A Xenon az buhera. A másikat csak be kell tenni. Autós Xenon szettet kell valakivel "elfelezni", mivel neked csak az egyik trafó és egyéb köcölék kell.
Áhhh, semennyire... azt hiszem jópár évre bevásároltam. Itt már kilométerhez igazodik a csere... talán 150.000-nél elgondolkozok a váltáson. Az még 10-15 év!
No, én is gondolkoztam a Xenon cumón... 2 percig. Áldom annak a tervezőnek az eszét, aki erre is gondolt, amikor megrajzolta a BUSZ-t. Jobban világít, mint az autóm... így minden izomcucc elvetve örökre.
A GS lámpája is kiváló, csak nehéz belőni minden terhelésre... az utas és a sok csomag bezavar... Ott elfért volna nekem is egy Xenon.
Vannak majd' minden izzógyártónak "túlhúzott" izzói, amik +xx% fényt adnak, kicsit rövidebb élettartamért cserébe. Anno még valahol egy tesztet is olvastam ezekről. BViktor ötlete alapján én is beneveztem anno a Lidlis Tesla-ra, tényleg jobb a gyárinál! De azért tervezem én is a xenon-t, mivel - ahogy Blue írta -, a különbség tényleg brutális!
Na lassan hazamegyek...
Ha nem dobált el kavicsokat maga után mint (talán) jancsi és juliska a mesében, akkor soha nem tudjuk meg mennyi az annyi
Ez 520/ 120 -as akkor nem is végtelenített?
Már 3000-el meghaladtad a zegyenlítőt!
A GS lámpája is kiváló, csak nehéz belőni minden terhelésre... az utas és a sok csomag bezavar... Ott elfért volna nekem is egy Xenon.
Na lassan hazamegyek...
Nekem anno a TZR-emen volt.
Mentem hidegbe-melegbe, esőbe....mindenhol. Soha egy megcsúszásom nem volt vele.
Ha meg ennél is erősebb kell akkor: XENON
Nekem volt a Gs-be (Hápi kacsának is), sokaknak meg most a Banditba is van.
BRUTÁLIS a különbség