Szia Drágám!
Nagy szeretettel várunk a kutyapartira . Ha már már így meghívattad magad. Na mindegy. Puszillak és tényleg várunk majd szeretettel, jelzem majd. Csilla voltam
Nem akarok beleszólni de csak az albínó labrador a hófehér. Természetes esetben nincs hófehér, csak zsemle színű, csokibarna, meg fekete. (ami hivatalos és fajtiszta és nem albínó)
..másik, nem csak dugó henger kopottságtól eheti ám az olajat
Mikor...már 40 ezer kmmel ezelőtt volt főtengelycsere a gépemmel, 4 hónapig vadásztunk rendes főtengelyt, a szerelőm ragaszkodott hozzá, h gyári japán, nem felújított legyen, mert különben nem tudja garantálni h 4-5 ezer km múlva ne zabálja az olajat (ez az ő tapasztalata...már ha kérnék se építene be felújított főtengelyt). Tehát gyári főtengely plusz japánból egy vagyonért rendelt csapágyszett lett beletéve...akkor nem örültem neki, de mostmár látom, h ez volt a helyes döntés
tavasszal a cseh kirándulás alkalmával..igaz ott nem is pörgött 6000 alatt..ott 8 decit evett castrolból
az olajon is sok múlik, mióta nem használok castrolt , azóta 4 deci is csak nagyon ritkán tűnik el belőle egy ezres alatt.. (20w-50es ásványi volt mindkettő)
Az eddigi: generátor, karbi, hajtókarcsapágy csere. Ezek után vártuk az eredményt hogy fog-e menni a motor. Tömítések nem lettek cserélve.
Ezek után bíztunk benne:
1. hogy megy majd a motor.
2. hogy nem folyik közvetlenül a blokkból közvetlenül az olaj.
3. hogy nem tüzeli el az olajat.
(A feketét meg mozdonyszőkének. )
Nagy szeretettel várunk a kutyapartira . Ha már már így meghívattad magad. Na mindegy. Puszillak és tényleg várunk majd szeretettel, jelzem majd. Csilla voltam
Köszi a segitséget. Kép megy
Pl. Repsolt, azt nagyon szereti!
Egyébként nagyon jó fajta, nekünk is volt
Megettétek a tacsit?
Hófehér labrador kölyköt keresek, saját részre.
Telszám az akmt taglistában. Ha valaki tud segítsen , köszi
Mikor...már 40 ezer kmmel ezelőtt volt főtengelycsere a gépemmel, 4 hónapig vadásztunk rendes főtengelyt, a szerelőm ragaszkodott hozzá, h gyári japán, nem felújított legyen, mert különben nem tudja garantálni h 4-5 ezer km múlva ne zabálja az olajat (ez az ő tapasztalata...már ha kérnék se építene be felújított főtengelyt). Tehát gyári főtengely plusz japánból egy vagyonért rendelt csapágyszett lett beletéve...akkor nem örültem neki, de mostmár látom, h ez volt a helyes döntés
sok sikert hozzá, várjuk majd a fejleményeket!
és mit töltesz bele?
nekem tartósan 3-3,5 decit eszik ezren valvolinenal
tavasszal a cseh kirándulás alkalmával..igaz ott nem is pörgött 6000 alatt..ott 8 decit evett castrolból
az olajon is sok múlik, mióta nem használok castrolt , azóta 4 deci is csak nagyon ritkán tűnik el belőle egy ezres alatt.. (20w-50es ásványi volt mindkettő)
és mennyi az annyi amennyit megeszik (?dl/1000km)?
Ezek után bíztunk benne:
1. hogy megy majd a motor.
2. hogy nem folyik közvetlenül a blokkból közvetlenül az olaj.
3. hogy nem tüzeli el az olajat.
Az első 2 bejött...
Mit produkált h erre az elhatározásra jutottál?