Blue szerintem jobban jártál így, mert lehet, hogy az osztrák, olaszr endőrők drágább bírság mellett a rendszámod leveszik egy minta nélküli gumi miatt.
Egyébként bátor dolog egy 0%-os gumival elindulni egy hosszú útra...
Nekem amúgy a Bridgestone esetében is a minta lekopás után kandikált a szövet :D
Az ok, csak volt kb 900km autópálya is.....hiszen az egész tura volt 1640km volt, ebből 200-at vegyünk le......azt még a régi gumi vitte el.....
De az tuti, hogy ez a Conti Force NAGYON JÓ!
Az érdekes, hogy valahol Supermoto gumiként nevezik, Teddy meg ugy találta meg, hogy Sport túra gumi.....
Mindegy...
Tökig pakolva, úgy tettem be a kanyarba ahogy akartam.
Most a kérdés: EZ MENNYIT FOG BÍRNI?
Conti Motiont akartam, de ugye Kéthelyen csak ez volt, és csak ez az egy. Szóval nem volt választási lehetőségem.
Átnéztem, hiszen aki volt velem túrázni az tudja, hogy túlbiztosítom magam......és mindig van nálam minden.
pl deffektre percre pontosan fel vagyok készülve.
A gond egy vészfékezés volt szerintem, ami ugyan ott érte a gumit, ahol 3 nappal előtte is, hiszen mindenhol jó volt, csak ebben az 50cm-ben tünt el a gumi a gumiból.......
Még jó hogy ilyen gondos gazdaként átnézted a masinát!
Egyébként (főleg a válságban) tényleg ésszerű lett volna a gumibox-tól, hogy még akár némi plusz üveggyöngyért is, de segítsen. Ezek szerint annyira nem megy neki rosszul az üzlet, hogyha ezt megcsinálhatja...
Találtam is egy videót róla. Ott többen azt írták, hogy gáz, szerintem meg állati jó. Milyen lehet kanyarokban, meg fékezésnél. Látott már valaki ilyet élőbe?
xD. Mondjuk télleg valószínűbb, hogy egy újabb, drága gépet visznek. GSX R, meg ilyesmi. Bár aki egy olyan motort vesz, biztos beruház pár biztonsági eszközre is.
nem tudom kinek kéne az enyém, mert mióta ez megvan egy magyarpapirost láttam eladót azt is bekrepálva árulták, meg egy olaszból hozott töröttet, na azt meg is vettem donornak..
valahogy van egy olyan érzésem, hogy százalékosan kifejezve elég nagy százaléka van nálam a magyar állománynak..
HA őrzött az jó, de ne bízd el magad azzal, hogy vannak jobb partyk is. Vannak olyanok is akik direkt egy-egy típusra utaznak. Benzinkutakon érdemes még lerakni szerintem.
- nagy forgalom - fel fog tűnni valakinek, hogy túl sokat bajlódik a "tulaj" a géppel.
2szer s.o.s.-ben segítettek az amargosok a szentendrei úton, szerelni én szereltem de utána jártak nekem ingyen ,hogy mit honnan tudok összevadászni (nekem azért kicsit nehezebb mint egy gs 500-hoz).
Azt, hogy milyen drágák így nem tudom, de szimpatikus csapatnak tűntek...
mondjuk én könnyű helyzetben vagyok, mert az egyetemnek az örzött parkolóját motorral a hallgatóság is igénybe veheti..meg az enyém az egyik legolcsóbb nagyvas a parkolóban...van ott jobb party is
Ez tényleg nem lehetett túl jó. Bár én se egy "hello mi a pálya?" típusú mondattal válaszolnék ha valaki éjjel 2-kor hívna. Bár a szeptember-június közepe időközönként úgyis rendszertelenül alszok. Viszont nem küzdök alacsony vérnyomással.
Jujjuj, bakker! Ez meredek lehetett. Még szerencse, hogy lett megoldás!
Amúgy ez a sátorverés elgondolkodtató...francér fizetni a kempinget? Kereskedés, szerviz meg sok helyen van. Ügyes. Nagyon ügyes.
Igen, drágább a moci. Bár a mostanival rövid ( napi 5-10km) még talán joban kijönnék. ( 2 literrel elmegy ha 70 fölé nem mész.
Bár ha minden összejön ( valamikor...) nagyobbra váltok, egy GS meg azért már más. + ott a para, hogy ellopják. 1-2* bementem mocival amúgy.
Utálok bérletet venni. Drágán pocsék minőség azért, mert pár embernek kell a 100 milla. Lehet jelentkezni kéne "szakmai tanácsadónak", vagy valami noname semmire, havi 1 milla nettó, meg 100 milla végkielégítés 2 hónap "meló"után kilépés mellett, aztán még 30 évig havi 500 e tiszteletdíj. xD
Egyébként bátor dolog egy 0%-os gumival elindulni egy hosszú útra...
Nekem amúgy a Bridgestone esetében is a minta lekopás után kandikált a szövet :D