Barátom hozza őket Olaszból. Ez egy pipec gép, kis javítani való van rajta, de megáll az egész regadóstól, javítással együtt 1 milla alatt.
Ha komolyan érdekel akkor nem ennyi az ára, de akkor rám kell hivatkozni.
Én már nem is emlékszem az elsőre! vagy , attól függően, hogy ez jó vagy rossz!
Nem értem a gondod. Ha Te fizeted a révészt, miért a gyerek választ? Eszi, nem eszi, ezt kap, oszt jónapot!
De viccen kívül: halgass az eszedre, vegyetek kommersz gépet. Ha romlik, van alkatrész hozzá. A törést meg nem is akarom írni. Én a kisbandit javasolnám, persze Ti döntötök. Azért ha nagyon őszinte akarok lenni, meg kell mondjam, a fézeres cserét elrontottad. Szerintem. Jó kis gépek azok is, és még relatíve kényelmesek is.
Az "első", a lehető legjobban meghatározó! Kitörölhetetlen nyomokat hagy az emberben az első érintés, az illatok, első élmények.
(még motorról beszélek, perverzek!)
Az összes többi csak ennek árnyékába jöhet szóba. Igazából nekem kéne vagy 4 motor...asszem.
Én meg elvileg olyan motort szeretnék ami nem romlik el (sűrűn) és keleten (nem feltétlen európát értem alatta) is legyen hozzá alkatrész ha mégis elromlana.. erre triumphokat, bmwket nézegetek mostmár elég sűrűn, és ami rosszabb néhány digó vassal is szemezgetek.. pedig tudom, hogy valami kommersz japán kellene..
Ezek közül egyik sem. De mindegyik a szerelők álma
A Tl csak simán gyermekbetegségekkel küszködik, a vfr-hez aranyárban van az alkatrész, a trx-nél meg pl le kell venni a hűtőt a gyertyacseréhez...
Azt hiszem nem tudok szabadulni a ,,problémás" gépektől
Megkérdezem a kollégámat eladta-e már a 650-es SV-jét, vagy még árulja...
Üdv és szép napot!
http://www.hasznaltauto.hu/partner/kapy_moto_kft.-
1839
3541056
Barátom hozza őket Olaszból. Ez egy pipec gép, kis javítani való van rajta, de megáll az egész regadóstól, javítással együtt 1 milla alatt.
Ha komolyan érdekel akkor nem ennyi az ára, de akkor rám kell hivatkozni.
2001-es, sportkipufogóval, az árát este meg tudom mondani.
Nem értem a gondod. Ha Te fizeted a révészt, miért a gyerek választ? Eszi, nem eszi, ezt kap, oszt jónapot!
De viccen kívül: halgass az eszedre, vegyetek kommersz gépet. Ha romlik, van alkatrész hozzá. A törést meg nem is akarom írni. Én a kisbandit javasolnám, persze Ti döntötök. Azért ha nagyon őszinte akarok lenni, meg kell mondjam, a fézeres cserét elrontottad. Szerintem. Jó kis gépek azok is, és még relatíve kényelmesek is.
(még motorról beszélek, perverzek!)
Az összes többi csak ennek árnyékába jöhet szóba. Igazából nekem kéne vagy 4 motor...asszem.
Van 1,8 milláért is mostanság.
Nem olasz kényelmes gyors dobozt is fel lehet rakni.Főnyeremény.
Max egy smt.
Én meg elvileg olyan motort szeretnék ami nem romlik el (sűrűn) és keleten (nem feltétlen európát értem alatta) is legyen hozzá alkatrész ha mégis elromlana.. erre triumphokat, bmwket nézegetek mostmár elég sűrűn, és ami rosszabb néhány digó vassal is szemezgetek.. pedig tudom, hogy valami kommersz japán kellene..
A Tl csak simán gyermekbetegségekkel küszködik, a vfr-hez aranyárban van az alkatrész, a trx-nél meg pl le kell venni a hűtőt a gyertyacseréhez...
Azt hiszem nem tudok szabadulni a ,,problémás" gépektől