Szerintem azta fekete sárvédő ívet ami aképen is látszik...ahol a szerszámkészlet található leveheti úgy is h a kerék fent van.
Kilehet ügyeskedni..ujacskájával felnyúl és kinyitja.
talán humánusabb megoldás mint feszegetni.
Ezt nekem is meg kellett oldanom.....és egy 8600ft-.os kérdés volt:-(
Sajnos az a qurva zár teljesíti a feladatát, így pedig nem tudsz normálisan hozzáférni.
Ha mákod van akkor nem deformálódik a lemez a zár tetején(nekem deformáldott, és így széthullott).......szóval valamivel kicsit feszítsd fel az ülés széleit, és egy - ha jól emlékszem 12-es? - villáskulcsal csavard ki az ülés aljában lévő 2db anyát, ami a zár másik részét tartja ....Ekkor az ülést letudod venni, és utána mikor kiszabadult a zár, akkor egyszerűen visszacsavarozod az ülés aljára.
Anno tettem fel ide képeket......meg tudod nézni mi lett a zárból (szerintem még arról is van kép)
Úgy emlékszem tavasz vagy ősz volt....vagyis 2006-2007 oldalakat nézegess....
Mondjuk, Én a JT kerék mellé DID láncot használok, de mindíg a lánc adja meg előbb magát! GS-re JT kerék és erősített, DID VM láncot tettem, 20 ezer km alatt 2X állítottam utána. Most éppen eladtam, nem tudom mennyit megy még el.
A Banditomnál a gyári 25-nél halt meg, arra is ezt a párosítást raktam és most van benne annyi, és semmi baja!
esSO vagyok
A lágyszárú - ún gyalogbodza - bogyójából készül, rendes kisüstiként. Rettenet büdös, még másnap is azt büfized fel.
Borzagnak is hívják. Gyerekkoromban a patikában is lehetett kapni.
A JT lánckerekekről csak jót tudok mondani!
Jómagam 31 míg kollégám 33 ezret ment el velük!
Míg a Gs-em gyári f.kerekei 24 ezernél meg haltak.
Más márkáról nyilatkozni nem tudok, de a JT szerintem megbízható és nem utolsó sorban elérhető „Á”ron is van!
tehát a JT legyen. értem...ez árban az Esjot alatt van ezerrel meg az Esjotnál ott a propagandaszöveg a német minőségről, JT nél semmi csábító szöveg, én meg jóképű parasztgyerek azt mondanám ott egye a fene ezressel több HA? jobb minőségű az Esjot akkor azt választanám.....
győzz meg kérlek mik voltak a tapasztalataid a JT ről? (menyit mentél vele, hangok esetleg..stb)
(na meg a JT, láncba csak kis teljesítményűhöz gyárt gyűrű nélkülit...akkor milyen lehet a lánckerék ha a lánc se a legfullosabb)
Bonyolult eset vagyok (csak 1szer kell megvenni nem akarom elkurni)
Láncba ezt választottam a géphez:RK O-gyűrűs meghajtólánc (520) (Hossz: 110 csap)
(ha eldöntöttem melyik márkájú kerék legyen akkor előre-hátra ugyanaz a márka lesz )
Előző kérdéseimre várom a válaszokat és további tanácsokat is szívesen fogadok.
Lehet hogy én vagyok túl brutális....Bátyám TU250-esén is végtelenített gyári lánc volt. Mindent kitakartam, ami fényezés, króm, meg gyúlékony, előkaptam a flexet, és egyszerűen levágtam a régi láncot. Az új patentszemes x gyűrűs volt, kissatuval megy egy 6-os anyával összenyomtam, aztán rá a patent.
Nem mondom hogy követeldő példa, csak nekem macerásnak tűnt a lengőkar szétszedése.
nézegettem nagyvas-on lánckerekeket és elvileg ezen két márka kerekei jók a 2004es gs500f-re. DE ha jobban szemügyre vesszük a méreteket a belső átmérő az egyiknél 21.4 mm a másiknál 21.6 mm.
Na most akkor melyik legyen ez itt a kérdés....
még két okoskodó kérdés, ugyanitt néztem láncot, honnan tudom h az patenteszemes vagy az említett szétpréselős megoldással kapom kézhez amit nemtudok szerelni , ja és nincs cím nagyvason......személyesenn em lehet átvenni, kötelező küldözgetni?
Szerintem csak a végdob lett kicserélve, látszik, hogy újra lett hegesztve.
Az alapjáratom elég ingatag, karbiszinkron csak tavasszal lesz rajta, mert a szerelő szerint a hidegben beállított szinkron melegben nem jó.
Ilyen dob van rajta: http://media.photobucket.com/i...
Mivel én nagy szerelésbe vagyok....kivan szedve a hátsó kerék(láncszett cserére készülvén) szerintem allulról kéne támadnod. látható 5 csavar ami felfogja a kerék fölötti fekete műanyag "kerékívet" 2 csavar a hátsólámpánál újabb 2 kétoldalt valahol a kulcsos nyitó magasságában és egy a rugó közelében....ha ezeket leveszed szerintem lejön a "sárvédő" és utána könnyedén benyúlhatsz és ujjal kipattinthatod a nyitót.
(képet is készíthetek ha nagyonnemegy )
SOK SIKERT
Tudom jobb lenne ekkora állatságot magamban tartani és szégyenemben elbújni. De sajna nem tudom megoldani a problémámat.
"Fejlesztés" miatt le kellett vennem a far idomot, de sajna miután összeraktam, szembesültem a ténnyel, hogy a bovdent nem akasztottam vissza!
A kérdésem az lenne, hogyan tudom kinyitni?
Előre is köszi!
Kilehet ügyeskedni..ujacskájával felnyúl és kinyitja.
talán humánusabb megoldás mint feszegetni.
2007 januárjába 4000ft volt a Hollósnál.....ha esetleg tönkrevágod
Sajnos az a qurva zár teljesíti a feladatát, így pedig nem tudsz normálisan hozzáférni.
Ha mákod van akkor nem deformálódik a lemez a zár tetején(nekem deformáldott, és így széthullott).......szóval valamivel kicsit feszítsd fel az ülés széleit, és egy - ha jól emlékszem 12-es? - villáskulcsal csavard ki az ülés aljában lévő 2db anyát, ami a zár másik részét tartja ....Ekkor az ülést letudod venni, és utána mikor kiszabadult a zár, akkor egyszerűen visszacsavarozod az ülés aljára.
Anno tettem fel ide képeket......meg tudod nézni mi lett a zárból (szerintem még arról is van kép)
Úgy emlékszem tavasz vagy ősz volt....vagyis 2006-2007 oldalakat nézegess....
Nem tutt imég, de esetleg vasárnap hazafelé beugrunk. De ez nem ígéret!
Kávém meg ugye mindíg van!
A Banditomnál a gyári 25-nél halt meg, arra is ezt a párosítást raktam és most van benne annyi, és semmi baja!
Csak nem a friss jogsit ünneplitek?
A lágyszárú - ún gyalogbodza - bogyójából készül, rendes kisüstiként. Rettenet büdös, még másnap is azt büfized fel.
Borzagnak is hívják. Gyerekkoromban a patikában is lehetett kapni.
Jómagam 31 míg kollégám 33 ezret ment el velük!
Míg a Gs-em gyári f.kerekei 24 ezernél meg haltak.
Más márkáról nyilatkozni nem tudok, de a JT szerintem megbízható és nem utolsó sorban elérhető „Á”ron is van!
győzz meg kérlek mik voltak a tapasztalataid a JT ről? (menyit mentél vele, hangok esetleg..stb)
(na meg a JT, láncba csak kis teljesítményűhöz gyárt gyűrű nélkülit...akkor milyen lehet a lánckerék ha a lánc se a legfullosabb)
Bonyolult eset vagyok (csak 1szer kell megvenni nem akarom elkurni)
Láncba ezt választottam a géphez:RK O-gyűrűs meghajtólánc (520) (Hossz: 110 csap)
(ha eldöntöttem melyik márkájú kerék legyen akkor előre-hátra ugyanaz a márka lesz )
Előző kérdéseimre várom a válaszokat és további tanácsokat is szívesen fogadok.
A másik valami fütyi, de a JT sosem téved, és mindíg pontos a katalógusa. Én is mindíg ilyet veszek, már harmadszor!
Nem mondom hogy követeldő példa, csak nekem macerásnak tűnt a lengőkar szétszedése.
Na most akkor melyik legyen ez itt a kérdés....
még két okoskodó kérdés, ugyanitt néztem láncot, honnan tudom h az patenteszemes vagy az említett szétpréselős megoldással kapom kézhez amit nemtudok szerelni , ja és nincs cím nagyvason......személyesenn em lehet átvenni, kötelező küldözgetni?
Az alapjáratom elég ingatag, karbiszinkron csak tavasszal lesz rajta, mert a szerelő szerint a hidegben beállított szinkron melegben nem jó.
Ilyen dob van rajta: http://media.photobucket.com/i...
(képet is készíthetek ha nagyonnemegy )
SOK SIKERT
Tudom jobb lenne ekkora állatságot magamban tartani és szégyenemben elbújni. De sajna nem tudom megoldani a problémámat.
"Fejlesztés" miatt le kellett vennem a far idomot, de sajna miután összeraktam, szembesültem a ténnyel, hogy a bovdent nem akasztottam vissza!
A kérdésem az lenne, hogyan tudom kinyitni?
Előre is köszi!