, mindent íberel!
Nanu-nanu!
Nem csak Én vagyok szemüveges, hanem a barátaim is!
" Ha az élet citrommal kínál, kérj hozzá Martinit! "

Tudom!
A totálcaron már láttam a müsort.
Mondom: ötletes! és van rá kereslet is mint látszik, de azért elviszem a 2 lányt, meg az asszonyt és ott hagyok közel 23.000ft-ot? Ez azért sok.....vagyis nem sok, csak mi keresünk kevesett...
Akarni a wc-n kell!