Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem határozottan a kerék felől fogják a csavarok..lefelé szépen kilehet őket csavarni.
Paszolok, már nem tudom ellenörizni.......de akkor nem volt más megoldás, és emlékeim szerint a sárvédőt is belülről tartják a csavarok
Szerintem azta fekete sárvédő ívet ami aképen is látszik...ahol a szerszámkészlet található leveheti úgy is h a kerék fent van.
Kilehet ügyeskedni..ujacskájával felnyúl és kinyitja.
talán humánusabb megoldás mint feszegetni.
Na itt van a zárszerkezett

2007 januárjába 4000ft volt a Hollósnál.....ha esetleg tönkrevágod
Ezt nekem is meg kellett oldanom.....és egy 8600ft-.os kérdés volt:-(

Sajnos az a qurva zár teljesíti a feladatát, így pedig nem tudsz normálisan hozzáférni.
Ha mákod van akkor nem deformálódik a lemez a zár tetején(nekem deformáldott, és így széthullott).......szóval valamivel kicsit feszítsd fel az ülés széleit, és egy - ha jól emlékszem 12-es? - villáskulcsal csavard ki az ülés aljában lévő 2db anyát, ami a zár másik részét tartja ....Ekkor az ülést letudod venni, és utána mikor kiszabadult a zár, akkor egyszerűen visszacsavarozod az ülés aljára.

Anno tettem fel ide képeket......meg tudod nézni mi lett a zárból (szerintem még arról is van kép)
Úgy emlékszem tavasz vagy ősz volt....vagyis 2006-2007 oldalakat nézegess....
Eriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkk! msn! please!
Ok,OK!
Hidd el, nagyon sajnáljuk, hogy nem jött össze.
Nem tutt imég, de esetleg vasárnap hazafelé beugrunk. De ez nem ígéret!
Jééé, erről még nem is hallottam. Köszi az ismereterjesztést!
Pedig láthattad volna a házi-sufni-tunningot!
Kávém meg ugye mindíg van!
Mondjuk, Én a JT kerék mellé DID láncot használok, de mindíg a lánc adja meg előbb magát! GS-re JT kerék és erősített, DID VM láncot tettem, 20 ezer km alatt 2X állítottam utána. Most éppen eladtam, nem tudom mennyit megy még el.
A Banditomnál a gyári 25-nél halt meg, arra is ezt a párosítást raktam és most van benne annyi, és semmi baja!
És mosmá elárulom, hogy ti is tervben voltatok meglátogatásilag, csak csúszás volt időben.
Mit keresel Te ott?
Csak nem a friss jogsit ünneplitek?
esSO vagyok
A lágyszárú - ún gyalogbodza - bogyójából készül, rendes kisüstiként. Rettenet büdös, még másnap is azt büfized fel.
Borzagnak is hívják. Gyerekkoromban a patikában is lehetett kapni.
A JT lánckerekekről csak jót tudok mondani!
Jómagam 31 míg kollégám 33 ezret ment el velük!
Míg a Gs-em gyári f.kerekei 24 ezernél meg haltak.
Más márkáról nyilatkozni nem tudok, de a JT szerintem megbízható és nem utolsó sorban elérhető „Á”ron is van!
tehát a JT legyen. értem...ez árban az Esjot alatt van ezerrel meg az Esjotnál ott a propagandaszöveg a német minőségről, JT nél semmi csábító szöveg, én meg jóképű parasztgyerek azt mondanám ott egye a fene ezressel több HA? jobb minőségű az Esjot akkor azt választanám.....
győzz meg kérlek mik voltak a tapasztalataid a JT ről? (menyit mentél vele, hangok esetleg..stb)
(na meg a JT, láncba csak kis teljesítményűhöz gyárt gyűrű nélkülit...akkor milyen lehet a lánckerék ha a lánc se a legfullosabb)
Bonyolult eset vagyok (csak 1szer kell megvenni nem akarom elkurni)
Láncba ezt választottam a géphez:RK O-gyűrűs meghajtólánc (520) (Hossz: 110 csap)
(ha eldöntöttem melyik márkájú kerék legyen akkor előre-hátra ugyanaz a márka lesz )
Előző kérdéseimre várom a válaszokat és további tanácsokat is szívesen fogadok.
A JT a Tuti!
A másik valami fütyi, de a JT sosem téved, és mindíg pontos a katalógusa. Én is mindíg ilyet veszek, már harmadszor!
És igen! Pont így kell csinálni!
Köszike! Megyek gyors megpróbálom! Majd jövök!
Lehet hogy én vagyok túl brutális....Bátyám TU250-esén is végtelenített gyári lánc volt. Mindent kitakartam, ami fényezés, króm, meg gyúlékony, előkaptam a flexet, és egyszerűen levágtam a régi láncot. Az új patentszemes x gyűrűs volt, kissatuval megy egy 6-os anyával összenyomtam, aztán rá a patent.
Nem mondom hogy követeldő példa, csak nekem macerásnak tűnt a lengőkar szétszedése.
nézegettem nagyvas-on lánckerekeket és elvileg ezen két márka kerekei jók a 2004es gs500f-re. DE ha jobban szemügyre vesszük a méreteket a belső átmérő az egyiknél 21.4 mm a másiknál 21.6 mm.
Na most akkor melyik legyen ez itt a kérdés....
még két okoskodó kérdés, ugyanitt néztem láncot, honnan tudom h az patenteszemes vagy az említett szétpréselős megoldással kapom kézhez amit nemtudok szerelni , ja és nincs cím nagyvason......személyesenn em lehet átvenni, kötelező küldözgetni?
Jah a könyököt ne nézzétek, az sokkal vékonyabb.
Szerintem csak a végdob lett kicserélve, látszik, hogy újra lett hegesztve.
Az alapjáratom elég ingatag, karbiszinkron csak tavasszal lesz rajta, mert a szerelő szerint a hidegben beállított szinkron melegben nem jó.
Ilyen dob van rajta: http://media.photobucket.com/i...
Mivel én nagy szerelésbe vagyok....kivan szedve a hátsó kerék(láncszett cserére készülvén) szerintem allulról kéne támadnod. látható 5 csavar ami felfogja a kerék fölötti fekete műanyag "kerékívet" 2 csavar a hátsólámpánál újabb 2 kétoldalt valahol a kulcsos nyitó magasságában és egy a rugó közelében....ha ezeket leveszed szerintem lejön a "sárvédő" és utána könnyedén benyúlhatsz és ujjal kipattinthatod a nyitót.
(képet is készíthetek ha nagyonnemegy )
SOK SIKERT
Üdv néktek!

Tudom jobb lenne ekkora állatságot magamban tartani és szégyenemben elbújni. De sajna nem tudom megoldani a problémámat.
"Fejlesztés" miatt le kellett vennem a far idomot, de sajna miután összeraktam, szembesültem a ténnyel, hogy a bovdent nem akasztottam vissza!
A kérdésem az lenne, hogyan tudom kinyitni?
Előre is köszi!