Garais? akkor km is kevés van benn? Értem 4-5 e alatt? Lehet hogy egyszerűen a váltód még nincs bekopva! Vagy lusta voltál, és nem toltad elég hosszan a váltókart. Nehéz elképzelni, hogy egy GS 500-asnak valami komoly gondja legyen 100.000 km-en innen :D
Én eddig kétszer találtam meg a 2. ürest. Azt is akkor amikor az 1. ezer kilóméterét töltötte nálam.
Más: A hátsógumim szép kockásra kopott, bár szezon végéig még kibírja. Azon gondolkodom Metzeler Lasertec-et és bi-xenon szettet kérek a Jézuskától.
A Lasertec mennyi kilómétert bír ki?
Xenonnal van valakinek tapasztalata?
Ahogy Tibkin is mondja az Ő szájával. A GS vátója nagyon kis pontos szerkezet. Így rászoktatja az embert, hogy csak "pöckölgesse" a váltókart. Példának okáért nekem nem kis váltásmennyiségbe telt, mire megtanultam, hogy a DL-nél bele kell húzni a sebességbe... a GS után ez a része nem is tetszett a motornak. Persze, szokás kérdése, így már rendben vagyunk.
Azért egy ránézést megér, ha szervizelteted. Ha a léptetővilla kopik, vagy deformálódik, akkor lehet ilyen hiba... ám abban az esetben nem csak az 5-6 között.
Nagy ritkán én is megtalálom ezt az 5-6 közti üreset. Bár néha csodálom is, hogy egyáltalán beveszi a motor a sebességeket, mert olyan finoman lökdösöm a csizma orrával a váltót. Amikor meg aztán tényleg nagyon "ellazázom" a váltást, akkor van ilyen. Sőt találtam én már 3-4 és 4-5 között is, de azt csak amikor karón ülő fehér holló mellett mentem el. Szerintem nem hiba, de ha még garis, egy próbát megér a szerviz. Amúgy meg miért röhögnének ki? Te találsz egy "rendellenességet", nézzék csak meg! Legalább megtudom én is mi okozza.
Sziasztok.Lenne egy kis gondom.Mostanában mikor menet közben 5-ből 6-ba szeretnék váltani találok rg üresset.Nem mindig csak nagyon ritkán,de ilyenkor nagyon durván felpörög mert huzom neki mert elvileg h6-ban kéne lennem.Szerintetek mi lehet meg igazábol a motor még garis de lehet hogyha ezzel visszaviszem akkor kiröhögnek a suzukiban
Az tuti, hogy nekem valahol az első fogaskeréknél van egy jeladó.....
Más: A hátsógumim szép kockásra kopott, bár szezon végéig még kibírja. Azon gondolkodom Metzeler Lasertec-et és bi-xenon szettet kérek a Jézuskától.
A Lasertec mennyi kilómétert bír ki?
Xenonnal van valakinek tapasztalata?
Mégegyszer köszönöm!
Ahogy Tibkin is mondja az Ő szájával. A GS vátója nagyon kis pontos szerkezet. Így rászoktatja az embert, hogy csak "pöckölgesse" a váltókart. Példának okáért nekem nem kis váltásmennyiségbe telt, mire megtanultam, hogy a DL-nél bele kell húzni a sebességbe... a GS után ez a része nem is tetszett a motornak. Persze, szokás kérdése, így már rendben vagyunk.
Azért egy ránézést megér, ha szervizelteted. Ha a léptetővilla kopik, vagy deformálódik, akkor lehet ilyen hiba... ám abban az esetben nem csak az 5-6 között.
Nagy ritkán én is megtalálom ezt az 5-6 közti üreset. Bár néha csodálom is, hogy egyáltalán beveszi a motor a sebességeket, mert olyan finoman lökdösöm a csizma orrával a váltót. Amikor meg aztán tényleg nagyon "ellazázom" a váltást, akkor van ilyen. Sőt találtam én már 3-4 és 4-5 között is, de azt csak amikor karón ülő fehér holló mellett mentem el. Szerintem nem hiba, de ha még garis, egy próbát megér a szerviz. Amúgy meg miért röhögnének ki? Te találsz egy "rendellenességet", nézzék csak meg! Legalább megtudom én is mi okozza.
A sebesség jeladóra gondolsz?